Bleszinski: Japánnak multiban kéne erősíteni

Cliff Bleszinski, az Epic designfőnöke tanácsokat osztogatott a japán játékfejlesztők számára. Szerinte nagyon sok japán játék remek, de kifelejtik belőle a multiplayert, így közel sem tud olyan értéket nyújtani a felhasználóknak, ami miatt hosszú távra is lekötné őket.

Bleszinski szerint ugyan nem kell a multiplayert mindenképp beleerőltetni abba, amibe amúgy nem illene bele, de például a Dark Sould megoldását kreatívnak és okosnak tartotta. Bleszinski úgy vélem a nyugati játékoknak ma már az egyik legfontosabb része a multiplayer, amely összeköti a játékosokat, így Japánnak is ebben kellene erősödnie.

 
CliffyB példának a Vanquish-t hozta fel, szerinte ugyanis hatalmas bűn, hogy a játékból kimaradt a multiplayer, hiszen a játék stílusa egyébként fantasztikus volt: "Sokszor mondtam már, hogy ha a Gears egyfajta vadnyugati szénszállító vonat, ami döcög előre, akkor a Vanquish a japán bullet train."

Másik példának pedig a Shadows of the Damned került elő: Bleszinski szerint a játék megfelelően őrült és vicces volt, de a fejlesztők részéről hatalmas hiba, hogy semmilyen kooperatív lehetőség nem került bele.

17 komment - szólj hozzá!