Az Activision már reklámozza az új Call of Dutyt

Úgy tűnik, igazak lesznek a korábbi szóbeszédek és az idei Call of Duty nem más lesz, mint a Black Ops folytatása. Legalábbis egy most elrajtolt vírusmarketinggel erre tett utalást a Treyarch csapata.

Nemrég frissítést kapott a Call of Duty: Black Ops második felvonása, és bár látszólag semmi komolyabb újdonságot nem tartalmazott a pakk, az egyik rajongó azért kiszúrt egy furcsaságot. A pályákon ugyanis friss plakátok bukkantak fel, amelyeken a Snapchat logójára erősen hajazó QR kód is látható.


Kisebb nyomozás után kiderült, a Snapchat alkalmazásával valóban beolvasható a kód, amit ha megteszünk, akkor a következő üzenet és egy semmitmondó teaser trailer fogad minket: "a callofduty már a barátod".

Nagyon úgy néz ki, hogy a Treyarch a Call of Duty: Black Ops harmadik részén dolgozik. Szerintetek is ezt rejti a vírusmarketing?

18 komment - szólj hozzá!