Az Eidos Montreal bemutatta next-gen motorját

Tegnap hivatalosan is bemutatkozott az Eidos Montreal újgenerációs grafikus motorja, a Dawn Engine, aminek alapját az IO Interactive Glacier 2 motorja szolgáltatta.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#21
#5: Azt fejlesztik, amivel el lehet adni a játékot. A Crytech is megmondta, hogy a játékokat 60-70%ban a grafika adja el, és ez így van. Az átlag paraszt nem fog megnézni egy techvideót, hogy milyen okos AI van a játékban (persze, nincsenek ilyen videók, de pont emiatt), meg milyen komoly fizikát építettek bele, hanem megnézi az E3as trailert, és veri a nyálát a grafikára, és felírja a játékot a kis listájára, majd ősszel megveszi azt. Aztán meg neki is feltűnik, hogy segg hülye a mesterséges intelligencia, de amint mondtam, a grafikával lehet eladni egy játékot (most az AAA játékpiacról beszélek), nem az ilyen kevésbé látványos dolgokkal, mint a mesterséges intelligencia. Szomorú, de igaz.
#20
#19: Jó. Tegyük fel hogy szépen bólogatok és beismerem, hogy én vagyok a hülye.
Bár nálam ha kész egy motor, azzal dicsekedjenek mert ez így csak spekuláció hogy ilyet szeretnének a fejlesztők.
#19
#18: Még várok a válasszal, csak beírja valaki, hogy mitől is nextgen ez a kép.
Ez nem egy kész játék marketing képe, szóval igen lehet hinni ennek, most fogom a fejem megint ha nem haragszol.
#18
#17: Részemről nem arról van szó, hogy nem tetszik a kép. Ha a játék motorja tényleg ilyen lesz, akkor pacsi a fejlesztőknek, mert legalább van benne matt bőven és nem csillog villog mint a deres kutyaszar.
De azért nem haragszol meg, ha megkérdezem neked mi jött át ennyire a képből?
És a másik, hogy manapság lehet hinni a képeknek és videóknak? ;)
#17
nem akarom elhinni, hogy csak nekem jÖn át a lényeg a kép kapcsán, döbbenet. Ráadásul még az összes cikknél teszitek az agyatokat, hogy mennyire zseniálisan üzemel az agyatok...grat
#15
Ez bemutatás? Ez egy kép... Hát nem tudom, olyan remek játék, mint a legutóbbi TR, vagy éppen olyan pocsék, mint a Kane & Lynch után mit várhatunk. Képtől finoman szóval sem dobtam hátast, igaz nekem az UE4-se nagy szám, sőt semmi sem az egyelőre. FC4 még mindig 2d fák felett repkedem... Na hagyjuk már! Messze elmarad az az előrelépés, amit vártam az új generációs motoroktól.
#14
Ilyen képeket még az unreal engine 2 vagy Source bemutatásakor is láttunk.
#13
Csak szerintem teljesen átlagos?

#1: +1, szerintem a GTA V ilyen szempontból jól teljesít, persze itt sincs MINDEN jól megcsinálva, de rengeteg mindenre figyeltek.
#12
#10: Tehát akkor, ha a Gundamban van egy speciális támadásod. Nem kombóra gondolok, hanem egy egyediségre, amit te akkor és úgy szoktál csinálni, és ezzel általában megadod a kegyelemdöfést a gépnek. Nem unalmas, hogy csak azért nem használod, mert tudod hogy úgyis sikerül. Azért változtatsz, mert ha rajtad múlik, akkor minden meccs nagyjából ugyanúgy játszódna és végződne.

Mit szolnál hozzá, ha az új részben olyan intelligencia lenne, aki felismeri ezt az egyedi stílusjegyet és kivédi? Ha azért kellene változtatnod, mert a gép megismerte a mozgásod és tudja, hogy ha általában ezt csinálod, akkor így kell végződnie. De tovább megyek.
Legyen kicsit még okosabb.
És legyél te is.
Tudja a fen elsoroltakat, de te becsapod és más stílust löksz be, hiába várta a támadást, nem az lett.
De idővel erre is felkészül.
Várja, hogy támadj, de te összezavarod mert a legrégibbet használod, holott már ehhez nem szoktál folyamodni Ő így nem is erre készül.
És akkor most megkérdezem mégegyszer. Mit szolnál, ha nem csak az open world-be, hanem ebben is versenyképes korunkhoz hű intelligencia lenne benne? Mert kicsit szerintem élvezetesebb lenne ;)
#11
Ezen mit kell nézni? ronda mint a bűn. Az új grafikus motorjukkal elérik azt amit mindeki más már 5 éve tud. Pacsi.....
#10
#9: Értem mit mondasz, totál jogos, hogy miközben drónok saját maguk tudnak célt választani, meg intelligens rendszerekre épül egy csomó minden, ráadásul virágzik az MI kutatás, e közben a videojátékokban az MI nagy nulla, de...én ilyen nyomi fogyasztó vagyok, nem igazán érdekel az ilyesmi, mert olyan játékokat tolok amiben nem nagyon van ilyen, nem vagyok oda az open world cuccokért, egy Gundamben a százezer egyforma gépet meg simán tudom ilyesmi nélkül püfölni, de értem amúgy mit mondasz, és fejlődhetne az a vonal is, de szerintem a játékélmény nem egyenlő azzal, hogy valami hiperrealisztikus, vagy hogy olyan, mint a valóság, hogy bárkit agyonverhetek az utcán és a többi aki látja elfut...ez valahogy nem érint meg, a valóság itt van körülöttem, én inkább god vagyok a játékban és a sok buta npc-t szétcsapom :D jó ez elég gagyi példa volt, de érted.
#9
#8: És akkor még arról nem is beszéltem, hogy még ha MI nincs is, akkor is scriptelt reakciókba is szarnak bele. Előrántod a fegyvert, hanyatt homlok kellene menekülni. Persze benne van pár játékba, de az sincs azért a toppon. Még ha egy bankrablótárs mellett is veszem elő, akkor is ha más nem meglepettséget vagy zavartságot kellene látnom. Nagyvárosokat dolgoznak ki, de még itt Debrecenben is több ember áll a zebrán mint ezekben a metropoliszokban.

Nincs bajom vele, de nyomják itt a project cars képeit is a pofámba, a kinagyított küllőivel, hogy hú...meg azta. Majd ha megoldják, hogy ne legyen benne láthatatlan pálya széli fal, vagy barom kamikaze MI-k akkor dicsekedjenek. Akárki akármit mond, egy játékbejelentésnél ilyenről nem lehet hallani, csak a rengeteg fotó és széttrenderrelt videók, hogy milyen gyönyörű.

Na én inkább megeszem a nagyanyám, kicsit odakozmált házi süteményét mint a tesco-s íztelen, de gyönyörűen tálalt képviselő fánkját...
#8
#2: Jó, akkor máshogy fogalmazok.
Játszol egy játékkal, amiben míg átkelsz az utcán elmész több száz ember mellett, úgy hogy nem csak a menésük, hanem az aközben végzett cselekményük is eltérő. Az utca tele van autókkal és a sok hang keveredéséből létrejön a ZAJ. ---ilyen játék nincs.

Vagy Átmész az utcán, van max 20-30 ember, meg 10 kocsi. Az embereknek még a szőrzetüket is messziről látod, az autókat meg mintha akkor polírozták volna fel és még megborotválkozni is meg lehet a tükörképbe. De persze ez a 30 egység részletgazdag és többszörösére is kinagyítva gyönyörű ---> Valóság.

Na inkább ne legyen a kocsi alja kidolgozva, vagy ne számolgassa nekem a proci a város csatornarendszerébe is csillámló vizet, amit egyébként jobb esetben is csak 0,1%-ban látsz a játékból. Grafika helyett inkább töltsék már meg azt a rohadt várost, űrhajlót, versenypályát.
#7
ettől az egy képtől most nem tudom ki esik fjre,de én nem.minimum egy videó nem ártana
#6
Azt gondoltam hogy lesz róla videó, #1-el teljesen egyet értek, nem arra fókuszálnak amire kéne
#5
#2: Szerintem meg nincs olyan játék, amiben ne lenne ezzel gond. ;) Pl. hasonlítsd már össze a far cry 4-ben látott MI-t a Fear első részében látott MI-vel. Vagy a fizikáját a source engine fizikájával. Ezek a dolgok sehova sem fejlődnek, csak a csilivili szarságokon van mindig a hangsúly... Az egyetlen előrelépés kb. az elmúlt tíz évben a motion capture és akkor itt ki is fújt a dolog...
#3
Jól néz ki a kép tény, de #1-nek sajnos igaza van...
#2
#1: Szerintem a Deus Ex-ben nem volt ezzel gond, amúgy eszméletlen jól néz ki ez a kép :)