Slender: The Arrival - tizenegy perc gameplay

Az előrendelők már kipróbálhatják az új Slender-játék bétáját, ebből érkezett most egy termetes gameplay videó; ha érdekel a korai tesztlehetőség, továbbra is élhetsz vele, nincs más dolgod, mint befizetni a végleges verzióra.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#35
#10: Én is így voltam hogy nem félelmetes de miután kinnt mellékhelységbe 2 db 400wattos hangcuccal elkezdtem tolni, hirtelen más lett a véleményem!
#34
#32: japán horror.. :D a japán filmekről inkább ne beszéljünk, mert annyit nem érnek, hogy szóba kerüljenek. Az egész japán filmipar önmagában zs kategória. Ettől függetlenül egyet értek veled, bár attól hogy klissé, még lehet ijesztő és fel lehet használni normális formában is. Példának okáért a Silent hill 2-ben az apartmanokban egyszer csak ilyen összeseés hang+ordítás. Egész kurva játék alatt attól féltem utána, hogy mikor lesz megint ilyen rész, mert amúgy is elképesztően nyomasztó és idegőrlő hangulata volt. Csak egyszer volt utána ilyen rész, a börtönben, de ott is felálltam a gép elől és 5 percig nyugodtan ültem és bámultam magam elé, hogy lenyugtassam az idegeimet. :D
#33
#13: Slender,sötét ház,füles = unalom
Legalábbis nálam.Na jó azért nem teljesen.Én is próbáltam és szerintem se valami ijesztő.
Slender nem ijesztő. Mintha Barney Stinson üldözne harisnyával a fején...
Természetesen azért valamennyire szeretem, plusz van egy jó hangulata. :D
#32
#28: Látom nehéz felfogni... Egy dolog a hanghatások JÓ használata, és egy másik dolog amikor azzal 'ijesztgetnek', hogy lassan megy valaki, aztán NAGY VISÍTÁS ÉS OTT VAN VALAMI ELŐTTE, TEJÓISTEN OTT VAN VALAMI ELŐTTE... Ez egy klisé. Nagyon elcsépelt klisé. És legfőképp béna.

Nézz meg egy jóféle japán horrort. Legtöbben nincs éles visítás, kamerarángatás, mégis összesz**** rajta magad. Ez a féle hangulat teljesen hiányzik a nyugati 'horrorokból'.
#31
Fincsi lesz, az első olyan komolytalan volt, attól nem paráztam be, ez már jóval jobbnak tűnik. Bár tényleg lehetne benne valami komolyabb történet a papírlap gyűjtésnél.
#30
Amnesia-ról jöhetne már valami videó
#29
azért amikor elkezdett baszkodni a kamera beindult a tüzép a pantallómba.
#28
#23: Egy horror filmenk/játéknak épp a hanghatások a lényege.
Minden horror arra épül, hogy nyomasztó zenét és hangokat raknak bele.
Nem értem, hogy miért félne bárki is attól, hogy valaki belevisít a fülünkbe...
Itt nem az a lényeg.Sokkal inkább a hirtelen bevillantások és váratlan dolgok hirtelen megváltozó hangokkal. Ilyenkor nem azért félsz mert beleordítanak a füledbe hanem mert egyszerűen ijesztő ha pl megfordulsz és a semmiből egy szörny van mögötted a sötétben.
De, próbáld ki és meglátod. NINCS olyan horror ami ijesztő lenne ha kikapcsolod a hangot, vagy lecseréled másra. A hangok a lényeg, a többi csak körítés.
#27
Én ettől jobban félek mint anno az Amnesia-tól komolyan mondom :D Pedig az se kutya :)
#26
#25: sötétben, egyedül, fülessel
gief edit gomb
#25
#13: Megnyugtatlak, játszottam vele.
#24
Kíváncsi vagyok milyen hosszú lesz az egész játék, Jó lenne, ha kb 10 órás lenne.
#23
#22: Mint írtam a jump scare a béna filmek/játékok eszköze, amikor folyamatosan hirtelen erős hanghatásokkal bevillantanak valamit. Ilyenkor ösztönösen rettegni kezdünk az erős hanghatástól, és nem attól félünk, mi lesz a sarok mögött, hanem attól, hogy mikor visít megint valami a fülünkbe. Ez nem félelmetes, ez irritáló.

Condemned-et nem ismerem, de pl. az Amnesia zseniálisan beszaratós volt, hangfalbömböltetés nélkül is...
#22
#18: szerintem ez csak félig igaz: azért azt sem könnyű hidegvérrel megemészteni, hogy bármikor, amikor befordulsz pl. egy szobába ott lehet valami a lámpád fényében, aminek nagyon nem kéne, és előtte nem volt ott. gyakran élnek is ezzel a paráztatós játékok készítői, most hirtelen a Condemned próbababás jelenete ugrott be.
#21
végig néztem a videót..és sok különbséget az Alap slender-hez képest nem látok..csak grafikailag jobb..meg pár apróság..de még a hangok is ugyan azok..és hát igazából elég egyszerű ennek a játéknak a receptje..végy egy sötét erdőt adj a játékos kezébe egy ijesztő zseblámpát majd csapjál alá mély és riasztó hangokat plusz egy kis szívverést..tegyél be egy "szörny"-et és kész is..legalább az Amnesiának volt valami értelme :) nem mondom hogy ez nem ijesztő..mert kibaszottul az..játszottam az alappal és hát pár papír után befostam..de az Amnesián jóval jobban össze fostam magam..
#19
Xd hát ezen én is csak nevetek, erre befizetek én is a "nagyszájúakra" akik nem ilyednének meg ettől. Nem feltétlenül kell max hangerővel játszani. Egyébként a grafikát szebben megcsinálták így valósághűbb. Kár, hogy még mindig ugyan azt kell csinálni, annak ellenére egyedül nehezen mernék neki belekezdeni :D
#18
#11: Ha valami azért 'félelmetes' mert feltekered a hangerőt akkor baj van...
Ezeket hívják jump scare-nek, mivel nem a film/játék atmoszférája, vagy a látottak váltanak ki benned a félelmet, hanem az a tudat, hogy valami hangosan fog a füledbe üvölteni. ZS kategóriáju horror-ok 99%-ban erre épülnek.