Masszív Dragon Age- és Dead Space-pletykák

A Kotaku egy komolyabb adag, állítólag az Electronic Artstól kiszivárgott pletykával támadta be az internetet a mai napon. Ezek szerint komolyabb bővülések és változások állhatnak be a cég két nagy címében. A Dragon Age például többjátékos résszel bővülhet.
  • Írta: InGen

Kommentek

#17
Én nem látok fantáziát egy dead space fps-be, mert azok az eszközök amiket Isaac használt elég hülyén néznének ki belső nézetben, úgyhogy akkor lőfegyverek lennének túlnyomórészt, tehát valami kommandós osztag tagja leszel....nemár :D Viszont mindneképp nagyon várom a Dead Space 3-at!!!!!!! jEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!! :D
#15
#12: Jobban belegondolva igazad van. Viszont amíg a helyszínek számán vergődnek, addig akkor se lehet ezeket az effekteket előnyben részesíteni.

Bár persze kérdés, hogy mennyi időt kapnak az új részre, miután megpedzették, hogy megint reboot lesz.
#14
#12: Igen, ez igaz. Csak éppen ha emlékszel a Neverwinter Nights-ra, ott sajnos a BioWare feláldozta az igényes singleplayert a multis lehetőségek oltárán. Ehhez hozzájön, hogy Laidlaw bá azt sem tudja, hogy mit akar a Dragon Age branddel, plusz kétlem, hogy az EA időt fog adni, hogy talpra álljon a széria. Tudom, szkeptikus vagyok, de a második rész után egyszerűen elment a kedvem az egésztől.
#13
épp most tolom a ds2-t, és egy ilyen jegeshavashideg résznek nagyon fogok örülni :D
#12
#9: "Hiszen egy RPG játékban nincs valós igény a rombolható természetre"

Egész máshogy nézne ki mondjuk varázslóval játszni, ha egy mellélőtt tűzlabda után maradna egy kráter vagy rá lehetne gyűjtani az erdőt/házat a rosszfiúkra. Sokkal többet hozzáad az élményhez, ha a környezet reagál a játékos cselekedeteire.

#4: A multi jelenthet co-op játékmódot is, lehet ebből valami Diablo-szerűség is; a Baldur's Gate és Icewind Dale játékokban is ilyen volt a multi.
#11
Jeeeeeeeeeee.már nagyon várom :D
#10
#4: igen szerintem is magasan verte az Origins a 2 őt. Nagyon tettszett az 1. rész összes eredettörténetet kivittem + 3 végigjátszás 3 hőssel 3 befejezéssel
#9
"Állítólag mindezt a DICE-féle Frostbite 2 motorral tervezi megvalósítani a BioWare"

Volna értelme átállni? Hiszen egy RPG játékban nincs valós igény a rombolható természetre és nem mellesleg pont a redesign miatt kaptunk összesen talán 5 helyszínt a második részben. Inkább maradjanak az Eclipsnél és a történet minőségére / helyszínek változatosságára koncentráljanak.
#8
LtK
Dead Space 3 mindenképpen =D FPS-be is szívesen megnézném =D
#6
Dead Space FPS, miota varok erre, de jo is volna :)
#5
Utoljára Issac. Remélem méltó lesz a befejezés vele. Persze nem kizárt hogy lesz 4. rész csak akkor zárják le szépen Issac végét.
#4
Nem értem, hogy az EA miért fekszik rá ennyire a multiplayer-re, vagyis éppenséggel értem, csak nincs egyszerűen létalapja egy ilyen módnak a DA világában. Persze Thedas-ban a kegyetlenség mindennapos, de egy hentpartyt például nem tudnék elképzelni. A Dragon Age a történetről, a taktikázásról, a dialógusokról és a felfedezés öröméről szól. Legalábbis az Origins-re ez volt jellemző. A Frostbyte 2 használata pedig érdekes lépés. Egyrészt örülnék neki, mert a második rész elcseszett Lyciuma után csak jobb jöhet, ugyanakkor kicsit szabványszerű, hogy már a harmadik EA játék használná ezt a BF 3 megjelenése óta.
#2
Issac, we're are all gonna burn what we did to you... várós
#1
Dragon Age PvP érdekes ha valóban igaz várom a további híreket:D