Scorn - rémálom egy élő és lüktető világban

Az alig tízfős szerb csapat közelgő horrorjátékában még egy szimpla fegyverváltás is kellően beteg. A Scorn művészeti designját H.R. Giger munkássága inspirálta, egy nyomasztó, lüktető és csöpögő világban kell helytállnunk.

Az Ebb Software grafikusait kétségtelenül az Alien alkotójának munkássága ihlette. A Scornban is egy szörnyű, élő, lélegző, lüktető és csöpögő világot kell felfedeznünk. Mindig nyitva kell tartanunk a szemünket, a játékban semmi iránt nem érzünk majd szimpátiát, a nyomasztó légkör a bőrünk alá férkőzik. H.R. Giger kétségtelenül egy nagy látnok, milliók rémálmát alapozta meg, a Scorn művészi designja pedig összetéveszthetetlenül merít a mester vízióiból.

Amúgy egy belső nézetű horrorjátékkal van dolgunk, melyben fejtörőket oldunk meg és lövöldözünk is. A szerb srácok szerint az anyagban nincsenek átvezető jelenetek és még procedurálisan változó pályák sem. Az aprólékos történetmesélésen van a hangsúly, mindent kézzel raktak össze, és egészen a végéig nyugtalanító gondolatok kavarognak majd a fejedben a Scornnal játszva.

Noha a Kickstarter-kampány 2014-ben elhasalt, a csapat végül befektetőre lelt, így most a Steam Greenlighton számítanak a támogatásodra. A megjelenés 2017-ben esedékes PC-n.

Képek:

19 komment - szólj hozzá!