Pókember is csatlakozik a Marvel filmjeihez

Bizonytalan időközönként jelentkező Cooltúra rovatunk legfrissebb híre, hogy a Sony és a Marvel bejelentette: dűlőre jutottak Pókember-ügyben, így a jövőben a derék hálószövő is a Marvel Cinematic Universe részese lesz.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#37
Zac Efron helyett Justin Bieber lenne a tökéletes választás :D
#36
Egyébként a Birdman, Whiplash meg az Oscar-jelölt filmek mindig januárban-februárban jönnek ki, éppen az Oscar miatt mert a magyar moziknak még úgy is megéri őket etájt adni, amikor torrenten már majdnem mindegyik elérhető DVD minőségben angolul. Tavaly volt erről egy cikk, nem pedig azért mert a blockbusterek kiszorítják a művészfilmeket a mozikból. Amúgy is a Whiplash és a Birdman bár kurva jó mindkettő, nem tekinteném a klasszikus értelembe vett művészfilmnek, mint egy Mr. Nobody vagy egy Élet fája esetleg a Forrás. Inkbáb művészi vénával rendelkező szórakoztató filmnek.
#34
#33: Nem mentem el mellette, ez pontosan része volt a "gazdagok gazdagkodnak" résznek. És a legnagyobb baja pont az volt a filmnek, hogy például az említett Bioshockkal ellentétben, ha megszabadítjuk a beleerőltetett metaforáktól, értelmét veszti az egész. A megteremtett világ, a karakterek cselekedetei, a motorkocsiban tartott gyerekek (megint csak, egyértelmű, hogy mire utaltak az utóbbival, csak épp ha a mögöttes tartalmat nem nézzük, full logikátlan volt a dolog). Ami engem illet, ha egy film csak egy síkon akar értelmes lenni, akkor az legyen az elsődleges, szó szerint vett, és ne tegyenek bele bizonyos elemeket, amelyeknek csak metaforikus síkon nézve van értelme.

Amúgy egy Bioshock mozit megnéznék, főleg, ha az Infinite-ből készülne. Nem mondom, Rapture sem lenne rossz, de a párhuzamos univerzumos témával teljesedett ki igazán a sztori. Legalábbis szerintem.
#32
#30: Nem is véletlenül. Egy nagy rakás szar az a film. Azért az elárul valamit a témáról, hogy még Chris Evans, Tilda Swinton, Ed Harris és John Hurt nevét a köztudatba dobva SEM merték moziba küldeni. A fantasztikusan booonyolult, és méééély mondanivaló (gazdagok gazdagkodnak, míg a szegény többség állatsorban tartva nyomorog) köré felépítettek egy inkoherens történetet, papírmasé vastagságú karakterekkel. Végig a Káosz birodalma járt az eszembe, az volt utoljára ennyire öncélúan szürreális, túlművészkedett, magát értékesnek mutató, de értéktelen szenny.
#27
#24: Az Oscar jelölés még nem feltétlen jelent értékes művet. És a tömegfilmek mindig kiszorították azokat, amiket nem lehetett eladni a tömegnek, tekintve, hogy a filmipar egy üzlet, és senki nem akar olyasmivel foglalkozni, ami nem hozza vissza a befektetett pénzt. Most őszintén én megnéztem egyiket-másikat azok közül, amiket egyesek szerint méltatlanul mellőztek a magyar mozik és konkrétan nézhetetlenül szarok voltak. Egy film anélkül is lehet értékes, hogy öncélúan próbál több lenni egy tömegterméknél.

Ami pedig a cikket illeti: én remélem, hogy ez nem jelent egy újabb rebootot. A két új Pókember (főleg az első) egyáltalán nem lett rossz, végre kaptunk egy hiteles Pókit, nem kéne megint beleszarni a ventillátorba. A második rész minősége kicsit esett, de reboot helyett egy apróbb irányváltás is elég lenne, hogy helyrebillentse a dolgot, és szerintem a Garfield féle Pókember illeszkedne is a MCU-be.
#23
Akkor nem nézed meg! Nem kényszerít senki
#20
Am Tobey jobb volt mint ez az Andrew Garfield (sztem).
#19
Királyság !
Viszont a csúszásoknak nem örülök.:S