Nem a Mirror's Edge-en múlt az EA negyedéve

Az Electronic Arts is közzétette a legfrissebb pénzügyi jelentését, ez alapján a cég elmúlt negyedéve közel úgy alakult, mint a tavalyi év hasonló időszaka. Érdekes viszont, hogy a Mirror's Edge: Catalystet még csak meg sem említik.

1,271 milliárd dolláros árbevétellel és 440 millió dolláros nyereséggel zárta az Electronic Arts az áprilistól június végéig tartó negyedévét, ami szerény változás a tavalyi év hasonló időszakához képest: akkor 1,203 milliárd dolláros forgalmat és 442 millió dolláros nyereséget könyvelhetett el a cég.

Érdekesség, hogy Andrew Wilson vezérigazgató még most is felemlegette a Battlefield: Hardline tavalyi szereplését, ezzel szemben az elmúlt negyedév nagyágyúja, a Mirror's Edge: Catalyst teljes mértékben kimaradt a vállalat közleményéből. Valószínűleg nem véletlenül.

A teljes forgalomból egyébként 689 millió dollárt tettek ki a digitális eladások, a FIFA 16 Ultimate Team módja és a Star Wars: Galaxy of Heroes is jól teljesített ezen fronton.

Az EA több érdekes kommentárt is megejtett a jövőbeli tervei kapcsán.

Elhintette például, hogy a Pokémon Go sikere után elképzelhető, ők is rárepülnek a kiterjesztett valóságra, a virtuális valóság mellett pedig láthatóan elkötelezték magukat: több projektet is fejlesztenek a PlayStation VR-ra, és azért csak arra, mert az relatíve olcsó, így "ideális" ahhoz, hogy elérjék a célközönségüket.

Újra megemlítette, hogy szeretne egy mindent átfogó digitális platformot, amibe a játékosok eszköztől függetlenül bedrótozhatnák a játékaikat. 

Az idei év legfőbb sikervárományosai pedig egyértelműen a Battlefield 1 és a Titanall 2: előbbiből 15, utóbbiból 9-10 millió példányt szeretne majd elpasszolni a cég a következő évben. A becslések alapjául a korábbi részek eladásai szolgáltak, és egyértelműnek tűnik, hogy az EA egyáltalán nem tart attól, hogy egy hét különbséggel jelenik meg a két játék.

17 komment - szólj hozzá!