Assassin's Creed - az első részbe is terveztek multit

Habár csak később jelent meg benne, a Ubisoft már az Assassin's Creed-sorozat első részénél is kísérletezett a többjátékos móddal. A legviccesebb, hogy egy bug révén még a premier után is elő lehetett csalni a maradványait.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#10
#7: Nem, ez a játék mindig rossz volt. Már akkor is jóval magasabban volt a léc, amikor az első rész megjelent.
#9
#8: Na hagyj....:"D
#7
Szerintem nagyon jo volt. Persze melyik jatekban nincs onismetlo misszio?
Sztm mindegyikben van, tobb-kevesebb.
A problema az, hogy kurva felgyorsult lett a jatekipar, sok a konkurens es az emberek tobbet varnak el a fejlesztoktol.
Es ahogy a mondas is tartja, a menyiseg a minoseg rovasara megy.
#5
#4: Valoban repetative volt, de akkor ez olyan latvanynak szamitott, h levizeltem a bokamat, foleg, h nekem szerencsem megjelenes napjan megvenni a jatekot es HDTV-t venni a PS3 melle. Akkor ez a jatek baromi jonak szamitott es sokat nyomtam vele, csak az idiota jelenkor ne lett volna benne, az total szetbaszta az egeszet szamomra.

A masodik assassin meg jo volt es sztem onnantol az osszes resz csak a masodik resz onismetlese.
#4
Miféle multi ha még a single player része is egy önismétlő vacak volt?
#3
Melyik sztorira koncentráltak? Amelyiket sajátkezűleg szétfaricskáltak? Szomorú, hogy a híres AC-ról, ami teli volt mindennel ami szem-szájnak, képzeletnek ingere, napjainkra már csak balladák szólnak. A mellékküldetések helyenként érdekesebbek voltak, mint a fő sztori (Syndicate). Hova süllyedünk még, vagy egyáltalán lehetséges ez?
#2
Még jó, hogy nem pazaroltak rá túl sok erőforrást. Így is repetitív játék lett gyakorlatilag nulla tartalommal. Egy játszható techdemó az előző konzolgenerációhoz és a DX10.1-hez... habár a DX10.1 támogatást is kipatchelték belőle.
#1
El tudom képzelni a change listet:
-Ingyenes map DLC bug javítva.
-Felesleges küldetés eltüntetve.
-moddolhatóságot szabaddá tevő bug javítva.
-Élvezetes játék bug javítva.