Assassin's Creed: Unity - 900p és 30 fps konzolokon

A konzolos játékok felbontása és sebessége lassan olyan lesz, mint a PC-s játékok gépigénye. Lassan minden nagyobb címhez befutnak a technikai adatok, ezúttal az új Assassin's Creed van terítéken.

Vicent Pontbriand, az Assassin's Creed: Unity producere a VideoGamer stábjának beszélt arról, milyen felbontásban és sebességgel fog futni a játék. Az úriember szerint az eredeti céljuk az volt, hogy a játék 1080p-ben 60 fps mellett fusson konzolokon, azonban a processzorok számítási kapacitása nem igazán engedte ezt. Bár a grafikus engine-t akár 100 fps-sel is tudná futtatni mindkét gép, a mesterséges intelligencia és a több mint 30 000 NPC kirajzolása elviszi az erőforrásokat.

Pontbriand egyéb érdekességet is megjegyzett, miszerint azért fut mindkét konzolon 900p-ben és 30 fps-sel a játék, hogy elkerülhessék vitákat... Várjunk, tehát ezek szerint valamelyik konzol miatt a másik verziót is le kellett "butítani"?

A Ubisoft egy közleményben gyorsan reagált ezekre a feltevésekre, miszerint szó sincs ilyesmiről, vagyis mindkét konzolon szükség volt az eredeti 1080p-s terv elhagyására. Mindenesetre azt azért érdemes megjegyezni, hogy az Assassin's Creed IV PS4-es változata a megjelenés után egy patch segítségével képes volt az 1080p-s felbontásra.

A Ubisoft emellett a Wii U-s verzió elmaradásáról is ejtett pár szót: a Unity nem véletlenül jelenik meg csak nextgen konzolokra és PC-re, mivel a játékot már alapból új generációsra tervezték. A Nintendo konzoljában sajnos nincs elég erő, hogy ugyanazt az élményt nyújtsa, mint a fenti platformok, a készítők a játékon pedig nem szerettek volna butítani, mert ez szerintük nem lett volna fair a rajongókkal szemben.

Az Assassin's Creed: Unity november 13-án érkezik PC-re, Xbox One-ra és PS4-re.

109 komment - szólj hozzá!