CliffyB: a kampány a büdzsé 75 százalékát elviszi

Most hétvégén rendezték meg az idei PAX South-t, ahol a Gears of War-trilógia vezető dizájnere, Cliff Bleszinski is jelen volt, hogy népszerűsítse új játékát, a LawBreakerst. Ennek apropóján készített vele interjút a PC Gamer.

És ebben az interjúban hangzott el az is Bleszinski szájából, hogy a játékok fejlesztési költségének közel 75 százalékát viszi el a kampány fejlesztése. CliffyB ezután hozzáfűzte, hogy azoké az egyszemélyes sztoriké, amelyeket aztán a többség egy hétvége alatt letud, utána pedig beleveti magát a multiplayer mód adta lehetőségekbe. A Gears of War-sorozat alkotója szerint ez az oka annak a trendnek, hogy a legtöbb játék most már mellőzi, vagy csakis rövidebb formában kínál szólómódot.

Bleszinski legújabb csapatának, a Boss Key Productionsnek az első játéka nem meglepő módon egy online-orientált shooter lesz. A LawBreakers kizárólag PC-re fog megjelenni.

53 komment - szólj hozzá!