Kiszivárgott infók a Mass Effect 4-ről

  • Írta: zoenn
  • 2015. április 19.
  • Pletyka
Link másolása
Emlékeztek még a Dragon Age: Inquisitionnel kapcsolatos kérdőívekre, amelyek idő előtt pontos infókat árultak el a játékról? Valami hasonló történt most a Mass Effect 4-gyel, ha szerencsénk van, valós részleteket kaptunk.

Egy Reddit-felhasználó szépen beleásta magát a BioWare-féle online kérdőívekbe és számos részletet összegyűjtött a Mass Effect 4-ről. Annak idején így kaptuk meg a legutóbbi Dragon Age első konkrétumait is, ráadásul az infók valóságtartalmát a szavahihető iparági bennfentes, Shinobi602 is megerősítette a Twitteren.

Ezek szerint a szerepjáték négyszer akkora lesz, mint a Mass Effect 3, a történet pedig az Androméda-galaxis Helius Cluster nevű részén játszódik, messze Shepard hősies cselekedeteinek színhelyétől és az első trilógia végső eseményeitől. A játékos feladata az, hogy új otthont találjon az emberiség számára egy pathfinder fedélzetén. A meglátogatott bolygókon erőforrásokat gyűjtünk és telepeket hozunk létre, miközben idegenekkel és törvényen kívüliekkel kerülünk összetűzésbe.

A hatalom kulcsa egy elfeledett technológia lesz, melynek részei elszórva találhatóak szerte a galaxisban. A megszerzett tervrajzokkal jobb fegyvereket (például lézerágyút) craftolhatunk magunknak. Egy idő után egyre több területet kolonizálunk majd, így egyre több zsoldost fogadhatunk fel, akiket csatába küldhetünk. A galaxis ugyanis túl nagy falat a játékos számára, ám az MI-vezérelt csapatainkkal "egyszerre mindenhol" lehetünk.

A multiplayerben találunk hordamódot is, melyben a barátainkkal vállvetve harcolhatunk különböző harctereken szerte a galaxisban. A hullámok fokozatosan erősödnek, ám a győztes fordulók után fejleszthetjük karaktereinket, illetve APEX-kreditet gyűjthetünk, amiket felhasználhatunk a single playerben.

Legénységünk hét főből áll, mindegyikük különböző képességekkel rendelkezik és más stratégiát vetnek be a harcok során. Mindegyiknek egyedi háttértörténete van. Olyan érzésünk lesz, hogy a Helius Cluster egy élő, lélegző világegyetem. Társaink folyamatosan reagálnak majd a történésekre és beszélgethetünk velünk.

Természetesen a fenti infókat még ne vegyük készpénznek, meg kell várnunk a BioWare, vagy az EA álláspontját is.

Köszönjük, Benjoo!

8.
8.
Macifasz
Nem lenne rossz ez a sztori, és várom is, de azért titkon reménykedtem, hogy hagyjuk már a francba az emberiséget és lesznek választható fajok az elején. Akarnék már kreálni egy Drell bérgyilkost, meg egy biotic erőmű Asarit. A
egy jó kis zúzós Kroganról nem is beszélve. :-D :-(
7.
7.
Ezt a multit erőltetik a single játékosokra részt sosem értettem a ME3 kapcsán, egy sima végigjátszás alapján, ha össze is veszek fajokkal akkor is simán elérhető ( mondhatni reménytelenül egyszerű :) az a szint amivel kivihető a játék single-ben. Egy másodpercet sem multiztam és nem is fogok, mégis ha emlékeim nem csalnak több mint másfélszeres készültségi szintem volt, de lehet, hogy kétszeres...
Namost ha másodjára játszanék vele úgyis nulláról indulok, szóval megint mindegy...
Ejj, de régen volt, fene sem tudja már, mert az első kettőt ugyan ötször játszottam, a harmadik, viszont csak tisztességből, mert minden tekintetében egy barkácsolt digitális hulladék. Sajnos a bioware keze alatt folyamatosan megy tönkre minden és egyre pocsékabb játékokat adnak ki. Ami azért is barom idegesítő, mert mindben ott van egy fantasztikus potenciál, de valahogy mindig elcseszik, gondolom főleg az 'ea' miatt: Lásd 'battlefront - multi only pénznyomda' :(((

Szóval nulla ( ismétlem: nulla ) elvárásaim vannak a játékkal kapcsolatban, remélem kellemes csalódásban lesz részem ! :D
6.
6.
PAtr0n
#5: Ha lenne esze az EA-nak, és azt akarná hogy a multi se legyen nyűg a single-ben játszóknak akkor nem szégyen lopni jó ötletet, pl. a Bandai Namco féle Souls szériából. Ha akarunk átugrunk egy párhuzamos univerzumba segíteni haladni a játékban, vagy éppen megkeseríteni az ottaniak életét, és ezért kapnánk APEX kreditet pl. Ez valahogy izgalmasabb lenne.
5.
5.
moonborn
#4: Ezzel próbálják rá kényszeriteni a játékost hogy játsszon a multival,hogy éljenek a szerverek,de abba viszont nem gondolnak bele hogy nem mindenkit érdekel a multiplayer ága egy játéknak
4.
4.
Raam989
"illetve APEX-kreditet gyűjthetünk, amiket felhasználhatunk a single playerben."
Ez nem fasza. Nem szeretem, amikor a multit bármilyen formában összekötik a single játékkal. Az ME3-ban is rühelltem, hogy multiznom kellett azért, hogy a készültség ne csökkenjen a single-ben...
2.
2.
Ecneb
#1: +1! Ezt akartam írni!
1.
1.
godach
Hmmm, elértük a kort amikor majd nem a kémekről nézünk és olvasunk majd történetet, hanem a kiszivárogtatókról?
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...