Az Assassin's Creed-sorozatba a Brotherhood alcímű epizód hozta be a többjátékos módot, a rajongók pedig egészen a Black Flagig örülhettek a kompetitív multinak, utána a Unity co-opra cserélte a közösségi mókázást. Az idei epizód, a Syndicate már csak egyjátékos módot tartogatott, a fejlesztők ugyanis jobbnak látták, ha a Unity félresiklása után nem osztják meg a figyelmüket, és kizárólag a sztorira koncentrálnak.
Érdekesség azonban, hogy a Ubisoft már a sorozat első részébe is szeretett volna multiplayert tenni, ezt Julien Merceron, a cég egykori technikai vezetője árulta el egy, a párizsi Cité des Sciences et de l'Industrie-ben tartott előadás során. Merceron nem részletezte különösebben, hogy mit tudott a multi, csak azt jegyezte meg, hogy bár kivágták a címből, egy bug révén még a megjelenés után is elő lehetett hozni a "maradványait": ha bedugtál egy második kontrollert a konzolodba, egy második asszaszin is felbukkant a képernyőn. A hibát azóta javították persze.
Merceron a Ubisoft után a Square Enixhez ment, később pedig a Konaminál kezdett el dolgozni. Ha ismerős a neve, az nem véletlen, mikor kiderült, hogy a japán cég ejteni készül a konzolos fejlesztéseit, az ő távozása is előkerült, ugyanis ő volt a Fox Engine fejlesztésének egyik kulcsfigurája is. A napokban jelentették be, hogy a Bandai Namcóhoz igazolt.