Új stúdiót nyit az EA, Jade Raymond vezeti majd

Új fejlesztőcsapatot indít az Electronic Arts Montrealban, a vezetését pedig a főleg ubisoftos munkáiról ismert Jade Raymondra bízta. A Motive először a Visceral-féle Star Wars-játéknál segít be.

Új fejlesztőcsapatot indít Montrealban az Electronic Arts, a Motive Studios vezetését Jade Raymondra bízta a kiadó.

Habár a Motive-nál saját címek is készülnek majd, a csapat első projektje egy Star Wars-játék lesz, egész konkrétan Amy Hennignek és a Visceralnak fognak besegíteni a srácok. Raymond nem mellesleg (és valószínűleg ettől nem függetlenül) a Visceral felügyeletét feladatul kapta, és miután szorosan együttműködnek a BioWare helyi fejlesztőcsapatával, az új Mass Effecthez is köze lehet majd.

Jade Raymond tavaly októberben hagyta ott a Ubisoftot, talán nem túlzás azt állítani, hogy ő az egyik leghíresebb játékfejlesztőhölgy. A Ubisoft Montrealnál producerként dolgozott az első két Assassin's Creeden és a Watch Dogson, később pedig a torontói stúdiót igazgatta, ahol a Splinter Cell: Blacklist munkálataiban is részt vett. Habár Raymondot a ubisoftos pályafutása miatt ismerjük a leginkább, már az EA-nél is dolgozott egy darabig - a The Sims Online producere volt.

45 komment - szólj hozzá!