Blogajánló: Féljünk a jövőtől?

Ezen a héten is eltérünk a megszokott formulától, ugyanis ezúttal nemcsak a blogokat, de a bevezetőt is ti írtátok, a ti írásaitok és kommentjeitekből idéztünk. Egy kattintás, és olvashatjátok is őket!
  • Írta: Scoo

Kommentek

#12
ScooModerátor
#11: Öööö...nincs sorrend. Mármint sose a minőség szempontjából rakom sorrendbe az ajánlót. Most persze kicsit eltértem a megszokottól, mivel így szoktam felépíteni:
Játékok, film/könyv, hardver, elgondolkozni való/egyéb.
#11
A blogajánló jó lett, csak a sorrend nem...szerintem.
#10
#9: +1 és köszönöm, hogy bekerült a blogbejegyzésem :)
#9
YanezModerátor
Jó kis ajánló lett, grat mindenkinek!
#8
Grabowsky30+:
Amiket irtal azzal egyetertek, de te csak videojatekokrol beszelsz, a virtualis vilagnak ez viszont csak egy kis szelete. Elmennel bulizni, de nincs kivel, meg kulonben sem vagy meno, eszre sem vennenek egy szorakozohelyen, sebaj, vegyel egy uveg wiszkit, toltst be az ibiza klub szimulatort, maris te leszel a sziget bulikiralya, vagy inkabb egy luxusjachton buliznal? megoldhato. Nem akarok peldakat sorolni, milliot lehetne, ha kellokeppen fejledt lesz a technika (hamarosan), egy atlag ember elete semmiben nem versenyezhet a megvasarolhato virtualis jatszoterek vegtelen lehetosegeivel.Ki akarja majd a szurke hetkoznapjait elni?
#7
Úgy gondolom, hogy az emberek életét, az ilyen közösségi terek mint facebook sokkal jobban mérgezik, mint egy virtuális eszköz! Egy videojáték (kivéve MMO) véget ér néhány óra, nap, hét alatt, persze mindig jön egy új, de konkrétan van vége ezért nehezen alakulhat belőle egy életforma, mint egy facebookból amin igazából csak úgy fenn vagy és órákat töltesz el rajta úgy, hogy nem történik semmi, de közben elhiteti veled, hogy voltak emberi kapcsolataid, hogy emberekkel beszélgettél úgy hogy egy szót sem mondtál illetve hallottál! Véleményem szerint ez sokkal veszélyesebb, mint bármilyen viruális világban rohangálni órákat! Ahol ugyan nagyon szeretnéd elhinni, hogy ez a valóság, de azért tudod, hogy egy játékban vagy! Persze, mint a drognak és az alkoholnak ennek is van az a hatása, ami gyakorlatilag bárminek ha nagyon rákapsz függő leszel és ebből adódhatnak problémák, de egy normális embernek nem hiszem, hogy ilyen gondja adódna, pl egy oculus rift használatától jobban, mint ha az aktuális játékát (tök mindegy mi) monitoron játszaná! Ha valaki hajlamos függővé válni az függővé válna egy 15" monitoron játéktól is, nem kell hozzá virtuális valóság szemüveg!
#6
Jol latod a dolgokat, csak az a baj, a profitorientalt vilag hozzaallasa miatt elfogadod a folyamatot, mint ha ez igy lenne rendben, mint ha a fejlodesunkbe kodolva lenne a bukasunk is.Szerintem ez nem igaz, nem torvenyszeru, hogy zombikka valjon a tarsadalom, lehet tenni ellene, csak gondolkodni kell. A cegektol nem varhato, hogy korlatozzanak barmit is, oket tenyleg csak a profit erdekli, ez a torvenyhozok felelossege. Es a digitalizalodas sem minden esetben problema, ha online be tudom fizetni az osszes szamlamat, intezni a banki dolgaimat, az pozitivum, mert ezzel sok sok ora folosleges joves menest, sorbanallast megsporolok, amit tolthetek inkabb a csaladommal, baratokkal, motorozassal, stb. A videojatekokkal sem lattam soha semmi problemat, egy ket elvetemulten kivul az emberek tudjak a helyen kezelni, egy kepernyo elott ulni es jatszani azert nem olyan nagy kaland, az emberek tobbsege ennel talal jobb szorakozast.De a virtualis valosag mas teszta, egy kis retegen kivul, akik a valosagban is mindent megtehetnek, erre mindenki ra fog kapni es sokakat el fog rabolni ez a vilag, ezt nem kene megvarni, hanem kormanyszinten szabalyozni amig meg nem keso.
#2
Azért leírom azt is, én miben látom a megoldást. Szerintem sem kell akadályozni a technikai fejlődést, de nem kell mindent az emberek kezébe adni otthoni használatra, mert nagy baj lehet belőle. Elmész egy VR központba, befizetsz x összeget, befeküdhetsz pár órára játszani/kalandozni/versenyezni, szexelni, amit akarsz, aztán menj haza és éld az életedet, tehát fogd fel úgy a dolgot mint egy jó program, mint ha elmennél vidámparkba.
#1
Nagyon örülök, hogy ilyen írások is megjelennek itt, külön szeretném kérni, hogy valaki írjon konkrétan a hamarosan érkező virtuális világ veszélyeiről (pl Oculus Rift), hogy annak milyen hatása lehet az emberi kapcsolatokra, az iskolai/munkahelyi teljesítményre, ismerkedésre, stb.
Úgy gondolom, ha leírtátok milyen fantasztikus élmény, mennyire forradalmasítja a videojátékozást, úgy korrekt, ha azt is felvázoljátok mi történhet azokkal, akik átesnek a ló túloldalára és az "álom lesz számukra a valóság". Hogy hova vezethet az globális szinten, ha az összes álmodozó fiatal és sikertelen ember alternatív világokat választ a valóság helyett. Személy szerint azt gondolom, ezzel az emberiség a vesztébe rohan.