Scorn - rémálom egy élő és lüktető világban

  • Írta: zoenn
  • 2016. július 1.
  • Bejelentés
Link másolása
Az alig tízfős szerb csapat közelgő horrorjátékában még egy szimpla fegyverváltás is kellően beteg. A Scorn művészeti designját H.R. Giger munkássága inspirálta, egy nyomasztó, lüktető és csöpögő világban kell helytállnunk.

Az Ebb Software grafikusait kétségtelenül az Alien alkotójának munkássága ihlette. A Scornban is egy szörnyű, élő, lélegző, lüktető és csöpögő világot kell felfedeznünk. Mindig nyitva kell tartanunk a szemünket, a játékban semmi iránt nem érzünk majd szimpátiát, a nyomasztó légkör a bőrünk alá férkőzik. H.R. Giger kétségtelenül egy nagy látnok, milliók rémálmát alapozta meg, a Scorn művészi designja pedig összetéveszthetetlenül merít a mester vízióiból.

Amúgy egy belső nézetű horrorjátékkal van dolgunk, melyben fejtörőket oldunk meg és lövöldözünk is. A szerb srácok szerint az anyagban nincsenek átvezető jelenetek és még procedurálisan változó pályák sem. Az aprólékos történetmesélésen van a hangsúly, mindent kézzel raktak össze, és egészen a végéig nyugtalanító gondolatok kavarognak majd a fejedben a Scornnal játszva.

Noha a Kickstarter-kampány 2014-ben elhasalt, a csapat végül befektetőre lelt, így most a Steam Greenlighton számítanak a támogatásodra. A megjelenés 2017-ben esedékes PC-n.

Képek:

19.
19.
Extol
Tetszik! Alien film design ihlette idegenes démozié, király
17.
17.
Rakottkrumpli
#11: Nekem meg az egész mai játék ipar igazából egy nagy pohár meleg citromos sör, de az más téma :D Sajnos már minden játék lassan hatásvadász elemekkel tudja eladni magát. Már az indiek is...
16.
16.
herlius
Félelmetesen jó az egésznek az atmoszférája. Kíváncsi vagyok mit hoznak ki ebből. Nagyjából ilyen kellene legyen a modern Doom is, hiszen annak idején az első részt is jórészt Giger munkái és az Alien filmek ihlették. Ennek a mostani hi-tech-es baromkodásnak nem sok köze van az eredeti játék hangulatához.
15.
15.
markoci555
Még ha önmagában nem lesz jó a játék, akkor is jó lesz nekem, mert ilyen világot szívesen járök körbe nézelődve.
14.
14.
mamgu
A földön kinlódó beteges kreatúráról meg az organikus fegyverről még a David Cronenberg féle Naked Lunch ugrik be.
13.
13.
FreeKatana
11.
11.
Chrysh
#10: Hogy a metaforánál maradjunk: számomra már lassan a 'túlélő horrorok' lesznek a citromos sörök :D

Semmi gond nincs ezzel, hogyha szereti valaki a túlélést, értem én, hogy milyen feszültséget generál, csak néha szerintem túl hatásvadász a legkisebb önvédelem hiánya. Nem török én pálcát rajtad:D
10.
10.
Rakottkrumpli
#8: Ha mindenkit leabálsz a f@szba, abban mi a "túlélő horror"? Ha túlélő horrorral akarsz játszani, akkor ne akarj lődözni, ha meg lődözni akarsz, akkor ne túlélő horrorral játssz! Ennyire egyszerű. Ha be akarok rúgni nem citromos sört iszom, hanem pálinkát...
9.
9.
PAtr0n
#7: Akar a bánat lőni, nekem teljesen jó ha megmarad túlélő horrornak. Bár pl. a Dead Space úgy volt jó ahogy volt. Iszonyat jó atmoszféra, jó történet, ötletes gameplay elemek, és szaratott ahogy kell.
Amúgy meg mondasz valamit az Outlast-al kapcsolatban is, azt viszont csak elkezdtem, de valahogy nem kötött le, csak az első 1 órában. Na majd újra előveszem.
8.
8.
Chrysh
#7: Nem játszottam a szériával, biztos érdekes lehet. Mellesleg nézd meg, hogy mennyi horror jön az utóbbi időben azzal, hogy az a parafaktor, hogy védtelen vagy a veszélektől. Lassan ebből lesz több.
7.
7.
Rakottkrumpli
#6: 100 fps-ből 95-ben lehet lőni, de ti abban a maradék 5-ben is lőni akartok...
Ha az Outlastban volna fegyver, akkor kb az lett volna a címe, hogy Codename: criminal origins 2...
6.
6.
Chrysh
#5: Láttam, láttam, persze, én csak azt mondom, hogy jó lenne másutt is ütni-lőni, ahol bár nem lehet, de mégis adná magát.
5.
5.
PAtr0n
#2: Lehet benne lőni valószínűleg, hisz volt egy jelenet a trailer-ben, nem láttad? Majd lerágtam a körmöm, hogy most akkor elsüti?
4.
4.
zsocc-nrg
Tényleg elég beteg dizájnja és elborult atmoszférája van :D Az Inner Chains-t és most ezt is pont emiatt rohadtul várom de azért remélem hogy nem csak 2-4 órás mókázásra kell számítanom hanem azért kellően hosszú és tartalmas szórakozásnak ígérkeznek.
2.
2.
Chrysh
Olyan jó lenne, ha lehetne lőni a játékban. Komolyan kezdem unni azt, hogy egy játékot pusztán azzal tesznek nehezebbé, hogy nincs semmi fegyvered amivel visszatámadhatnál. Az Outlastban is ott volt az a szerencsétlen és valamiért sose jutott eszébe a hősünknek felkapni egy vasrudat és lekeverni egy tockost valamelyik őrült egyénnek.
1.
1.
PAtr0n
Fujj de rohadt beteg! Engem megfogott eddig. Dícséretes, hogy láttuk FPS szögből is a dolgokat, kíváncsi leszek a végeredményre!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...