Így fut Xbox One-on a Red Dead Redemption

Ahogy azt megígérték, a mai napon elérhetővé vált Xbox One-ra is a Red Dead Redemption a konzol visszafelé kompatibilitásának köszönhetően. A Digital Foundry letesztelte, hogyan is fut a 2010-es játék a Microsoft fiatalabb masináján.

Kommentek

#49
#48: Jó ebben egyet értek a játék célja a szórakozás valamint a kihívások. Énse csak a komoly játékokat részesítem előnyben hisz szinte mindent kipróbálok. Mondjuk egy kinektes stratégiát vagy kardos játékot megnéztem volna szívesen.
Énis azok közé tartoztam akik láttak fantáziát a kinektben mind kauzár mind összetettebb játékok frontján. Csak sajnos nem lett belőle semmi. Ezért nem vagyok híve hogy a jövőben is ezt az irány kövessék, jó póbálkozás volt azt elismerem.
#47
#46: Itt a lényeg van itt pár játék kinekthez ami télleg több volt egyszerű kauzárkodásnál, de nem volt elég iránymutató hogy nagyobb közönséghez eljusson és így a későbbi játékok szerves részét képezze. Jó talán a vr valamilyen szinten iránymutató ezt elismerem, de azon kívül hogy közvetlenebb lesz a játék tőle, mit ad hozzá a játékhoz? Ennek csak egy plusznak kéne lennie mint ahogy Kinect a skyrimnél.
#45
#44: Kíváncsi lennék hogy abból a 10 emberből aki valóban játszotta kinectel, mennyi időt játszott vele ténylegesen és mennyit bohóckodott vele.
#43
#36: +1 az ilyen mozgásérzékelős vacak kiegészítők totális zsákutca volt mint játékmenetbeli kiegészítők semmit nem adtak hozzá a játékhoz. Tipikus party játékok voltak, ideig óráig elszórakozik vele az ember, de hosszútávon vagy összetettebb játékokhoz már nem volt elég kiforrott és nem is lesz.

Maradjon a jól bevált kontroller és inkább a játékmenetet mélyítsék és bővítsék, az csak egy plusz legyen hogy vr lehet játszani, de ne ez legyen a játék fő atrakciója.
#42
#39: +Pentium Dual core CPU E5200
#41
#40: *1 gb ddr3-as videokari
#40
#39: Hat nem tudom. Nekem a R&C 2 sehogy nem akart normálisan futni emun. Minden beállítást probaltam. Pedig a 4 giga ram, 1 giga megvan.:S
#38
NorbiiiModerátor
#36: Egyetértek mindennel, kivéve a mondanivalód végével: én szeretek wii-n mozogni, és imádom a ps3-ra a move-ot is, erre is kell koncentrálni!:)
#37
#36: Én ezt készséggel elhiszem neked. Csak hogy pont ez a rákfenéje az egész üzletágnak. Kizárva az MS-t és a Nintendót - még mielőtt bárki megvádol, hogy fanboy-kodom - vegyük pl az optikai meghajtó vagy a rezgős kontroller megjelenését a konzoloknál. Mind tett hozzá az üzletághoz és ahhoz, hogy ma ilyen jó játékokkal játszva remek és jóval gazdagabb játékélményben legyen részünk. Ha az iparág húzóneve és egyik legnagyobb megújítója pihen a babérjain, azt idővel mi szívjuk meg. Az pedig már más kérdés, hogy ki milyen típusú játékokat - és ezen oknál fogva - milyen konzolt preferál. A legjobb az lenne, ha lenne otthon mindből. Csak hát ez álom. :-)
#36
YanezModerátor
#35: Én pl egy konzoltól csak azt várom, hogy mindig legyenek rá jó játékok, s eddig nem panaszkodom, főleg nem az eddigi PS korszakokra! Ilyenkor számomra már nem is kell, hogy többet csináljanak. A konzol játékra való, nem kell túlbonyolítani. Az olyan move/kinect kazuárságok és hasonló ötletek végképp nem hiányoznak. Helyette inkább foglalkozzanak még több játékkal.
#35
#34: "Kezdjük ezzel a sötét paraszttal itt."
Nem hiszem, hogy személyeskedni kellene. Főleg ok nélkül. Enélkül is elmondhatod a véleményed.

"Kamera: PS2-es Eye Toy-ról hallottál, ami már akkor megjelent mikor az XBOX még a kanyarban sem volt?"
Ezért is írtam, hogy 2 generáció óta nem csinált semmit a Sony. Ráadásul ezt a "webkamerát" összehasonlítani a Kinectel erős túlzás.

"Move: Kinect: 2010 november 4, Move: 2010 szeptember 15 - senki nem másolt senkit, hanem egyszerre gondolták, hogy csinálnak valami mozgásérzékelős cuccot,"
A Kinectet Project Natal-ként bejelentették már 2009-ben. Ráadásul a move leginkább a wii-t nyúlta.

A többivel nagyjából egyet értek és már a stílus is egész emberi a vége felé.
#34
#20: "Sötétség délben" is lehetne a komment szekció neve.

Kezdjük ezzel a sötét paraszttal itt.
Kamera: PS2-es Eye Toy-ról hallottál, ami már akkor megjelent mikor az XBOX még a kanyarban sem volt?
Move: Kinect: 2010 november 4, Move: 2010 szeptember 15 - senki nem másolt senkit, hanem egyszerre gondolták, hogy csinálnak valami mozgásérzékelős cuccot, a Move maximum saját magát, az Eye toy-t másolta. (Ha meg valaki azt hiszi, hogy a Sony azután kezdett a Move fejlesztésébe, hogy egyáltalán a Kinectet bejelentették az inkább maradjon csendbe, mert 15 évesen fix, hogy nem látott még komoly céges termék fejlesztési ciklusát.)

Arra a marhaságra, hogy átírták, meg hogy a játékok "rosszabbul" futnak One-on:
Már mikor megjelent a visszafele kompatibilitás, akkor az "újságírók" is néztek kifele a fejükből, hogy ez miért fut kicsit érdekesen, nos mikor maguk azok a "szakemberek", akiknek értenie kéne hozzá, ha már erről írnak, rohadt fogalmatlanok, akkor az egyszeri kommentelőtől végkép semmi jó nem várható.
Segítek: szoftverből oldják meg, ez egy emuláció. Olyan mint mikor a pc-n C64-es játékkal játszol. És ha legalább egy Chip-8-as emulációs programot írt volna legalább minden "zseni" itt, akkor tudná, hogy maga az emulált rendszer nagyobb erőforrást igényel, mint az eredeti, vagyis a pc-den a C64-es emulátor többet zabál, mint maga a C64 gép. És a Sony azért nem csinálja meg, mert képtelenség a PS4-en a PS3-at emulálni. Az a Sony, ami itt pár hülye szerint nem merész, mind a PS3-nál, majd onnan a PS4-re komoly technológiai váltást vitt végbe. PS3-at emuláló pc-s program a legkomolyabb felső kategóriás gamer pc-n nem tudna többet produkálni 1 fps-nél, ha egyáltalán valaki beleölné azt a mérhetetlen időt és energiát, amit ez igényel, a teljes PS3-as architektúrát szoftverből kellene megoldani, ahhoz meg eszméletlen hardver igény társul. Az Xbox 360 és One között nincs akkora technológiai szakadék, mint a PS3 és PS4 között, ezért lehetséges emulátort írni, ami látjuk még így is bizonyos játékoknál igen komolyan megizzad, és néha rosszabbul fut, mint az eredeti rendszeren, pedig a One ugye mennyivel erősebb gép.
Vagy tudom ajánlani a PS2-es pc emulátorokat, amik a mai napig nincsenek kiforrva, nagy fps dropot tudnak produkálni, pedig ugye, egy mai, akár középkategóriás pc is sokkal erősebb, mégis az a technológiai különbség erőforrás igényt teremt.
Ezért nem lesz, nem hogy PS4-en, de az elkövetkező 20 évben még pc-n sem,PS3 emulátor.
#33
LtK
#32: Ezt kérdezd meg azoktól a tagoktól akiknek szújra a szemét, én sem értem.
#32
#27: Én tökéletesen értettem, mit írsz. Arra is reagáltam. Mint mondtam, ez nem egy átirat, nem egy újra kiadás. Ez ugyanaz a játék. Ahogyan elkészítették úgy fut. 30 fps-re van korlátozva a program, akkor is ha 360-on futtatod akkor is ha one-on sőt, ha vasalón. Nem csinálták meg újra a kedvedért az egészet. Ez nem a gépen múlik. Viszont azt még most sem értem, hogy mi a baj azzal, hogy játszhatsz az előző gen játékaival az új gépen.
#31
LtK
#29: Igen nincs XO-m. Persze,de ha csak azt nézzük akkor még simán előző generáción is elfutnának a legújabb játékok ha megeröltetnék magukat, csak akkor ki venné meg az új konzolt ? ki újítaná a gépet 1-2 évente? Pénz beszél ebbe az ipar ágba is =D Szóval hiába van mindkét konzolnak 1-2 címe, ami még PC-snek is gyönyörű, java részt butított grafikájú 30 FPS limites játékok jelennek meg :)
Kétlem, hogy olyan nehéz lett volna feloldani az FPS limitet pl az átírásnál. Persze nem vagyok programozó lehet tévedek.