Furcsa bug az új Thiefben

Több játékos is arra panaszkodik, hogy eltűntek vagy rosszak a mentései az új Thiefben. A Square Enix már vizsgálja a hibát, és igyekszik a lehető leghamarabb előrukkolni a javítással.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#8
Törölt felhasználó
Az uj thief egy fercmunka.
Latszik rajta, hogy ugy van osszehanyva ugy a jatek mint a game-kod, vagy animacios resze.
Mennyi ideig is keszult? Nem hiszem szuk masfel evnel tovabb.
Amikor kijottek az elso "shotok", meg egy kurva bajt nem volt kesz belole az tuti. Csak egy burkolt "piackutatas" volt, hogy lenne e ra igeny nemi sukett dumaval hogy keszul.

Persze nekem meg tollas a hatam...
Amugy ugy hallottam 2 db gamedesigner dolgozott rajta ossz-vissz meg egy hozzanemerto producer.
Nos a koderek sem alltak a helyzet magaslatan se az animatororok.
Egyedul az environment artistok tettek a dolgukat.
Moslek egy produktum lett azt kesz.
Kar az idot es penzt pazarolni "pacsi" irasra.

Amugy en is belefutottm pc-n.
Shotokat akartam csinalni fps mereshez es volt olyan, hogy nem jott be kimentett allas(mondjuk jol megkavartam sz osszevissza betoltogetessel).
#7
Ebben az új thiefben kb. olyan a mester fokozat mint előző részében az easy.
#6
#4: :-)))
#5
#1: Hát az biztos, főleg ha valamit nehéz fokozaton kezdesz el.. nálam ilyen a Mortal Kombatnál volt, a Krypt több mint fele ki volt oldva, és erre odaveszett minden.
#3
És én hülye totálisan előröl kezdtem :"D
#2
nekem pc-re nem volt bug
#1
Ps-4-nél sajnosnem meglepő. Több játéknál is elvesztek a mentéseim! Assassin's creed 94%-nál, Tomb Raider 78%-nál nem volt hajlandó betölteni! Mindenesetre, nagyon bosszantó tud lenni, hogy újra kell kezdeni az egész játékot.