Ennyit változott a Darksiders 2 grafikája

Idén érkezik a Darksiders 2: Deathinitive Edition, amely nem csupán nagyobb felbontású textúrákkal és az összes DLC-vel együtt érkezik, hanem a játékban szereplő felületek is máshogyan reagálnak a fényre. Megmutatjuk, hogyan.
  • Írta: zoenn

Kommentek

#13
WiiU-n toltam. Szemmel nézve nincs különbség...
Különböző, a fényt esetlegesen a felbontást vizsgált programokkal valószínűleg már nem lenne igazam...
de 100+ játék után a Darksiders2-vel sem látom az eltérést!
Lehet, hogy ez a verzió nem fagy le?
Arrol miért nem írnak, hogy a mentési rendszer hibás volt a konzolokon, amit PC-n egy tapasz orvosolt...de ennek hála több embernél a konzolos verziók többször fagytak?
Vajon itt nem lesz ilyen gond?
#12
Ez 0!
#11
Törölt felhasználó
Ugyanolyan csúnya mint volt,szép munka srácok.....:D
Aki megveszi annak csak gratulálni tudok...
#10
Talán itt egy kicsit jobban lehet látni a különbséget. De ezért pénzt még nem adok...
https://www.facebook.com/Darksiders?fref=ts
#8
Pc-re elég lenne egy textura csomagot kiadni... Hja azért nem lehet pénzt kérni...pedig nagy kedvenc.
#7
#4
Nagyító nelkul nem erdemes vizsgálni.
Beszarás hogy ennyi a kulonbseg a legtobb remasternel. Ps2-es ps1es metal gear közt akkor szakadék volt ezek szerint.
#3
Gyakorlatilag ezeken a képeken semmit. Videóval kéne alátámasztani.
#2
Így nézett ki régen is :D
#1
Egy Bug miatt elakadtam benne. Pedig fasza kis játék élveztem végig.