A Modern Warfare 3 lehet a karácsonyi sztár

Valószínűleg nem árulunk el nagy titkot azzak, hogy ősszel, év vége felé azért szaporodnak meg annyira a megjelenések, mert közeledik a karácsony. A Nielsen piackutató cég ezért is készíti el évről-évre a felmérését, melyben arról kérdezi az embereket, milyen videojátékot vennének meg az ünnepi szezonban.

A Nielsen Amerikában, augusztus 21. és szeptember 17. között végzett felmérésének lényege, hogy kiderüljön, melyik lehet a karácsonyi szezon legkeresettebb videojátéka a tengerentúlon. A kérdőívet kitöltőktől azt kérdezte a vállalat, hogy melyik öt játékra ruháznának be az ünnepi szezonban - az eredményt egy húszas toplista formájában közölték.

A válaszadók körében a legnépszerűbb cím a Call of Duty: Modern Warfare 3 volt, a résztvevők 27 százaléka mondta azt, hogy megvenné a játékot. Az új CoD-ot a Gears of War 3 és a Madden NFL 12 követi, de ahogy az látható alább, egy raklapnyi sikervárományos (vagy éppen már sikeres) cím szerepel a listán - érdekesség, hogy a többségük folytatás, csak a Dead Island vadi új cím a felhozatalban.

A Nielsen leányvállalata, az NM Incite mellékkutatást is végzett, ebben a toplistás játékokról kerestek további információkat, méghozzá 417 millió internetes társalgást nyálaztak át, hogy képet kapjanak arról, miért ezek a legnépszerűbb játékok. Mint kiderült, a Modern Warfare 3 kapcsán a legtöbb szó a várható launch partykról, a játékbeli változtatásokról, a komorabb hangulatról, illetve a standard és a Hardened kiadás közötti különbségekről esett, míg az Assassin's Creed: Revelationst például a multiplayer mód, a Batman: Arkham Cityt az ellenfelek kapcsán emlegették a legtöbbet.

Íme a teljes lista - a kommentekben ne öljétek egymást lehetőleg, a karácsony a szeretet ünnepe.

1. Call of Duty: Modern Warfare 3 - 27 százalék
2. Gears of War 3 - 19 százalék
3. Madden NFL 12 - 19 százalék
4. Assassin's Creed: Revelations - 17 százalék
5. Batman: Arkham City - 15 százalék
6. The Legend of Zelda: Skyward Sword - 14 százalék
7. Battlefield 3 - 12 százalék
8. Just Dance 3 - 12 százalék
9. NBA 2K12 - 9 százalék
10. Need for Speed: The Run - 9 százalék
11. Uncharted 3: Drake's Deception - 9 százalék
12. Mario & Sonic at the London 2012 Olympic Games - 8 százalék
13. Lego Harry Potter: Years 5-7 - 8 százalék
14. FIFA Soccer 12 - 8 százalék
15. The Elder Scrolls V: Skyrim - 8 százalék
16. Dead Island - 7 százalék
17. Kinect Sports: Season 2 - 6 százalék
18. Resistance 3 - 4 százalék
19. Dance Central 2 - 4 százalék
20. Deus Ex: Human Revolution - 3 százalék

39 komment - szólj hozzá!