Bleszinski: Japánnak multiban kéne erősíteni

Cliff Bleszinski, az Epic designfőnöke tanácsokat osztogatott a japán játékfejlesztők számára. Szerinte nagyon sok japán játék remek, de kifelejtik belőle a multiplayert, így közel sem tud olyan értéket nyújtani a felhasználóknak, ami miatt hosszú távra is lekötné őket.
  • Írta: InGen

Kommentek

#17
Én a Vanquish-t kipróbáltam, de egy óra játék után "egyes, leülhet" felkiáltással otthagytam a francba és visszaadtam a lemezt. Ha ez az etalon, akkor nagyon sajnálom azt az ipart, aminek ide már csak a multi hiányzik.
#16
Multi-multi, mindig csak a multi. Áh
#15
És azon még nem gondolkodott el a tisztelt ügyeletes médiatörpe, hogy a japán játékok nagyrésze pont azért jó, mert nem csak odahánynak vmi kampányt, aztán szórakoztasd magad, hanem egy jól kidolgozott single-t kapunk, mint pl. egy vanquish-ben?
#13
#12: A TES-hez meg tényleg nem kell multi. A Morrowind-al, Oblivion-nal, Skyrim-mel játszva egyáltalán nem éreztem hogy hiányozna belőle. Az TES Online meg max. kipróbálás szintig fog eljutni nálam, bár a Bethesda nem tudom mit hoz ki belőle, inkább nem hozok elhamarkodott döntéseket. :D
#12
#11: +1 a 10esre is +1

Pl: Morrowind, multi nélkül is hónapokat toltam vele.
Pl: Medal of Honor (az új) , a single egész jó volt, a multit megnéztem oszt uninstall
#11
Ízlések és pofonok. Engem nem köt le egyáltalán a multi. Max. ha van olyan lehetőség hogy magát a single pályákat vihetem tovább mással és együtt megyünk a játék végéig. Max. ennek látom értelmét.
De ahogy előttem írták, inkább csinálnának normális hosszú játékidejű játékokat és nem a sok hülye DLC-t adnák ki a megjelenés napján amelyeknek a fele se éri meg az árát.
#10
Bleszinski úr jó volna, ha nem ilyen tanácsokat osztogatna. Szerintem éppenhogy a single tartalom terén van sokszor gond. Ha minden játék legalább 12-15 óra elfoglaltságot tudna nyújtani, akkor nem lenne egy szavam sem, így viszont, hogy az átlag játékidő 7-8, esetenként netán ennél is kevesebb, nem indokolja számomra a multi erőltetését! A Vanquish-ben még igazat adok neki, mert lehet, hogy ott a kampány rövid volt, de olyan addrenalin bomba, hogy az 5 órát 10-nek érzed. Szóval abban elfért volna a multi, de a Sotd-ben nem tudok elképzelni ilyen jellegű dolgot. (Persze ma is vannak azért elég tartalmas játékok, nem csak rpg-k, de sajnos egyre kevesebb)
#9
#7: Há' montam én, hogy nem értek hozzá :D
#7
#2: Pedig bizony rengeteg jóság jelenik meg, más kérdés hogy nem Te hallasz róluk :). Például: Skullgirls, BlazBlue, TxSF, SFxT, Mortal 9, UMvC3, SSFIVAE, Tekken Tag Tournament 2, Soul Calibur 5, UFC Undisputed 3, Dead or Alive 5, Persona 4.

Ezek a közelmúlt (~1-1.5 év) játékai amik még bőven aktívak, a jelen címei és a közeljövőben megjelenő darabok nagyjából. Azt hiszem aki ebből nem tud választani, az ne játsszon ilyesmivel.
#6
#4: Akkor nem szóltam, Nem sokkal találkoztam mostanában. Úgy látszik csak nincsenek annyira hájpolva.
#5
#4: Soul Calibur kimaradt
#4
#2: Street Fighter, Blazblue, King Of Fighters, Mortal Kombat, Arcana Heart, mindből jött ki új epizód az elmúlt 1-1,5 évben.
#3
#2: Na meg köze sincs a hírhez, csak megjegyeztem :)
#2
#1: Nem értek annyira hozzá, de köbö 10 évvel ezelőtt annyi fasza verekedős játék volt, hogy egy délután haverokkal órákig csak azon vitáztunk, hogy melyikkel is játszunk, most meg nincs más, csak tekken vs mortal, tekken vs streetfighter, meg ilyenek. Szerintem rohadtul nem éli a reneszánszát, de mondom nem értek hozzá...
#1
Kedves CliffyB! A verekedős játékok épp reneszánszukat élik, és mint köztudott, azok multiplayer-re vannak kihegyezve ill. 99%-uk Japánból jön. Vaknak tetszik tán lenni?