Saját felhőt épít a Square Enix

A Square Enix is beszáll az össznépi cloud gaming-buliba, a cég viszont nem az OnLive- és a Gaikai-féle modellt erőltetné, inkább afféle támogató szerepet szánna a technológiának.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#6
#5: A cloud-based funkciókat mindenképp opcionálisan kell megvalósítani, ez egyértelmű. Valahogy úgy kell ezt elképzelni, hogy mondjuk a játék önmagában is rendelkezik egy egyszerű fizikai motorral és képes egy egyszerű formában megjeleníteni a fény-árnyék hatásokat. De ha mondjuk csatlakozol a felhőhöz, akkor a játék egy sokkal fejeltebb fizikai motort használ és sokkal látványosabb fény-árnyék effekteket produkál.
#5
Retró gamerek meg lesznek lőve ezekkel a dolgokkal. 15 év múlva ha leállnak a szerverek komoly haxolást kell véghezvinni, lehet egy különálló PC-t is rá kell kötni a konzolra, amin a felhős dolgok futnak. Meglátjuk mi lesz ebből.
#3
#1: Legjobb tudomásom szerint a cloud computing továbbra is része az XO szolgáltatásainak, ezt használja pl a Driveatar a Forza 4-ben. Csak a DRM-et és a hozzá kapcsolódó funkciók lettek visszavonva.
#2
"A megközelítés egyébként annyira nem új keletű: már az Xbox One kapcsán is felmerült a fejlesztők részéről, hogy a Microsoft felhőjét tipikusan ehhez hasonló támogatói feladatokra lehetne felhasználni."

Ez a megfogalmazás kicsit pontatlan. Úgy hangzik mintha az Ms biztosított volna egy felhőt csak úgy és a fejlesztők pedig maguktól rájöttek arra, hogy ezt lehetne a játékok számításaihoz használni. Pedig valójában úgy néz ki a dolog, hogy az Ms direkt erre a célra fejlesztette fel a felhő megoldását.
#1
Nem lenne roszz ez a megoldás csak ez mennyi plusz pénzel járna a játék vásárlásán kívűl. Az Xo is beakarta ezt vezetni a live előfizetőknek. és mennyivel jobban futnának a játékok rajta. Kár hogy végül elvetették.