Nyitott világú játékon dolgoznak a Metro fejlesztői

Most, hogy a Metro Redux a boltokba került, a figyelem a 4A Games következő játékára összpontosul. Szerencsére a csapat technikai igazgatója, Oles Shishkovstov elárult pár érdekességet a bejelentésre váró címről.

Az Eurogamernek adott interjújában az ukrán 4A Games (pontosabban már máltai, hiszen a stúdió nemrég a szigetországba költözött az ukrán krízisre való tekintettel) technikai igazgatója, Oles Shishkovstov elmesélt pár részletet a Metro Redux programozásáról és az új konzolokról.

A lényeg annyi, hogy az úriember szerint a PS4 "csak egy kicsit erősebb", mint az Xbox One, ám ez a különbség elég volt ahhoz, hogy a Sony konzolján a játék nagyobb felbontással fusson. A csapat a 60 fps mellett tette le a voksát, amit Xboxon csak megkötésekkel tudtak elérni. A Microsoft ugyan a Kinect elhagyásával 10 százalékos plusz GPU-teljesítményt ígért, Shishkovstov szerint a gyakorlatban ez csak 1,5 és 7 százalék közti növekedést jelent. Persze a teljesítmény nem minden - tette hozzá gyorsan.

A 4A Games az utóbbi időben sokat tanult az új konzolokra való fejlesztésről és már javában kalapálja következő játékát, amely nyitott világú címként vonul a köztudatba. Alapvetően kevésbé lineáris lesz, mint a Metro-játékok, de még mindig nagy hangsúly lesz a narratíván.

Várjuk az első konkrét részleteket!

20 komment - szólj hozzá!