Érdekesség
Miért nincs Bad Company 3? A DICE válaszol
A Battlefield-sorozat készítői végre elárulták, miért nincs folytatása a Bad Company-szériának. A válasz igen egyszerű: nem tudják pontosan körülírni mi az, amit a játékosok annyira szerettek benne.
- Írta: Arell
Friss hírek
Újabb játékok támogatják a DLSS technológiát
A megfelelő hardver kíséretében most már a Mount & Blade II: Bannerlord és a Nioh 2 PC-s változatát is játszhatjuk a DLSS technológiát bekapcsolva, aminek a jótékony hatása, hogy minimális képminőség romlás mellett jelentősen megugrik a framerate.
Animációs filmmel bővül az Avatár világa
Remek hírrel jelentkezett a Nickelodeon: először egy animációs filmmel, majd azután még sok más egyéb projekttel is bővítik a jövőben az Aang és a Korra legendájában már bemutatott idomárok univerzumát.
Gondok vannak a Dying Light 2 fejlesztésével
Sajnos továbbra sem örömhírek érkeznek a Dying Light 2 háztájáról, és egy frissen kiadott cikkből most az is kiderült, hogy sokkal nagyobb gondok lehetnek a Techlandnél, mint azt elsőre gondolnánk.
Destiny 2 - csúszik a The Witch Queen megjelenése
Az eredeti tervek szerint már idén játszhattunk volna a Destiny 2 következő nagyobb expanziójával, a The Witch Queennel, azonban most úgy néz ki erre 2022-nél hamarabb már nem kerülhet sor.
Íme, a PlayStation Plus márciusi kínálata
A Sony úgy gondolta, ha már úgyis szobafogságra vagyunk ítélve, akkor továbbra sem fogja elaprózni a következő hónap PlayStation Plus kínálatát, és ismét négy ütős játékkal töltötte fel a márciusi felhozatalát.
-
PlayStation 5-re is megérkezett a The Sinking City crytek, 31 perce
-
Íme, a PlayStation Plus márciusi kínálata crytek, 38 perce
-
Gondok vannak a Dying Light 2 fejlesztésével Dízel, 2 órája
-
Nézd vissza a tegnap esti State of Playt! Marcus88, 2 órája
-
PlayStation 5 - nyáron jöhet a tárhelybővítés Neo1989, 3 órája
-
Kivágták a multit az új Dragon Age-ből VampireKain, 4 órája
-
Eastwood-retrospektív #5: Coogan blöffje filmkritika Blog Nate Hope, 4 órája
-
Eastwood-retrospektív #2: Pár dollárral többért filmkritika Blog Nate Hope, 4 órája
-
No Man's Sky teszt IceButcher_HUN, 6 órája
-
Eastwood-retrospektív #4: Akasszátok őket magasra! filmkritika Blog Kratoska, 9 órája
Friss blog
- Nate Hope Eastwood-retrospektív #6: Kémek a Sasfészekben filmkritika
A németeket lelövik, ugye?...
- Nate Hope Eastwood-retrospektív #5: Coogan blöffje filmkritika
Vidéki cowboy a modern nagyvárosban....
- C0m1n65un Stardew Valley és egy kis aniMonológ!
Sziasztok! A mai bejegyzés egyik jelmondata, hogy online kertészkedni igenis jó! ...
- Nate Hope Eastwood-retrospektív #4: Akasszátok őket magasra! filmkritika
Amerika válasza a spagettiwesternre. ...
- mumia76 Dishonored
Ez egy játék, aminek a végigjátszásával nagyon régóta tartoztam a világnak, még akkor is h...
Kommentek
Szólj hozzá!
A hozzászóláshoz be kell lépned.
Igen kissebbek a pályák, mert a házak omlását így lehetett normálisan berakni gameplay elemként. Nomeg ez elsősorban konzolra készült, ezért nem is igazán lehetett volna nagyobb a pálya, főleg hogy biztos nem bírta volna 64 playerrel egy xbox vagy ps. De nem érdekel, rohadt jó pályái voltak, és rohadt jól néztek ki. Sokkal ikonikusabbak mint a bf3-ban szereplők.
Unbalansz nem volt, ha te is jobb fegyverrel mentél, az ellenfél is. Hülyeség. Ha a szarabb fegyóval mész, vess magadra, való életben sem thomsonnal szaladsz a 3. vh-ba.
Abszolút nulla támogatás? Hát ha a PC-sek ingyen DLC-it, a vietnam KIEGÉSZÍTŐT, és konzolokon a Coop KIEGÉSZÍTŐT nézed, akkor nem ez rí le róla.
Az egész bf sorozat egy árkád 6 éveseknek való játék egy red orchestrához, vagy armához képest. De ha bele akarsz menni, sokkal jobban kihasználhattad a terepet. Házberobbanáskor emberek halhattak meg, mert a bf3-al ellentétben használták őket. Falakat berobbanthattál lövőállásnak, bf3-ban nem volt szükségem ilyenre, ahol kb az épületek 30%-a rombolható, 10%-a omlasztható.
Ne a Bad Company folytatásán törjék a fejüket a srácok, hanem inkább forduljanak vissza abba az irányba, ahonnan elindultak. Battlefield 1942, 2, 2142, ezek azok, amik még ma is megállják a helyüket. Ezekhez kéne visszatérniük hasonló alapelvekkel, mint amilyenekkel akkor dolgoztak.
Tudom, hogy nem fog megtörténni, többek között az EA, meg a mai játékosok elvárásai miatt, igazából csak annyit mondok, hogy nem a Bad Company-ra kéne visszatekinteni, hanem sokkal, de sokkal korábbra.
Üdv.
Ez a komment briliáns!
A helyesírási hibák, szolid modor, és a figyelmeztetés. Ennek tetejében pedig hozzájön a remegő avatar.
Tökéletes illusztrációja a "szétvett az ideg, de még próbálok nem ütni" érzésnek.
Amúgy EA happend...
Hogy ha ez minden meg volt a BC2-ben akkor mért nem tudják újra megcsinálni más ,de jó történettel ,jó grafikával és jó Multiplayer-el és Singleplayer-el?
Őszintém a BC2 a kedven BF játékom. Tudod miért DICE
A HOZZÁÁLÁSOD MIATT
Tudod, amikor még ingyen osztogattál DLC-ket és új pályákat.
Tudod, amikor azt mondtad hogy az évenkénti Battlefield megölné a frenchisesot.
Tudod, amikor nem 59 Dolcsi kértél a játékért.
A BF az elmult időben nem sokat változot. Csak te.
Na, ez a három dolog annyira nem zárja ki egymást, hogy hihetetlen. Mi kéne? Egy jó kampány, jó történettel, kidolgozott karakterekkel, jó atmoszférával és ehhez illő hangulattal, egy kis humor sem árt, csak ne vigyék túlzásba. Na meg persze a Frostbite 3 engine alatta, hogy a grafika korhű legyen. Aztán egy hasonlóan jó multiplayer, új mapokkal és új modokkal megspékelve. Ennyi kéne egy jó Bad Company 3-hoz. Persze ez csak ürügy lehet, az igazi ok biztosan más. Én is szerettem a Bad Company sorozatot és remélem is, hogy folytatják.