Tíz százalékos leépítés az Electronic Artsnál

  • Írta: zoenn
  • 2013. április 27.
  • Gyászhír
Link másolása
Az EA megerősítette, hogy leépítésekbe kezdett a vállalaton belül, és komoly szerkezeti átalakítások várhatóak nála a jövőben. A hivatalos álláspont szerint az új technológiák nagyobb prioritást kapnak.

Masszív szerkezeti átalakításba kezdett az EA, ennek érdekében "néhány nehéz döntést" hozott a vállalat, és nem kevés munkavállalóját bocsátotta el. A cég szerint "hiányozni fognak a barátok és a kollégák".

A Kotaku úgy tudja, hogy az EA marketingtevékenységét immáron egyetlen, összevont csoport végzi majd Peter Moore szárnyai alatt. Az Origin disztribúciós rendszer immáron Frank Gibeau által vezetett Labelshez kerül. Az online piacteret az EA Sports jelenlegi fejese, Andrew Wilson igazgatja majd.

A legsúlyosabb leépítések az EA mobiljátékokért felelős divízióját érintik: az értesülések szerint a munkavállalók 10 százalékától váltak meg a napokban, a PopCap vancouveri irodájából és az Quicklime csapatából bocsátottak el dolgozókat. A PopCap egy titkos projekten dolgozott, míg az egykori EA Blackbox-tagokból verbuvált Quicklime a Need for Speed: Worldöt fejlesztette.

John Riccitiello vezérigazgató távozásával az EA jelenlegi üzletpolitikája nem tartható fent, a közösségi és mobiljátékokba vetett bizalma nem hozta a várt eredményeket. A pletykák szerint az EA Partners programnak is búcsút int a cég. Köszönjük, dBLOOD!

10.
10.
dBLOOD
#4: Ez a kiadó egyrészt futószalagon nyomja copy+paste módszerrel a játékokat, másrészt tönkretett (Mass Effect), vagy kis híján tönkretett (Dragon Age) crpg franchise-okat. A kiadó előbbi bűne nem annyira zavar, sok az ostoba ember. A másodiktól viszont keményvonalas rpg-rajongóként (nem Oblivion és Oblivon With Guns, hanem Planescape: Torment, illetve Fallout KETTŐ!) forr a vérem.
Az ironikus az egészben: a legnagyobb probléma azzal van, hogy nem várják meg amíg egy kreatív csapat elkészít egy játékot, hanem siettetik mindet, aminek az lesz az eredménye, hogy az adott játék összecsapott, elkapkodott lesz. Ez egy FPS esetében is helytelen hozzáállás, nemhogy egy akció-rpg, ne adj'isten egy "tiszta" rpg esetén.
9.
9.
névtelenség
8.
8.
Lord Zozo
Az utóbbi időkben már nem ugyanazt jelenti az EA játék, mint mondjuk 10 éve. Rossz fele mennek a dolgok és most az első szele elért hozzájuk. Ha meg szeretnének menekülni a teljes bukástól, teljesen új irányt kell keresni.
7.
7.
randall13
#4: A jó és rossz játékaik aránya a nullához konvergál. Azzal hogy csődbe mennek, kreatív fejlesztőcsapatok tucatjai menekülnének meg.
4.
4.
Quent1n
#2: WTF ilyet, hogy lehet remélni?.... azért egyáltalán nem adnak ki ennyire szar játékokat..

UndokBeka: Sokat markoltak keveset fogtak, megesik más cégekkel is. Majd megoldják. Nehéz ám kitalálni mi kell/mi fog kelleni az embereknek :)
3.
3.
UndokBeka
Mégis mit vártak? Felvásárolták a kreatív csapatokat, majd beleszóltak mindenbe, kiírtatták az összes dolgot, amitől jó lett volna meg egyedi a folytatás. Így nem nehéz szarul működni. És még mindig nincs Mirror's Edge 2...
2.
2.
randall13
Há remélem csődbe mennek, igazán nem kár azért az évi 4-5 folytatásért.
1.
1.
fnonika
nagy fejlődésbe kell kezdeni mert a cégnél nem csak 10% lesz az elbocsájtás
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...