Tovább bővül a Driveclub

Link másolása
Továbbra sem áll le a Driveclub támogatása: a fejlesztők a Twitteren válaszolgattak a rajongók kérdéseire, ahol kiderült, hogy idén is és jövőre is érkezik még új kontent a PS4-es játékhoz.

A következő hónapban apróbb újításokkal bővül a Driveclub, melyek bár nem fogják alapjaiban megrengetni a játékmechanikát, azért mégis jó tudni, hogy továbbra is foglalkoznak a fejlesztők a címmel.

A következő hónapban egy technikai újítással készülnek a fejlesztők, mégpedig a gumideformációval. Ahogy mondtam, nem egy látványos újításról van szó, ennek ellenére biztosan lehet majd egy-két jó képet lőni róla a beépített fotómóddal. Kiderült az is, hogy a nemrég bejelentett új bevilágítás (mellyel a kavicsok árnyékolásán javítanak a fejlesztők) nem fog rontani a teljesítményen, sőt kevesebb erőforrást eszik az új effekt.

Egy kérdésre válaszolva a játék direktora, Paul Rustchynsky azt is elmondta, hogy jövőre újabb pályákkal fog bővülni a Driveclub.

29.
29.
Binder
#28: Ottva mögöttük az az Alcantara Ferrari perec, T300-ashoz. :) Nyamnyam...150€
28.
28.
delphijos
#26: Én ezt néztem: https://www.youtube.com/watch?v=crDCD4pTscU , úgy érzem ez a kormány elég nekem. Bár azért élöben még rápróbálok a G29-re, csak félek ne csábuljak el... :)
27.
27.
Angelwing
#26: jó videó ment a like :)
26.
26.
Binder
#25: No igen...azé modomm hogy a T150 nagyon jól kitölti azt az űrt, amit a DFGT hiánya hagyott. Nekem kelett a H váltó meg az hogy be tudjam építani fejjel lefelé a pedálokat a cockpitbe...ezekután nagy visszatartó erő ha egy gyengébb konstrukciót látok...ezé fázok a Thrustoktól...komolyan nem tudom mi lesz ha GT7 megjelenésekor sem lesz fullos Logi támogatás...ha ezt a biztonságichip-es baromságot akarják tovább erőltetni, legyen, de találjanak ki rá valamit...egy átalakítót vagy bármit...(tudom vannak apiacon különféle átalakítók, M42 stb, de azok nem jók. Nagy vele az imput lag...mocsokmódon késik és nem is működik fullosan a kormány, se H-váltó, se kuplung)

Én ezt nem adom semmiért... http://youtu.be/yVcRV5aOi_o
25.
25.
delphijos
#23: Megmondom őszintén én pont ennek vagyok a vásárlóközönsége. Annyira nem vagyok fanatikus hogy 100e felett vegyek kormányt, de a t..köm tele van a kontollerres veztéssel. A T80 meg FF nélkül, ennyért... hogy is mondjam..... :)
24.
24.
Binder
#22: Igten ez már nekem sem tiszta...ezt cska ő tudhatja...lényeg hogy ha nem vett DLC_t akkor az nem is lesz meg, és nem is volt. :)
23.
23.
Binder
Félreértések elkerülése végett, teljesen jó választás a T150...ha valaki nem akar sokat költeni, de viszonylag értelmes perecet akar, annak tökéletes. Ahogy régen a DFGT, most a T150 a kormánnyal játszás legalja...ez alá nem szabad menni.
Felsőb kategóriában már nem igazán tudok én magam sem választani egyértelműen. T300 vs G29...nehéz döntés előtt fogok állni ha egyszer odajutok...mindkettő messze van a tökéletestől...a legnagyobb baj hogy a G27 pedáljai után a Thrust pedáljait nem tudnám elviselni. :)
Ellenben a G27-et átépítettem, rendes 35cm MOMO versenykormány van rajta, azután egy G29, 28 cm-es minikarikáját a tököm se tekergetné...xD
A kormánymű értelemszerűen a Thrustban jobb, más kérdés a tartósság és a megbízhatóság.
Az alap perec hitvány, de van fain bőr vagy Alcantara, csakhát az további 150€! :(
22.
22.
delphijos
#20: Hát akkor nem értem mi hiányozhat most. Ha nem vett meg semmi DLC-t, akkor az említett Horsepower,Velocity,RPM,Apex se lehettek aktívak. Lehet az kavart be hogy most már nem "coming soon" van, hanem bevásárlókosár.....
21.
21.
Binder
#19: Én sem támadom őt, csak az utolsó mondata:
"...megfontolandó vétel lehet a Logitech G29-el szemben..."
Ebben a formájában ez a T150, egy DFGT-vel egyenértékű.
Más kérdés hogy itt van lehetőség utólag bővíteni, kuplungos pedálszettel és H váltóval, de úgy már drágább mulatság.
Tehát a kettőt összerakni nem lehet, mivel akinek nem kell a H váltó az eleve minek venne G29-et...akinek meg komolyabb kormány kell, annak eszéba sem jutna T150-est venni.
20.
20.
Binder
#16: Várj...Ő azt írta:
"a frissítés előtt meg volt mindegyik verseny,kivéve a fizetősek"
Tehát egyik DLC sem volt meg neki.
19.
19.
delphijos
#18: Nem akarom őt védeni, de szerintem semmi félrevezetőt nem írt. Benne van hogy: "árban és képességekben is a Logitech G27/G29 és a DFGT közé pozícionálták"

Szerintem senki se gondolja hogy ez és egy 100e Ft. feletti árú kormány egy kategória lenne.
18.
18.
Binder
#17: Nono...a kettőt ne rakd össze, mert ezzel félrevezeted az embereket.
Először is a G29 azér bőr, a T500 meg egy műanyag/fröccsgumi hitványság.
Aztán hiába van 60.000 alatt, az csak az alap. Ha megveszed hozzá a 3 pedálos szettet (35.000) hogy legyen kuplungod, meg a H váltót (50.000ft), akkor az már 140.000ft. Miről is beszélünk?
Ha valakinek nem kell H váltó, az vegyen nyugodtan T150-est. Én is azt tenném.
De ezt egy lapon említeni a G29-el, nagyon félrevezető. Mert nem egy kategória.
Az a T500/T300 lenne H váltóval...
17.
17.
Angelwing
Én ezt a kormányt veszem meg PS4-hez most jött ki októberben.
Thrustmaster t150 "56 ezer forint"
Új kormányt mutatott be a Thrustmaster!
grin hangulatjel

A Thrustmaster T150 a középkategóriát fogja erősíteni, árban és képességekben is a Logitech G27/G29 és a DFGT közé pozícionálták, így megfontolandó választás lehet a most kormány vásárlás előtt állóknak.
A G29 és a DFGT közé lőtt a Thrustmaster!!
grin hangulatjel

Új kormányt mutatott be a Thrustmaster, mely képességeinek és árának köszönhetően végre kicsit megbojgathatja az állóvizet a piacon és a kisebb pénzű vásárlók körében is komoly alternatívát kínál a Logitech termékeivel szemben!

Az új Thrustmaster modell neve T150 és igen impozáns tulajdonságokkal rendelkezik:
- PS3, PS4 és PC támogatás
- Optikai érzékelő, 12 bit-es felbontás
- 28 cm átmérőjű volán, a kormánnyal forduló 13 cm-es fém váltófülek
- 270°-tól 1080°-ig állítható elforgathatóság
- 13 db programozható gomb + D-Pad
- Force Feedback rendszer, Immersion TouchSense® technológia
- Kombinált fogaskerék- és szíj hajtás, fém csapágyazással
- Belső memória, frissíthető frimware
- Széles körben állítható pedálpozíciók, progresszív fékpedál
- Kompatibilitás a T3PA, a T3PA-Pro pedálokkal és a TH8A váltóval

Az új T150-es kormány októberben jelenik meg két féle színben és kivitelben (piros - Ferrari, kék - PS4), az ára pedig 200 euró körül alakul.

Aki jövőre PS4-en szeretné majd hajtani az Assetto Corsa-t, annak megfontolandó vétel lehet a Logitech G29-el szemben..
16.
16.
delphijos
#15: És amúgy meg voltak ezek véve? ( Bocs, nem hülyének nézlek, csak ami most aktív azok az ingyenes cuccok ) Ha igen, menj be a Store-ba, és nézd meg hogy "Purchased"-e a státuszuk. Ha igen, akkor ez valami bug lesz. Esetleg segíthet egy törlés, és reinstall. Ha nem, írj a supportnak.
15.
15.
kari92
#13: #13
#14

Bekapcsoltam,hogy megnézzem! Belépek a driveclub tourba és ugye ott vannak olyanok a Driveclub Tour mellett,hogy Horsepower,Velocity,RPM,Apex stb...
Na nekem a frissítés előtt ezekből mindegyik megvolt és azóta a driveclub tour mellett már csak a Startline,Photo-Finish meg az Ignition érhető el! Most meg már nem is coming soon-t ír a többihez,hanem mutatja kékkel mindegyiknél a kicsi kék bevásárlókosarat.. :(
Köszönöm,hogy segítetek!
14.
14.
delphijos
#13: Igy van. Sajnos elég megtévesztő hogy ha nincs megvéve, akkor is a "coming soon" van kiírva , pedig már megjelentek, de azok mind fizetős cuccok. Season pass-al mindnek aktívnak kell lennie.
Ha megvetted, és aktívak voltak, és a frissítés után tűntek el, az valami bug lehet. Próbáld megkeresni őket a psn-en, hogy "Purchased" státuszban vannak-e.
13.
13.
Binder
#10: Megnéztem, minden maradt a régi, mármint a soksok frissítéssal ezelőtti. Tehát ha belépsz a TOUR-ba, akkor ott a balfelső, azaz a DRIVECLUB TOUR az egyetlen amit az alapjáték tartalmaz, ami összesen 225 csillag az 1035-ből!
(nomeg ha a lemezes verziód van, akkor a StartLine lesz nyitva, ez volt a PS+ ingyen kipróbálható pakkja)
Nos emellett találsz itt még további 19 megvásárolható pakkot! Ez mind fizetős.

Erre gondoltál?
12.
12.
Binder
#10: Meglehet hogy átvariálták, és már csak akor fogod látni őket ha elég csillagot szerzel a megnyitásukhoz.
11.
11.
Binder
#9: Én is arra értettem...tudom honnan fúj a szél, a kezdetek óta foglalkozom vele, pont ezért bassza a csőröm...azt nem todom a TM miért és mennyit fizetett, de pl a Project Cars-ban is csak TM perec volt, aztán megjelenés előtt 2 héttel, valahogy mégiscsak belenyomták a Fanatec supportot...hogy hogynem...persze a Fana egy elmebeteg módon drága cucc...legalábbis a V2-es modellek (a többiről nem is érdemes beszélni).
Azt már ne is említsük, hogy míg Playstation-ön megy minden Fanatec cucc, addig Boxon csak a V2 azaz a felsőkategóriás szett, amiből csak a szervó 750€! (azt má csak csenfdbe jegyzem meg hogy amig a PCars-ba meg nem jelent a supportja, évekig 600€ volt...XD)

Én arra céloztam, hogy a Loginak áll érdekében hogy a G29 menjen...bár, amekkora balekok. A G29 ugye PS3 és PS4-en is megy...elvileg...de PS3-on nm is tudom van e amivel működik...mert a GT6-ban pl ugyan az alap megy, de a kuplung és a H váltó nem, mert DFGT-nek ismeri fel...xD

PS4-en összesen 3 játékkal megy, de pl a CREW_al nem. A gyártó hivatalos fórumán ezekre a kérdésekre a válasz az hogy "hjaaa...neee...bocsi...majd szólunk az illetékeseknek"...hátajók******at azt...legyártod mégegyszer ugyanazt a cuccot, újra eladod nekem, nekem, aki már egyszer kipengettem érte egy rakat lóvét, és akkor elfelejted megoldani hozzá a supportokat? Csodálatos...
10.
10.
kari92
#7: Azt kihagytam,hogy a lemezes teljes változat van meg,és a frissítés előtt meg volt mindegyik verseny,kivéve a fizetősek.. Rengeteg verseny volt amit még el sem kezdtem,és frissítés óta csak 1-2 maradt a tourba :(
Nemértem ez miért van :(
9.
9.
delphijos
#6: A security-t arra értettem hogy azért nem mennek a kormányok, mert nincs benne security chip. Pesze, bullshit, de igazából itt nem értem hol van a nagy haszon. Ha az MS és a Sony is kijött volna valamilyen saját kormánnyal, még megérteném hogy azt akarják eladni. ( pl. az MS saját kormánya nem volt rossz egyébként ) Nem hiszem hogy a TM ennyi pénzt fizetett volna, hogy "tiltsák le" az ÖSSZES régi kormányt.....
8.
8.
LAZLOW20
Én jobban örülnék egy opciónak a kipörgésgátló kikapcsolására.
7.
7.
kari92
Én csak azt nem értem,hogy amióta jött hozzá az új update azóta eltűntek a versenyek a tourba és csak 1-2 maradt meg.. A Többinél meg azt írja,hogy coming soon... Esetleg másnál is van ilyen probléma frissítés óta? Vagy csak nálam..?
6.
6.
Binder
#4: Security a nagy sz*rt!...a 2 forintos 100éves teszkós USB-s billentyűzet gond nélkül működik PS4-en...meg más régebbi kiegek is...amit ők úgy gondolnak.
Pl. eleinte az első és második szériás (Pulse) 7.1-es Sony fülesek sem mentek PS4-en...mert ugye akkor hozták ki a GOLD-ot, ami akkor a legújabb PS4-hez való füles volt. Csak ott akkora volt a népfelháborodás, hogy szinte azonnal megoldották, mondván, bocsi elfelejtettük...mikor miden szakkiállításon a PS4-et a Puls-al lehetett próbálni! XD EpicFail...

Kormányoknál ugyanez a pénzéhes hozzáállás az ami felkúr...persze...menne az, mert miért ne menne, de abból nem lenne pénzük! De nem...vegyem meg a G29-et, ami tökugyanaz mint a G27...csak felpakolták a gombokat a kormányra...ugyanaz a 28cm-es kis perec, és ugyanaz a zörgő mechanika. Egyedül az ótvar pedálsor tart vissza a Thrustmastertől...bár egyenlőre elvagyok PS3-on, GT6-al, majd ha jön a GT7, ráérek morfondírozni, mi legyen. De addigra jó volna ha megoldanák ezt a Logi supportot.
5.
5.
crashpipi
#4: Én is bosszankodom a jó öreg DFGT-m miatt. Viszont sokkal undorítóbb húzás, hogy az új Logi kormányból más gombfelirattal ugyan, de két teljesen azonos darab készült, az egyik PC/PS4, a másik meg PC/XO támogatással...
Azért 120 pénzért nem vesz meg senki szerintem két tök azonos porfogót, csak, mert minden platformot nyúz.
Ez az igazi fekete pont.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...