Frissítve: Definitív kiadást kaphat a Darksiders II is

Habár a Nordic Games saját bevallása szerint előbb-utóbb folytatni szeretné a Darksiders-sorozatot, úgy tűnik, egyelőre a könnyebb utat választaná: jön a Darksiders II: Definitive Edition?
  • Írta: fojesz

Kommentek

#28
A legjobban egy God of War HDnak örülnék. Na abban nem csak öt óra volt a játék menet és egyáltalán nem unt bele az ember.
#27
#26: Szintén hasonló érzéseim vannak a két Darksiders-szel kapcsolatosan, bár hazudnék, ha azt mondanám, hogy a 2-ben az ellen darálása nem volt szórakoztató, de sokadjára azért.......

Am micsoda? Darksiders 2 definitív? Micsoda újdonság! Ez az első ráncvelvarrt játék, és tökjó, mert ahogy lentebb is írták, 2012 már marha régen volt, a többi régebbi játék meg menjen a levesbe inkább ezeket adjuk ki és nyomassuk! Erről jut eszembe a Dragon Age Inquisition is már túlkoros újítsuk fel azt is!!!!!!
#26
#22: Abszolút egyet értek, az elsőt imádtam, a második nem tudott hozzá felnőni.
Maga a játék, pedig közel sem annyira régi, hogy megérdemelne egy ráncfelvarrást, bár egy kommentelő lejjebb írta, hogy valószínű azért mert kis munkával megint raklap pénzt hoz... így érthető.
#23
#19: Jáááájjjjjj.........

Abszolút nem érted amit akarok mondani, sőt, még rá is kontrázol egy ilyen eget kettészakító baromságot is. Ha jól megnézzük a két gépet, akkor már a hülye is látja hogy a mostani PCkhez képest iszonyatosan le vannak maradva. Aki konzolok játszott és szeretett rajta játszani az valószínűleg a gépek "egyszerűsége" miatt választotta a platformot és nem a teljesítményük miatt. Semmi bajom nincsen az XOval, abszolút kielégít a látványvilága. Ami zavar, hogy mikor bejelentkezik egy olyan játék vagy játéksorozat amit szerettem, nem arról olvashatok hogy hamarosan jön a folytatása, hanem hogy kiadják újra HDben meg istenf*szába. A kiadók abszolút nem törekednek arra hogy ÚJ dolgokat hozzanak, helyette a már rongyosra játszott játékokat újra és újra kiadják. Teljesen telibesz*rom hogy a gennyesre hypeolt GTAban 4 hullámmal több csapódik a sziklához - nem ezen van a hangsúly - a mainstream játékokból amúgy is kiráz már a hideg...

Egyre jobban olyan érzésem van, hogy nem igazán mer alkotni senki. Gondolom iszonyatos pénzek mennek el fejlesztésekre, és iszonyatosan nagy a kockázat ha valaki picit más irányba mer kanyarodni mint a többiek. De aki ilyen régóta játszik mint én, annak ezek már nem újdonságok hanem inkább csalódások.
#22
A Darksiders2 minden tekintetben gyengébb volt, mint az első része.
Az első még tele volt újdonsággal, hatalmas Boss-okkal és egy csodálatosan megtervezett, olyan világgal, amit eddig még nem nagyon láttam.
Bár voltak máshonnan merítések, de még így is büszkén vittem el a stáblistáig és a végén örültem, hogy ezt a gyönyörű játékot megismerhettem.

A másodikhoz ennek fényében ültem le és kb. 3x több időmbe telt kipörgetni, de a végén már örültem, hogy vége van! Szinte észre se vettem a hatalmas Boss-t, ami a végén volt, mert annyira gyenge volt a játék ezen része, hogy kár is róla beszélni!
Igen...azon a mezőn az a széteső hatalmas őrző az nekem is tetszett, de ennyi volt a kreativitás.
A kamera gyengébb volt, mint az első részben. Halál így 150cm-nek nézett ki és hiába voltam az Óriások között, mert szerintem egy kicsit zavaró volt, hogy egy köcsög is akkora, mint a lovas.
Unalmas, sablonos környezet és ráadásul WiiU-n, de szerintem máshol is hibás mentések, amik rendszeresen fagyást okoztak. Számomra ez volt a Darksiders 2. Egy Zelda koppintás, hatalmas, kihagyott lehetőségekkel.
Mintha nem is azok készítették volna, akik az elsőt. Nagyon fura...

Akinek Ennyire tetszik az próbálta az első részt? Mert magában tényleg jó, de viszonyítva már véres a torka!
#21
Amilyen a jelenlegi ps4-es játék felhozatal,inkább jöjjenek a régiek felturbózva.
Castlevaniaknak is örülnék.
Meg jó lenne ha a Warhammer: Space Marines is megélne egy remasteredet és folytatnák sztoriját.
#20
Anno Bundle-bol szinte ingyert megerte, 80%-os orosz sale meg a DLC-ket is behuztuk :D
#19
#15: Ez azért van mert nem sok különbséget látsz xbox 360 és XO között és meg is értem. Vettél volna PS4-et megértenéd mennyivel jobb egy felturbózott játék. Nézz GTA videokat ami épp erről szól, hogy mi a különbség
#18
A sok Remastered :D hülye leszek 60 dollárt kiperkálni egy majd 3 éves játékért :D
#17
#16: Miért ,ezt komolyan kérded?

Feltúrbozzák kicsit a grafikát és elmehet belőle újabb 1-2 millió db ez nekik pénz.
Ezért is nem értem sok nagy kúlt game-et miért nem adnak ki újból tömény bevétel.
#16
Komolyan, most ebből mi a francnak?
#15
Imádom a darksiderst, viszont a hideg kiráz ezektől a HD kiadásoktól és egyéb sz*roktól. Olyan mintha Xbox361et vettem volna, és nem egy új genes konzolt.
#14
#13: Vagy azért veszünk meg minden régi szart, mert az új szarok szarabbak nem?
#13
Törölt felhasználó
Na ezért nem csinálnak új címeket,mert úgyis megvesztek minden régi szart!!! mert HD!
#12
Sírok.

#1:
"Fear első 2 részét is szívesen látnám egy hd remasteredben."
Támogatom.
#11
#8: "Midway Studios – Chicago in Chicago, Illinois, was the original Midway Studio. Eventually the studio focused solely on titles for home and portable consoles. It had developed Blitz: The League for the PlayStation 2 and Xbox and Stranglehold for the PlayStation 3, Xbox 360 and PC, and was responsible for the Mortal Kombat series. The studio was housed within the same facility as Midway Amusement Games, across the street from Midway's head office. Following its acquisition by Warner Bros., the studio became part of WB Games Chicago. In June 2010, Warner rebranded it as NetherRealm Studios."

Bár ez csak a fejlesztőcsapat, a jogok nem biztos, hogy velük mentek tovább.
#10
#9: Ezt meg honnan szeded hogy a Stranglehold jogai a Cryteknél vannak?
#9
#8: A cryteknél vannak a jogok :)