Medal of Honor - büntetik a tanácsadó katonákat

A Warfighter több-kevesebb sikerrel próbálta visszaadni a háború valós oldalát, s azt a terhet, amit a harcoló nők és férfiak minden nap átélnek a frontvonalban. A hitelesség végett a Danger Close igazi Navy Seals-bakákat kért fel a tanácsadóként, ám a fagyi visszanyalt: a feletteseik nem örültek neki.
  • Írta: zoenn

Kommentek

#29
#28: A valóságban, nem. Nem tartanak célra órákon át, egyszerre max fél órán keresztül használják a távcsövet, utána pihenniük kell egy kicsit. Részint ezért is vannak ketten.
#28
#27: A valóságban a katonai mesterlövészek napokig egyetlen pozícióban fekszenek, ha arról van szó és végig célra tartanak(nem feltétlenül kiiktatás céljából, hozzáteszem).
#27
#23: Több pályánál is kiírta a kezdésnél, hogy melyiket inspirálták valós események. Ettől még el ne higgyük azért, lehet csak az alapszituáció minden mást megváltoztattak.
A fenti küldetésre pedig annyit, hogy ez a "pálya" konkrétan 2 perc, a másik meg, hogy kicsit kézzel foghatatlan az, hogy kiírják, hogy 18 órán át voltak sniping pozicióban - lehet így volt, de nem jött át ebből semmi.

#21: pontosan, én is ezt a hármat váltogattam, de még ezeknek se nagyon volt jelentősége. a shotgun/tomahawk-os témáról meg ugyanezt gondolom én is.
apropó most a tomahawk az új mainstream cucc ami minden játékba kell? :)
#26
Az, valósághű játék, meg miegymás. Van, aki ezt beveszi? Nyilván egy játék nem a valóságot fogja bemutatni, arra senki nem "kíváncsi", ahogy hullanak a civilek, meg zokognak a katonák...
Meanwhile in Afghanistan:
http://www.youtube.com/watch?v=Ge52hGWudec&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=5xqcrB6wyzo&feature=related
#25
#24: Engem is ugyanez érdekelt, de arra jutottunk, hogy titok és bár benne lehet a játékban konkrétan, de nem tudjuk mi az. :D
#24
"They received a punitive letter of reprimand and forfeiture of ½ month's pay for two months."

Kaptak egy kis fizumegvonást és egy ejnye-bejnye levelet. Egy ilyen alakulatnál milyen bünti lehet ennél kisebb? Kétszáz fekvő? Napos őrszolgálat? Tíz körmös?

Vajon miféle misztikus titkot árulhattak el, amivel ezt a szörnyű büntetést kiérdemelhették..?
#23
#20: Ez egy valós esemény volt:
http://www.youtube.com/watch?v=UA9Wn--cNNA

Nem tudom hogy ebből hogy jön össze a kamu marketing, vagy ez új divat, hogy minden hír ami játékhoz kapcsolódik az már reklámfogás?
#22
#2: Ha neked szar akkor neirj kommentet.
#21
#20: Ez a behatolás téma nekem is magas volt. Ugyebár azzal reklámozták, hogy milyen csúcs lesz majd az egész, aztán a gyakorlatban semmi jelentősége nincs hogy melyiket választjuk. Ráadásul csak három van közülük, ami igazán célszerűnek tűnik. A berúgás, meg a kétfajta robbantás. Az összes többi baromság. Ha én arab terrorista vagyok és valaki elkezdi csákánnyal baszkodni az ajtómat, tuti még azelőtt eresztek bele egy sorozatot, hogy esélye lenne behajítani a villanógránátot a helyiségbe.
#20
Csatlakozom, ez szerintem is kamu marketing, legalábbis visszagondolva a játékra fogalmam sincs mi lehetett olyan hatalmas tanácsadás :D biztos a 7-féle, ám totálisan egyforma ajtón behatoláshoz kellett hat Seals-es arc!
#19
#9: Igazából szar dolog beismernem, de abban randall-nek igaza van, hogy ha bele is kerültek titkos dolgok a játékba, a felelősség nem az EA-t terheli, hanem a kiszivárogtatókat. Ilyen dolog a szólásszabadság. Az EA embereinek nem felelőssége mérlegelni, hogy az információk, amikhez jutnak államtitoknak minősülnek-e. Egy újságot sem büntethetnének meg, ha ilyen infókat közölnének. Annyira egyébként nem lehetnek komoly titkok, amik kiszivárogtak, mert pl nálunk ha valaki csak egy közepesen titkos anyagot hanyagul kezel, már letöltendő börtönt is kaphat érte...

Amúgy én kurvára nem vettem észre a valós Navy SEAL-ek tanácsadását a játékon. A karakterek mozgása valóban profi, de taktikailag nagyjából nulla az egész.
#18
Nos arra mindenesetre jó volt, hogy megint a MOHW -ről beszélünk.
#17
Hihetetlen, mekkora hisztit tud levágni pár ember egy kurva játék miatt...
#16
biztos az ajtónak a berúgása volt a hétpecsétes titok...ejnyebejnye
de lehet hogy csak azért verik a nyálukat,mert lehúzta a sajtó!
#15
#14: Biztos az EA lefizette az USA hadseregét. Ne menj marketingesnek...
#14
Nem igazán vagyok benne biztos hogy ennek most hihetek-e, mert erősen gerillamarketing szaga van a dolognak, hogy megpróbáljanak szépíteni az eladásokon ezzel...
#13
#9: Ha a játékkal lenne a baj akkor az EA lenne szarban nem? -.- Te magad vagy logikai bukfenc, a Warfighter konkrétan tartalmazza a valóságban történt események taktikáját, és mivel a nagy hype hatására belekukkantottak a nagyfejűek is, valószínűleg feltűnt nekik egy-egy küldetés, amit egész véletlenül lehet hogy pont ők találtak ki. És ilyenkor nem a fejlesztőket fogják elővenni, akik pár mondat alapján úgymond megálmodták a részleteket, hanem azokat az embereket, akik ezeket az infókat elmondták nekik. És itt rohadtul nem a játékban lévő tartalmakkal van a baj, mert akit egy kicsit is érdekel a téma, megnéz egy filmet róla a NatGeo-n vagy mittudoménhol. Hanem azokkal az információkkal, amiket lehet fel se használtak a játékban, de ettől még elmondták...
#12
#11: Egyértelmű. Vagy a katonák nem is léteznek, akik közreműködtek, vagy ügy nem volt az egészből.
#11
LnB
Ez tuti, hogy csak kamu marketing. Ezzel is felfigyel a sajtó a játékra.
#10
#9: Valójában sok minden lehet. Példának okáért a behatolások módszerei (nem csak az ajtón keresztül, hanem a falon is), vagy a csapatok taktikai mozgása, esetleg a légi fedezés, katonák és fegyvereinek felszerelései, meg minden. Ezek közre játszhatnak a "terroristák" felkészülésében, hogy ha ilyesmi szituációra kerülne sor. Durva módon kijelentve ez olyan mintha megmondanád az ellenségnek hogyan akarod őt eltenni láb alól.