Frissítve: Az első látnivalók a Source 2 engine-ről

  • Írta: zoenn
  • 2015. március 12.
  • Képek
Link másolása
A Valve a múlt heti GDC-n jelentette be a Source 2 engine-t, ám akkor még semmit nem láthattunk az új grafikus motorról. Most egy kézikamerás techdemóval és két screenshottal szolgálhatunk. Durva lesz!

A Valve zárt ajtók mögött mutatta be a Source 2 engine-t a szerencséseknek, most azonban felkerült a netre a lekamerázott anyag. Az Aperture techdemó a motor VR-képességeit prezentálja egy Portalra hajazó környezetben. Joe Ludwig, a fejlesztők programozója a Twitteren erősítette meg, hogy az anyag valódi, tényleg a Source 2-t láthatjuk a kiszivárgott videón:

Itt van két jobb minőségű screenshot az új motorról:

Update! A fenti videót jobb minőségű változatra cseréltük.

31.
31.
balint107
Pedig már a Half-Life 2 is elég jól tudott kinézni kicsit feltuningolva
https://www.youtube.com/watch?v=3X1XCY1LVwE&list=TLxZKzjG_36xs
30.
30.
randall13
#23: Elismétlem, immáron ékezetekkel: Az AI-nak nincs sok köze a game enginehez. A mesterséges intelligencia nem olyan egységes, hogy ki tudjanak adni egy minden játékhoz alkalmas sablont. A legtöbb amit tehetnek, hogy az útkeresést integrálják, de ez minden engineben meg is van: CryEngine, UE, Unity, stb... Az AI-t kimondottan játékra kell szabni, és általában max 1-2 ember dolgozik rajta. Ha nekem nem hiszel, olvass utána.
29.
29.
Rakottkrumpli
#28: Lemaradt:
Úgyhogy igen: Faszságot beszéltem! :)
28.
28.
Rakottkrumpli
#27: Nah így már mindjárt közelebb áll a valósághoz ;) Bár mondanám erre, hogy a source-t kb csak a valve használja ilyen szinten ezért megint csak nem mindegy a dolog, de rá kellett eszmélnem, hogy a source 2-t viszont már bárki használhatja. (bár szerintem ilyesmit az ingyenes verzióban nem nagyon kell tuningolni, mint az AI)
27.
27.
DarkKony
#25: Az MI-t akármilyen játékmotorban meg lehet írni ugyanolyan butára vagy fordított esetben intelligensre. Ez mindössze az adott játékot fejlesztő MI programozóitól függ.
Például Unity-t használva ugyanazt az mesterséges intelligenciát meg lehet írni, mint amit UE4-ben vagy Source2-ben.
Ettől függetlenül természetesen van köze hozzá, de egy motor bemutatását egyáltalán nem szoktak AI-t is promotálni, mert az nem az engine tudása, hanem azoké az embereké, akik az adott játékhoz leprogramozták.
26.
26.
#22: Nem keverem.
Most mit mutattak neked?
Ebbol az egeszbol mi jott le (fantazmagoriait most mellozuk)?
Semmi baze.
Ugyan ez volt a steam machine-al es a steam kontrollerrel.
Nagy dirrdurr aztan megmutattak a nagy semmit anno.
Mindent az idiota sajto meg a meg kretenebb felhasznalok fantazialtak hozza.
22.
22.
pszihoapu
Azert azoknak, akik maris temetik/fikazzak elelmondom, hogy annakidejen az elozo source motor a fizikaval eleg szepen feladta a lecket a tobbi jatekfejleszto csapatnak.
Valami hasonloan zsenialis huzasra szamitok most is toluk.
21.
21.
br1Koo
#18: Nem tudom, hogy a valve-nál ezt hogy mered megemlíteni, mikor alig promóznak valamit, szerintem kevered egy másik céggel őket. Egyébként engem nem zavarna rohadtul, hogy grafikailag lófaszt sem haladnak esetleg, ha olyan színvonalú játékokat dobnak ki amik mindig megalázzák az aktuális év többi versenyzőjét. ;)
20.
20.
crytek
Akkor jöhet is vele egy techdemo Dear Esther 2!
18.
18.
#9: Ez mind szep es igaz amit irsz, csak akkor meg nem kell mutogatni semmit amig nincs is igazabol mit. A vegen jol beeges faktor is csokken ezzel.
De jo, hogy egyeltalan van 2 shot es nem a lefoditatlan c kodbol mutatnak 20 sort.
Megtaulhatnak mar, akkor mutogatunk amikor van mit es akkor egy rakas fikatol kimelnek meg magunkat.
17.
17.
randall13
#3: Az ai-nak sok koze nincs a jatekmotorhoz, max az utkeresest szoktak beletenni.
11.
11.
kopic
HL3-at HOZZÁ !!!!!!!!!!!!!!!!!
10.
10.
mestermagyar
Mellesleg portallal nem éppen a leghatásosabb látványvilágot demózni, tehát annyira azért ne szálljon el senki, amikor szidja.
9.
9.
mestermagyar
#5: Mert a valve nem arra készít engine-t, hogy sz*rrá égjen a szemed mert még egy tű is úgy csillog, Ha nem változtat az eddigi trendjén, ez a motor lehet, hogy alkalmatlan lesz a legjobb elérhető grafika megvalósításához, de cserébe egy minden más téren fejlett, a tetőt átszakító moddolhatósági potenciállal rendelkező, kernyérpirítón is futó motor lesz, amire a játékaik évekig hetente frissülnek. Szerintem ha támogatásról van szó, akkor a valve körökkel ver bármely hozzá hasonló méretű kiadót/játék developert.
8.
8.
mestermagyar
A source (értsd, minden ami hozzá kötődik) jött, és elvitte a hátán a steamet olyan 2012-3-ig. Jön a source 2, és most sem lesz másképp.
6.
6.
randall13
GDC-s hírben volt, hogy a cél nem is a kinézet, hanem a(z)
-alacsony gépigény
-moddolás
-fizika
5.
5.
DON GONDOCS
NEm akarok ebből a rossz minőségű videóból és képből messzemenő következtetést levonni. De ez nem valami nagy eresztés csak szimplán szép.
3.
3.
Rakottkrumpli
A videó nem sokat mond, a képeken lévő termet meg kb. crynegine 2-ben is elkészítem ilyen kinézettel, hanem szebbel... Ez még nekem kevés, de még fizikát, AI-t nem láttunk. Azért AI-val nem kellett eddig nagyon dicsekednie a valve-nek, szóval jobb, ha ebben a motorban alkotnak valamit.
1.
1.
Benjoo
Jól látom, hogy a telefonról hiányzik a 3-as? :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...