Thief - már a folytatásról beszélnek

  • Írta: fojesz
  • 2014. február 25.
  • Hír
Link másolása
Európában még meg sem jelent az új Thief, de a fejlesztők már arról beszélnek, hogy elképzelhető a folytatás is. A játékon nem fog múlni a dolog állítólag, a játékosok reakcióin már annál inkább.

Bár a Thief még csak ma kerül boltokba az Egyesült Államokban, hozzánk pedig pénteken jön, a fejlesztők máris a folytatásról beszélnek. Daniel Windfeld Schmidt, az Eidos Montreal munkatársa konkrétumokat ugyan érthető okokból még nem említett, de azt mondta, éppen emiatt nagyon kíváncsiak a rajongók visszajelzéseire.

A készítők szerint óriási univerzumot építettek a reboot köré, maga a játékvilág rendkívül mély, így bőven van lehetőség továbbmozdulni. Schmidt azt gondolja, a Thief-sorozat rendkívül egyedi, elsősorban a felfogását tekintve: már az eredeti játék is rendkívül frissnek és másnak hatott annak idején, és most úgy érzi, sikerült ugyanezt megvalósítani, csak a next-gen konzolokkal.

A játékosok visszajelzése minket is érdekelne egyébként, mert a sajtó eddig nem igazán volt elájulva a játéktól.

55.
55.
mad hatter222
Hát pajti ha ez siralmas neked akkor az előző részek hogy tetszhettek?Mert ennek olyan mély és sokatmondó hangulata van hogy csuda.
54.
54.
Konyorgom ebbol ne legyen folytatas ! !
Vagy legalabbis ne a square enix csinalja mert vegleg lejaratjak ezt a sorozatot.
Ebbol a fosbol eleg, jegeljek, hogy elfeledjuk ezt a siralmas probalkozast.
Aztan 2-3 ev mulva probalkozhat valaki olyan aki jatekot is tud csinalni nem csak szart.
53.
53.
Ruga
#52: "Kár hogy zombik nem lesznek" erre azért ne vegyél mérget.. :)
52.
52.
GAMEROD
Nem rossz ez a rész, csak remélem lesz hozzá magyar felirat is ugyanabban a beszédstílusban mint az előző rész. Nem lineáris, ugyanúgy lehet mászkálni egyik városrészből a másikba a kék ködön keresztül mint ezelőtt. Az igaz hogy minden centiméteren értéktárgyakba lehet bukkanni de legalább lesz miből vásárolni cuccokat. Mondjuk az előző részben jobb volt hogy meg volt adva, hány százalékát kell ellopni az értékeknek egy adott épületben hogy továbbjuthassunk. Kár hogy zombik nem lesznek de remélem azért a kurshokok nem maradnak ki. Annyira bírtam a gyík testüket :D
50.
50.
#47: Mikor ilyen infókat látok, amiket leírtál, nem értem, miért szerepel a tesztekben negatívumként a "nagyon lineáris" szöveg? Na mindegy, már egyre kíváncsibb vagyok erre. Most fog kiderülni, hogy ki mennyire nevezhető igazi játékosnak!

#42: Félreértettél, nem azzal volt a bajom, hogy Neked nem tetszik, hanem azzal, hogy úgy alkottál véleményt egy teljes játékról, hogy láttál, két órát belőle. Miként tudnál úgy összehasonlítani két címet, hogy csak az egyiket vitted végig, míg a másikból csak egy töredéket láttál? Érted, mire gondolok?
46.
46.
GAMEROD
...ja és sötét árnyékos részeken kell mozogni akárcsak a többiben és akkor nem vesznek észre az őrök közelről sem.
43.
43.
GAMEROD
A Deadly Shadowsot azt nehéz felülmúlni, az a világ megunhatatlan - barbárok, zombik, kisértetek, ókori hangulat de szerintem nem olyan rossz ez se, csak meg kell barátkozni vele, meg ismerni sem árt az előző részeket. Az más kérdés hogy ilyen későn kijövő folytatásokban már 90 százalékban mások a készítők.
41.
41.
KopyAti
GAMEROD!
Te min tolod?
40.
40.
zsocwargear
Hát, eddig a Gamestar-on kívül mindenki lehordta a játékot a búsba... :D ez szerintem jelent valamit.
39.
39.
vnm51
#38: Nekem biztos nem lenne baj (meg szerintem nem csak nekem). Üdvözölnék egy ilyen univerzális megoldást.
Mindegy, még két nap és főpróba.
38.
38.
Ruga
Ha ilyen lenne akkor meg az lenne a baj. Most minden segítség kikapcsolható egyenként, ebbe már ne kössünk bele..
De ha úgy próbálod megcsinálni a pályákat, hogy nem ütsz le senkit, akkor még normálon is feladja a leckét. :)
37.
37.
vnm51
#33: "Megjelent már egy magyar teszt is, ahol a tesztelő szerint, végre a régi HC kihívás is visszatért. Csak gondolom, kissé el vagyunk puhulva."

Az tuti. Szerintem azért butítják le a HC lopakodós játékokat (Splinter Cell, Thief), hogy több embert megfogjanak vele. Csakhogy így esély van arra, hogy elvesztik a már "stabil" rajongókört.

A helyükben úgy csinálnám meg az ilyen játékokat, hogy 2 nehézségi szint, az alap olyan lenne mint amilyen most, a hc-ben meg semmilyen segítség: se highlight-os elemek, se valósidejű térkép/iránytű, se célzáskönnyítés, se nyomkövető, se ez az idióta hatodik meg tizedik érzék, amivel "átlátsz" a falon, meg látod a rejtett cuccokat. Lásd: új Thief, Hitman...stb.

Na meg ami kiverte nálam a biztosítékot a Thief bemutatójában, az az amikor nyíllal ellövi a kötelet, leesik a bazi nagy doboz, de a kutya sem hallja meg.
TDS-ben hard fokozaton, ha csak púztál egyet az őr mellett, a teljes kommandó odarohant kivizsgálni, hogy ez most akkor mi is volt.
36.
36.
#35: #33:
De ha mar kotoszkodsz, akkor en is egy kicsit.
"..pedig nem tartom magam ostobának "
Te.
;)
35.
35.
#33: Ilyen alapon minden jatek linearis meg a gta is.
Amugy meg nem tom, hogy probaltad e tobbfele keppen vegigtolni.
En 3* jatszottam vegig.
Legutobb ugy, hogy nem oltem meg senkit es tok mas a vege a game-nek es
az utolso palya sem olyan mint ha meszarszeket csinalnal.
Sot akkor is mas egy csomo minden (meg palyak is -nem felpitesben) ha az elejen nem vallalod be a "mama" kuldeteset.

Amugy 2 vesszo maradt ki ennyi.
En igy ekezet nelkul szoktam meg anno a gepelest amigan (nekem nem okoz gondot ilyet olvasni).
Amugy leirhato ugy, hogy júzer.
Ha ilyen aprosagokon kiakadsz akkor a foldi palyafutasod nem lesz tul hosszu eletu.
Betoltod majd a felnott kort, elmesz melozni, felkotod magad az elso napodon az tuti.
Az en halalom meg az emberi hulyeseg meg az ha valakinek nem tetszik a velemenye akkor elkezdessz picsa modjara viselkedni. Fogast mindenkin lehet talalni.
A borostamba esetleg nem akarsz belekotni?
34.
34.
zala122
Azért remélem hogy nem fog csalódást okozni, én magam már elő rendeltem de melegen ajánlom hogy ne rontsák el.A folytatást meg majd akkor hogyha a játékosok megelégednek ezzel és UTÁNA jöhet a folytatás.
25.
25.
randall13
#22: Hát ha szépen magyarul írnál, lehet megértené. Ékezetek sem dísznek vannak a magyar nyelvben. Ez például mi a szart akar jelenteni?
"Ezt minden thief rajongo megnezi az tuit aztan, ha olyan fikazza le."
24.
24.
The Lone Drow
#2: Ugyan így állok hozzá. Pénteken kiderül, ha minden jól megy, remélem nekem is megérkezik még aznap, bár csak este tudom majd kipróbálni, viszont addig még ki kéne játszanom a Metro: Last Light-ot :D. Nézegettem az értékeléseket, amik nagyon vegyesek. A Dishonored anno elment, de kizárt, hogy még egyszer elővegyem, ebben viszont reménykedek, hogy megtalálom a számításon. Egy dolog biztos, a művészeti dizájn a videók alapján zseniális.
22.
22.
#6: Ezt ugatom en is alant a kiscsavonak (dcakee
) de ne erti.
:D
19.
19.
GAMEROD
Valóban oktatómód volt az eleje, az első pálya már elég tetszetős már grafikailag is, remélem nem lesz lineáris és lehet előre hátra szaladgálni a városban.
18.
18.
vnm51
#13: "A Deadly Shadowsban még magukban is jól elbeszélgettek..."
Azt meghiszem :) A részeg őrök mindent vittek.
15.
15.
repka999
Ez tipikusan az a fajta játék,amit igazán csak maximum nehézségnél éri meg játszani ,vagyis csak ott látod meg a játék igazi valóját ,viszont az is biztosnak látszik, hogy nem sikerült azért tökéletesre,kicsit se. ( Nem játszottam még vele, csak látottak,írások alapján ítélkezek).
14.
14.
#13: De bakker... ki lehet kapcsolni egy csomó mindent, ami segítséget ad, plusz, miért nem azonnal a legnehezebb szinten kezdesz neki?
13.
13.
GAMEROD
Nem tudtam megállni hogy ne próbáljam ki a játékot mielőtt megveszem mert hallottam róla mindenfélét. Még nagyon az elején vagyok, lehet hogy még csak az oktatómód közepes fokozaton de tényleg olyan 70 százalékos eddig a game. Az előző részéhez viszonyított tapasztalatok:

-Könnyített zárfeltörés, kirajzol 3 kört amik egyenként egérmozgatás hatására betelítődnek. Ha megvan mindhárom, kinyílt a zár.
-Könnyített íjászat: Víznyilvessző szinte magától rááll a fáklyára, egy kör jelzi ha pontos a célzás.
-Nem valami éles a grafika, kissé homályos és fakó. Pedig korszerű masinériával rendelkezek, bár ki tudja lehet hogy mégújabb videókari kéne neki ami támogat más grafikai cuccokat is.
-Égbolt elég rajzfilmes, dugig van gombóc csillagokkal és a színe sem az igazi.
-Keveset szövegelnek az őrök. A Deadly Shadowsban még magukban is jól elbeszélgettek, itt meg csak állnak mint a cövek, nincs akkora élet bennük mint a 10 évvel ezelőtti részben.
-Hitman Absolutionból átvett lebukás, ráadásul minden szart jelöl valami szimbólum ezért nem olyan életszerű mint a DS.
-Lebukáskor automatikus Load Game. De lehet hogy ez csak az oktatómód miatt ki tudja...
-Tele vannak szórva az utcák értékekkel. Előző részben azért meg kellett szenvedni a cuccokért.

Ennyit elöljáróban, aztán majd lehet hogy idővel magával ragad, akárcsak a Deadly Shadows.
11.
11.
vnm51
#2: Azért azt nem mondanám, hogy a régebbi Thief-eknek rossz AI-uk lett volna. TDS-ben hard fokozaton, ha lenyúltál valamit valaki közeléből, azt észreveszik. Jobb esetben azt hiszi, hogy ő emlékszik rosszul, rossz esetben meg riasztja az őröket és elözönlik a szobát. Legalábbis én ezt tapasztaltam.
De a földön hagyott fegyver, na az tényleg irritáló.

Valóban hiányzik ebből az a sötét baljós feeling, valahogy a színvilága nem lett az igazi. A TDS-es twilight blue háttér nyomasztóbb, és realisztikusabb számomra, mint ez a zöldeskék cucc.
Ettől függetlenül én adok neki egy esélyt.

10.
10.
Shannaro
#2: "Ha elviszel valamit az orruk elől, akkor sem kapcsolnak."

Ha jól emlékszem valamelyik részben, már nem tudom melyikben, volt lehetőséged nem ellenségként bemenni a Kalapácsosok templomába, és ha nyilvános helyről eltűnt valami, akkor az azon a területen járőröző katonákkal nem volt érdemes találkozni, mert egy-kettő rád verték a balhét.
Az igaz, hogy ez csak néhány tárgynál volt így, egy meghatározott térképen, de azóta már eltelt néhány év.
És mint már mondottam volt egy korábbi hírnél, az AI-vel szemben támasztott elvárások a nagymellényű kijelentések miatt lehetségesek, hogy sokkal realisztikusabb intelligenciával ruházzák fel az őröket. Ehhez képest első ránézésre kissé gyengeelméjű katonákat alkalmaznak a City-ben.

A sok kétes hír ellenére véglegeset csak kipróbálás után mondok.

És még valami: KUTYAAAA
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...