E3 2016: Íme, az EA tervei Star Wars-fronton

Az Electronic Arts sajtókonferenciáján a cég Star Wars-tervei is előkerültek, azonban sajnos meglehetősen kevés konkrétumot tudtunk meg a még fejlesztés alatt álló játékokból. A Visceral munkája mindenesetre már villantott egyet.

Jade Raymond, a Motive Studios vezetője mesélt bővebben az EA jövőbeli Star Wars-játékairól. A kiadónál nem kevesebb, mint hét fejlesztőcsapat szorgoskodik valamilyen Star Wars-projekten, és bár meglehetősen kevés konkrétumot tudtunk meg ezekről, egy fejlesztői naplót kiadtak a srácok, hogy lássuk, hogyan állnak hozzá az univerzum bővítéséhez:

Ahogy azt már eddig is tudtuk, jövőre érkezik a Star Wars: Battlefront második része, ezt a DICE a Motive-val karöltve fejleszti. A játék már az új filmekből is kölcsönöz tartalmat, így például a decemberben debütáló Rogue One is a része lesz.

A Criterion ezúttal is besegít a DICE-nak, az ő közreműködésükkel készül a Star Wars: Battlefront már bejelentett VR-változata. Hogy ez mit tud majd pontosan, arra még nem derült fény.

A 2018-as Star Wars-játékot a Visceral szállítja majd, és az Uncharted egykori direktora, Amy Hennig bábáskodik felette. Az akció-kalandjátékból már a fenti videóban is láthatunk egy keveset.

És végül ott van a Respawn munkája: az ő projektjükről annyit lehet tudni, hogy egy akció-kalandjáték lesz, és egy olyan érában játszódik majd, amit a filmek még nem dolgoztak fel.

Emellett a BioWare és a Capital Games is folytatja a munkát, előbbi a Star Wars: The Old Republicot, utóbbi a Galaxy of Heroest fejleszti tovább.

12 komment - szólj hozzá!