Come Midnight - a People Can Fly törölt játéka

A People Can Fly korábbi fejese az Eurogamernek beszélt a csapat egy törölt projektjéről, ami a THQ-nak készült, és állítólag olyan volt, mintha az L.A. Noire-t és az Unchartedet keresztezték volna.

Adrian Chmielarz, a People Can Fly korábbi fejese az Eurogamernek árulta el, hogy a Bulletstorm elkészítése előtt a THQ-nak dolgoztak: a Come Midnight nevű projekt PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra készült, 2007-re tervezték a megjelenését, azonban az azóta csődbe ment kiadó 2006-ban lelőtte a fejlesztését.

Pedig Chmielarz szerint a játék "elképesztő lett volna", volt benne noire, túlélő horror, kaland, romantika és thriller is, játékmenet tekintetében pedig olyan volt, mint az L.A. Noire-t és az Unchartedet kereszteznék. A történet szerint a játékos egy magándetektívet alakított, aki egy nyomozása során meghalt "egy pillanatra", de mégis feltámadt, és egy olyan képességre is szert tett, amivel képes volt kommunikálni a túlvilágiakkal. Kaptunk volna lövöldözést, közelharcot, kalandjátékos elemeket, meg persze 40-es évekbeli hangulatot, ahogy az a fenti videóból is érződhet.

Chmielarz azt mondta, nem a játék tehet arról, hogy törölték, szerinte a THQ "átcseszte" őket, mindenféle üzleti maszlagra hivatkozva csak úgy leállították a munkálatokat, mindezt úgy, hogy három héttel korábban már beszüntettek minden kommunikációt - nem válaszoltak az e-mailekre, nem vették fel a telefont. Chmielarznak fogalma sincs, mi lett a Come Midnight sorsa a THQ csődje után.

Mint tudjátok, a People Can Fly azóta összerakta a Bulletstormot és az új Gears of Wart, az Epic pedig felvásárolta, így manapság Epic Games Poland néven fut. Chmielarz 2012-ben lépett ki a csapatból, megalapította a The Astronauts című stúdiót, amivel a The Vanishing of Ethan Carter című játékon dolgoznak.

2 komment - szólj hozzá!