Blogajánló: Extrém nehéz játékok

A megszokottól eltérően első körben kicsit elmélkedünk a játékok nehézségén a Flappy Bird apropóján, majd áttekintjük, hogy melyik blogbejegyzések voltak a legjobbak a múlt héten.
  • Írta: Scoo

Kommentek

#31
Na ne!!! Csak tegnap láttam 8 különböző vadidegen embert a Flappy Bird-el játszani!
#30
Nem attól lett nehéz a flappy bird mert nehéznek szánták, hanem egyszerűen amatőr. Beírkált hasraütés szerűen fizika értékeket és cső.
#29
Na akkor én sem maradnék ki a nehéz játékok szórásából. Előző kommentemben azt írtam (3.), hogy "sosem tapasztaltam azt, hogy pár napon belül nem vinném ki, mert túl nehéz", na ez hazugság volt, mert nálam is volt már olyan játék, ami kicsapta a biztosítékot. Az egyik ilyen a left 4 dead 2, steames ismerősökkel szoktunk játszani, mostanában pedig szakértőn játszunk, valósághű módban. Na, ez játékoknál a "szinte lehetetlen" szint. A finálékról ne is beszéljünk, még nem sikerült kivinnünk így egy teljes kampányt, általában 30 újrakezdés után megunjuk. Aztán a dead space 3 legnehezebb fokozattal is rendesen meggyűlt a bajom, de azért azt csak-csak kivittem. Most ez a kettő jutott eszembe, ami a közelmúltban igazi kihívást jelentett.
#26
ScooModerátor
#25: Na az ilyet szeretem. Az a legjobb ha a nehézség fokozásával az ellenség fejlődik, okosodik, nem pedig csal.
#24
ScooModerátor
Mindenesetre ha akarjátok, akkor lehet még ilyen blogajánló, sőt megbeszélhetjük akár közösen azt is, hogy mi legyen a téma, sőőőt attól se zárkózom el, hogy valamilyen úton módon TI csináljátok a bevezetőt (vagy legalábbis valamelyikőtök).
Persze csak alkalomszerűen gondolok erre, nem állandóan.
Ez csak most ugrott be, de lehet jó ötlet.
#23
ScooModerátor
#19: Nem könnyítetted meg az életed az biztos :D

Ja, ja, egy picit blogos lett, de remélem nem baj :)
Bár ha blogként írom, akkor bővebben kifejtem.
#22
Nekem még a Medal of Honor: Allied Assault +kieg-ek amik okoztak némi idegbajt :D mondjuk még elég kölök voltam :)
#20
Ya és grat a bekerült blogger-eknek! :)
#19
Nehéz játékok:

1. Autós stuff-okat toltam WASD-al, nem Easy-n, aztán volt, hogy végig sem sikerült vinni!

2. Amíg nem volt angol középfokú nyelvvizsgám és gyász voltam a nyelvből (tizen pár éves koromban) nem tudtam a Max Payne 2-ben mi az a Painkiller és annélkül vittem végig az egész game-et, mert nem mertem használni! XD

3. De ami a legzúzdább élményem: egyszer elcsesződött a Serious Sam 2-m (úgy 7-8 éve) és nem lehetett átállítani a billentyűzet leosztást! Most figyeljetek: jobb kezemmel keresztbe mozogtam a WASD-al, bal kezemmel keresztbe a nyilakkal (!) céloztam a fegyverekkel és a jobb kisujjammal, az F-fel lőttem (így, egér nélkül vittem ki a gammát, ami ugye FPS)! XD

(Mellesleg szerintem az ezredforduló után az a nehéz játék, amiben gondolkodni kell, ami a reflexeken múlik pl. az nem igazán okoz kihívást! A Portál 2 coop-ban, 4 portállal nem rossz elfoglaltság szvsz! Mondjuk vannak olyan shooter-ek, ahol kevés lőszer és 2-3 találattól halál a hard szinteken, de türelemmel az is megoldható!)
#18
YanezModerátor
Ha már szóba került ez a téma, akkor a bevezetőt egy sokkal "jobb" játékkal is lehetett volna kezdeni, mivel ez a Flappy madár tényleg hogy már a csapból is folyik. Például az Impossible Game, na azt még megunni se lehet 5 perc alatt. Eddig nálam a PSP-s verziója vitte a pálmát, ami a nehéz játékokat illeti, pedig rengeteghez volt már szerencsém.

msmester: Én hardon rohantam neki a TLoU-nak, ott is volt sok momentum, amikor az "inkább meg sem születésemet" kívántam. :)

Grat a blogokhoz! Az ajánló is nagyon tetszett, amolyan blogajánló egy blogban hatása van. :D
#17
ScooModerátor
#16: Senki se arról beszélget. A játékok nehézségről beszélgetünk...
#16
#1: teljes mértékben egyetértek veled.még az elején tök véletlen letöltöttem,gondoltam akkor kiprobálom,a második nekifutás után azt gondoltam,ezzel játszon az aki kitalálta.most meg ilyeneket olvasok.komolyan nem is értem miért kell ilyen szarrol beszélni..
#15
Rayman 1 valaki? Szerintem az is elég nehéz.
#14
ScooModerátor
Egyébként a Dead Space 3 tipikus példa erre. Ha normálon játszol, akkor sima dara az egész. Tele vagy lőszerrel és élettel. Sokan szidták is a játékot. De ha nehezebbre állították volna, akkor máris más képet mutat a játék. Persze az első részt még így se érné el.
Én anno a FEAR-nél nem használtam a lassítást, csak nagyon necces szitukban.
Az AC-ben is ugye minden küldetésben van olyan, hogy ha így meg így csinálod meg akkor kapsz egy pacsit, de igazából ezekkel csak az a baj, hogy nem muszáj betartani.
A GTA V viszont szerintem botrányosan könnyű lett és ott nem is lehet nehezítést használni.
#13
Régen nesen Super Mario nagyon nehéz volt. Sosem tudtam végigvinni.
Megvettem a Sonic collectiont pc-re. Ha nem lenne benne mentés, végig se bírtam volna vinni.
A régi rts játékok is nehezek.
Command & conquer 1 - Red alert
Heroes of might and magic. Főleg a második része meg a kiegészítője. A végén sírtam örömömben, hogy végigjátszottam.
Age of empires
A Gta 1 számomra túl nehéz, hogy nem lehet benne menteni.
Serious Sam the first - second encounter serious fokozaton, na az nagyon necces.
Far cry is néha, mert nem lehetett benne menteni.
#12
#7: Ezzel tökéletesen egyet értek. Pontosan így gondolom én is. Én is szoktam magamnak új szabályokat felállítani. Pl. hogy csak egy bizonyos fegyverrel nyomulok végig. Vagy, hogy nem használok elsősegély csomagot. Az újratöltődő élettel, és egyebekkel meg azt csinálom, hogy nem fejlesztem fel magam túlságosan. Az életerőt semmiképp, de más képességet, eszközöket, fegyvereket sem fejlesztem fel max-ra. Így máris sokkal nagyobb a kihívás. De nagyon sok játéknál a pc-seknek van még számtalan realizmus mod, ami még nagyobb kihívást ad. (Ralistic armor, weapons damage, physics, Real extreme difficulty, ami hiányzott az eredeti játékból, stb.) Egyébként pedig rengeteg játék van, amiben alapból is megvan a kihívás, tessék menni azzal játszani. (FPS-ben pl. az Arma, vagy rFactor, SimBin szimulátorok az autós műfajban, stb.)

Amúgy az ajánló jó lett, a bloggereknek pedig grat :)