Unreal Engine 4-et használ Ken Levine új játéka

  • Írta: Shifty
  • 2015. április 9.
  • Érdekesség
Link másolása
Január végén jelentettük, hogy a BioShock-sorozat atyja, Ken Levine azután, hogy bezárt az Irrational Games, belevágott egy vadonatúj, titkos projektbe, amiről most újabb lényeges információ látott napvilágot.

Ken Levine, a BioShock vezető dizájnere a Twitteren erősítette meg, hogy legújabb sci-fi témájú shootere az Unreal Engine 4-et használja. A bejelentés nem okozott különösebb meglepetést, Levine ugyanis a korábbi BioShock játékoknál is az Epic motorjával dolgozott.

Az új játékról jelenleg nagyon keveset tudni, az viszont már biztos, hogy az idei E3-on még semmit se fogunk látni belőle, a fő platform pedig a PC lesz.

4.
4.
bema695
#3: Legmagasabb nehézségen, little sistereknél rescue-t nyomva szerintem azért tud kihívást nyújtani. Már ha az elsőről beszéltél, az Infinite szerintem is elég könnyű volt, de nem az újraéledések miatt, azokat nem kellet túl sokszor igénybe vennem :D, ott viszont a 1999 mode volt kemény.

Az új játékot pedig várom nagyon. Az első Bioshock szerintem benne van a top 10 játékban amivel játszottam és azért a többi is elég jó.
3.
3.
markoci555
#1: Egyik legjobb fps lett volna számomra is, ha nem teszik bele az újraéledéses dolgot, túl könnyű a játék tőle
2.
2.
giga321
#1: Számból vetted ki a mondatot.
1.
1.
zsocc-nrg
Számomra a Bioshock a legjobb játéksorozat amivel valaha játszottam. Remélem ismét elengedi a fantáziáját és egy csodálatos játékot hoz össze.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...