Scorn - rémálom egy élő és lüktető világban

Az alig tízfős szerb csapat közelgő horrorjátékában még egy szimpla fegyverváltás is kellően beteg. A Scorn művészeti designját H.R. Giger munkássága inspirálta, egy nyomasztó, lüktető és csöpögő világban kell helytállnunk.
  • Írta: zoenn

Kommentek

#19
Tetszik! Alien film design ihlette idegenes démozié, király
#17
#11: Nekem meg az egész mai játék ipar igazából egy nagy pohár meleg citromos sör, de az más téma :D Sajnos már minden játék lassan hatásvadász elemekkel tudja eladni magát. Már az indiek is...
#16
Félelmetesen jó az egésznek az atmoszférája. Kíváncsi vagyok mit hoznak ki ebből. Nagyjából ilyen kellene legyen a modern Doom is, hiszen annak idején az első részt is jórészt Giger munkái és az Alien filmek ihlették. Ennek a mostani hi-tech-es baromkodásnak nem sok köze van az eredeti játék hangulatához.
#15
Még ha önmagában nem lesz jó a játék, akkor is jó lesz nekem, mert ilyen világot szívesen járök körbe nézelődve.
#14
A földön kinlódó beteges kreatúráról meg az organikus fegyverről még a David Cronenberg féle Naked Lunch ugrik be.
#13
#10: Resident Evil 1-3
#11
#10: Hogy a metaforánál maradjunk: számomra már lassan a 'túlélő horrorok' lesznek a citromos sörök :D

Semmi gond nincs ezzel, hogyha szereti valaki a túlélést, értem én, hogy milyen feszültséget generál, csak néha szerintem túl hatásvadász a legkisebb önvédelem hiánya. Nem török én pálcát rajtad:D
#10
#8: Ha mindenkit leabálsz a f@szba, abban mi a "túlélő horror"? Ha túlélő horrorral akarsz játszani, akkor ne akarj lődözni, ha meg lődözni akarsz, akkor ne túlélő horrorral játssz! Ennyire egyszerű. Ha be akarok rúgni nem citromos sört iszom, hanem pálinkát...
#9
#7: Akar a bánat lőni, nekem teljesen jó ha megmarad túlélő horrornak. Bár pl. a Dead Space úgy volt jó ahogy volt. Iszonyat jó atmoszféra, jó történet, ötletes gameplay elemek, és szaratott ahogy kell.
Amúgy meg mondasz valamit az Outlast-al kapcsolatban is, azt viszont csak elkezdtem, de valahogy nem kötött le, csak az első 1 órában. Na majd újra előveszem.
#8
#7: Nem játszottam a szériával, biztos érdekes lehet. Mellesleg nézd meg, hogy mennyi horror jön az utóbbi időben azzal, hogy az a parafaktor, hogy védtelen vagy a veszélektől. Lassan ebből lesz több.
#7
#6: 100 fps-ből 95-ben lehet lőni, de ti abban a maradék 5-ben is lőni akartok...
Ha az Outlastban volna fegyver, akkor kb az lett volna a címe, hogy Codename: criminal origins 2...
#6
#5: Láttam, láttam, persze, én csak azt mondom, hogy jó lenne másutt is ütni-lőni, ahol bár nem lehet, de mégis adná magát.
#5
#2: Lehet benne lőni valószínűleg, hisz volt egy jelenet a trailer-ben, nem láttad? Majd lerágtam a körmöm, hogy most akkor elsüti?
#4
Tényleg elég beteg dizájnja és elborult atmoszférája van :D Az Inner Chains-t és most ezt is pont emiatt rohadtul várom de azért remélem hogy nem csak 2-4 órás mókázásra kell számítanom hanem azért kellően hosszú és tartalmas szórakozásnak ígérkeznek.
#3
#2: Lehet.
#2
Olyan jó lenne, ha lehetne lőni a játékban. Komolyan kezdem unni azt, hogy egy játékot pusztán azzal tesznek nehezebbé, hogy nincs semmi fegyvered amivel visszatámadhatnál. Az Outlastban is ott volt az a szerencsétlen és valamiért sose jutott eszébe a hősünknek felkapni egy vasrudat és lekeverni egy tockost valamelyik őrült egyénnek.
#1
Fujj de rohadt beteg! Engem megfogott eddig. Dícséretes, hogy láttuk FPS szögből is a dolgokat, kíváncsi leszek a végeredményre!