Fejlesztői napló a Ghost Recon Online-ról

  • Írta: fojesz
  • 2011. október 11.
  • Videó
Link másolása
A Ubisoft elindította a Ghost Recon Online fejlesztői naplósorozatát, az első részben arról mesélnek a srácok, hogy mi volt az alapvető céljuk a free-to-play multiplayer lövölde tervezésekor. A PC-seknek a Future Soldier híján ezzel kell majd beérniük Ghost Recon-fronton, de látszólag nem éri majd őket csalódás.

Az első fejlesztői naplóban azt ecsetelik a készítők, hogy a Ghost Recon Online fejlesztésekor olyan programot akartak letenni az asztalra, ahol tényleg minden a csapatjátékról szól, és ami talán a legfontosabb: a rendelkezésre álló eszközökkel és lehetőségekkel könnyű is csapatban játszani. A Ghost Recon Online PC-re készül, és elvileg később egy Wii U-s változat is érkezik belőle - előbbi állítólag még idén befut, pontosabbat viszont mi sem tudunk egyelőre. Stay tuned!

2.
2.
Necreon
Ezt ott megölték hogy van láthatatlanság. MINDENKI azt fog játszani (mármint azt a class-t), és ülnek a sarokban. Lesz pár pajzzsal rohanó barom, meg 1-2 bunnyhopper assault típusú játékos.

Rengeteg ilyen, és főleg gagyi játék van netszerte, ami ingyenes. Sajnos ez sem tűnik jobban, semmiben.
1.
1.
giga321
Végül is ebben is van kicsi high-tech mert engem csak ezért érdekelt volna a future soldier. De akkor ezzel fogom tolni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...