Silent Hill HD - nem elégedett az eredeti fejlesztő

Viszonylag ritka, hogy az eredeti játékok készítői rosszallóan nyilatkozzanak klasszikusaik HD-remake-jéről, általában csak örülnek, hogy amit egyszer megalkottak, az most tovább él az újgenerációs konzolokon. A Silent Hill eredeti művészeti vezetője azonban kifejezetten elégedetlen.

Masahiro Ito, az első három Silent Hill művészeti vezetője nem igazán elégedett a Silent Hill HD Collection kinézetével. Az úriembert Twitteren kérték meg, hogy kommentálja a régi és az új változat közötti különbséget egy belinkelt kép alapján, és nem akarta elhinni, hogy bal oldali verzió a végleges, kiadott termék.


"A bal oldali a HD, ugye? Elég gyér. Ez ténylege a kiadott verzió? Tényleg?!" - kérdezte Twitteren, mire kapta a választ, hogy igen. Erre már csak annyit reagált, hogy "OMG", és elmondta, a Konaminak gyorsan ki kellene adnia egy javítást.

Ito szerint a probléma gyökere ott lehet, hogy a PlayStation 3-nak gondja van az átlátszó, translucent textúrák kezelésével (a PS2-n ez simán ment), a Silent Hill pedig elég sokat használja ezt a megoldást, többek között a köd megjelenítésére is, ami a HD-verzióból teljesen hiányzik. Ennek következtében pedig a látvány elég szegényes, a pályák néhány befejezetlen része is feltűnővé válik.

24 komment - szólj hozzá!