A legfrissebb hazai játékeladási toplista

Megtört a Diablo III egyeduralma, legalábbis minimálisan: a múlt héten már beelőzte őt a Battlefield 3 prémiumszolgáltatása, így a Blizzard remeke visszaszorult a második helyre. A dobogó harmadik fokát megint a DICE sajátotta ki, a bronzérmes a Battlefield 3.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#102
#101: A 20 fps az mindenhol 20 fps :D Ha meg máshogy érzed, az csak a szemed hibája, vagy becsap az agyad.
Példa: Ha jól tudom, a mozifilmek csak 27 fps-el pörögnek, részben ezért van sötét a teremben mikor nézed a filmet. A képkockákat folyamatosabbnak látod, mert ha a sötét szobában fény éri a szemed, idő kell a pupillád tágulásához. Ezáltal az agy "átmenetet" képez a képek között.
Igazából már nem tudom, hogy ezt mér írtam le, de már ki nem törlöm.
#101
#97: "I got this "movie" from Kimpix.net. If there are any copyright problems, feel free to remove it. --- I dont really know if this, ehum, "media player" shows the media files in 60 fps (its 30 fps, right?), so I dont know if you are going to see the difference so much, but it's worth a try."
A gyerek amikor lelopta a videót, már lehet h akkor 30FPS lett és még ott van, hogy a gametrailers vagy flash player tud-e 30FPS-től jobb videókat. Bár utóbbi biztos tudja. Mindenesetre még így is van különbség.
Egyébként ez nagyon engine kérdéses, ismerek olyan játékot ami MAX 20FPS-re van korlátozva és egyáltalán nem látszik egy röccenés sem, míg egy quake 3-nál elengedhetetlen a 60FPS.
#100
Enyém a 100-adik komment :D
#99
#97: Attól mert kétszer annyi képkocka van nem kétszer folyamatosabb de a 60 fps folytonosabb. Jelzem ezt igazából akkor érzed ha te játszod és mondjuk nem egy UT-t hanem egy BF3-at. A mai játékoknál sokkal jobban érezhető mondjuk egy CoD4 -től fölfele és azért az nem is mai csirke :)
#98
#97: A 24 FPS ebben a videóban is érezhetően darabosabb mint a 60, ami egyébként vélhetően 30, mivel annyira van szerintem korlátozva a videó.
Ha te ezt a különbséget nem vagy képes észlelni, jobb ha orvoshoz mész.

Ennyit erről.
#96
#81: Ajajj nagy ott a baj... Először is a 24 fps fölött mozgóképet lát az emberi szem ugye. De attól még a magasabb fps-t is érzékeljük oly módon, hogy folyamatosabbnak látjuk a mozgást. Ha ezt te nem látod, nézesd meg magad egy szemorvosnál komolyan. MP3 és WAW között lehet hallani a különbséget és nem kell hozzá millás hangrendszer csak két nem szarrágyilkolt fül. MP3 az lófasz a WAW-hoz képest kb...

BMP - JPEG között annyi a különbség, hogy a JPEG tömörített de jelzem VESZTESÉGESEN tömörít, még ha nehezebb is kiszúrni a különbséget. Ezt nehéz megnézni mert gyári BMP képet nem nagyon látsz lévén a gépek jpeg-be tolják a képeket. Esetleg egy RAW->BMP konverzió után. Egy gyári BMP kép jobb minőségű JPEG társánál.
#92
#91: Én is látom a különbséget, pedig konzolon játszok legtöbbször. :-)
#91
#88: És kajak látni :D Bár aki a konzolos 30 fps-en nevelkedett, annál kétlem hogy feltűnne a különbség.
#90
#81 Uhh, 30 és 60 fps közt nagyon látható a különbség :D
#88
#81: Ehh...minek okoskodsz ha rohadtul nem értesz hozzá?(nem...én sem vagyok profi mielőtt kitalálod...) Hogy a fenébe ne lehetne látni a 30 és 60 közötti különbséget....tessék itt egy link: http://boallen.com/fps-compare.html ha te ezen nem látsz különbséged, ajánlani tudom a szemészetet. Az meg megint csak röhej hogy wav és mp3 között nem hallani különbséget....még 2 mp3 közötti is hallani ha az egyik csak 200kbs a másik 320. A wav nem tömörít ergo sokkal jobb a hangminőség.
#83
#78: Miért ne magyaráznám meg?

#79 Azért nem tudom mi a különbség mert nincs.