Steam - jövedelmezőek a felhasználói tartalmak

A Valve 2011-ben indította a Steam Workshop programot, amellyel a kreatív vénával megáldott modderek akár fizetős tartalmakat is készíthettek kedvenc játékaikhoz. Csak a DotA 2, a Team Fortress 2 és a CS:GO hozott 57 milliót.
  • Írta: zoenn

Kommentek

#5
Ezért nincs hl3.... :-/
#4
#3: A lényeg, hogy itt vannak nekünk a hozzád hasonló felvilágosult emberek.
#3
ennyi idiótát... Nem a készítők, hanem akik megveszik.
#2
Az én szememben a valve a nagyon kevés tényleg jófej cégek egyike, ami többet is tesz a felhasználók kedve érdekében mint marketingszövegeket nyom az elért eredményeiról. Nem akarok vitát kirobbantani, de a PC platform az tényleg valami haldokló maszlag lenne (ahogy "jósolták" 4-5 éve), ha nem állna mögötte egy ennyire szervezett dolog mint a steam. Tulajdonképpen számomra steam=PC, és isten mentsen attól, hogy valamelyik nagyfejes vagy a microsoft elbitorolja eme "helyezést" tőle.

1#: Sajnos az a konzol koncepció egyenlőre semerre nem haladt, a linux és opengl (arra épül nem?) meg elég gyatrán teljesítenek ha azt vesszük hogy jön a microsoft a dx12-vel, a majdnem mindenki által használt windows kövi generációjával, meg a játékra koncentrálásával.
#1
Mostanában nagyon jön felfelé a Steam. Én a konzol ötletüket is támogatom, mert egyedi, bár a Steam Box kontrollerrel nem vagyok megbékélve.