Cliff Bleszinski aréna FPS-t csinálna

Az Unreal Tournament és a Gears of War atyja azt mondta, klasszikus aréna FPS-t szeretne csinálni, ami csak PC-re készülne el. A tervei szerint egy kisebb stúdió is elég lenne a megvalósításhoz.

Cliff Bleszinski 2012 októberében hagyta el az Epic Gamest, és a fejlesztőcégnél eltöltött két évtized alatt olyan játékok felett bábáskodott, mint a Jazz Jackrabbit, az Unreal Tournament és a Gears of War. Azóta viszont nem nagyon hallottunk felőle, igaz, augusztusban már közzétett néhány furcsa artworköt, amelyekkel elvileg az új projektjét szerette volna promózni.

Nos, nem tudni egyelőre, hogy ezek a képek összefüggésben vannak-e a Pointless című műsorban emlegetett ötletével, az viszont tény, hogy emberünk viszonylag konkrétan elmondta a podcastben, hogy milyen játék fejlesztésébe akar belevágni: történetesen egy kizárólag PC-re készülő aréna FPS-ről lenne szó.

CliffyB szerint már vannak vázlatai és concept rajzai, a célja pedig az lenne a projekttel, hogy az aréna FPS-ek klasszikus játékélményét hozza vissza: "Egy csomó srác játszik a Call of Dutyval, de szerintem nem is tudják, milyen egy igazi aréna FPS" - mondta, majd azt is hozzátette, hogy bár még nincs fejlesztőcsapata, de nem szeretne és nincs is szüksége egy nagyobb stúdióra, ahogy a hagyományos kiadói modellt is megkerülné.

19 komment - szólj hozzá!