Divinity: Original Sin 2 - szeptembertől kipróbálható

  • Írta: Shifty
  • 2016. augusztus 23.
  • Korai verzió
Link másolása
A Larian Studios megerősítette, hogy szeptembertől csatlakozik a Steam Early Access programhoz a kezdetben Kickstarter-kampányon keresztül finanszírozott Divinity: Original Sin 2.

Egy sikeres Kickstarter-kampány után új állomásához érkezett a Divinity: Original Sin 2. A Larian Studios ugyanis hivatalosan is bejelentette, hogy szeptember 15-től a Steam Early Accessen keresztül kipróbálható lesz a játék. A korai változatban a történet első néhány óráját ismerhetjük meg, illetve kóstolót kapunk a PvP-játékmódból is.

A teljes változat csak PC-re fog megjelenni, valamikor jövő év végén.

5.
5.
Jön ez majd konzolra is, mint az első!
4.
4.
user101
#3: A D2 a harmadik legtöbbet játszott játékom a maga 72 órájával, csak a Kindoms of Alamur(88) és a Just Cause2(137) előzi meg. Steamspy szerint ( csak a publikus profilok PC-n ) 1 milliót adtak el belőle! Ezek után az ember azt gondolná, hogy egy fejlesztőnek nincsenek ilyen gondjai. :( Tény és való, nem követtem a OS- előéletét, mert eleve nem értettem a "hátraarcot"...

Vajon, mi lett volna ha csinálnak egy D3-at vagy valami hasonlót, egy új IP-t... Sosem tudjuk már meg ?! :(
3.
3.
PiszkosFred
#2: 1. Mert a Larian az Original Sin-t lassan tizensok eve meg akarta mar csinalni, de nem volt ra penzuk. Olyannyira nem, hogy a studio legeslegutolso szalmaszalba kapaszkodva lelott minden aktiv projektet, es a Kickstarteren osszeszedett 1 millio melle belerakott minden sajat forrast (vesztartalekokat is), hogy elkeszuljon az Original Sin. Ha nem lett volna akkora siker, mint amekkora szerencsere lett (mert az lett, de meg mekkora), ma mar nem letezni a Larian Studios ugy (vagy meg ugy sem), ahogy most. De siker lett, volt szep szamu eladas, es johet az Original Sin 2.

2. Az OS es OS 2. a multban jatszodik, sok ezer evvel a korabbi (de tortenelem szempontjabol kesobbi) Divinity jatekoknal.
2.
2.
user101
Hmmm. A Divine Divinityt imádtam, a Beyondot nem... A Divinity II-t imádtam, aztán miért fordult át az egész indie játékfejlesztésbe azt nem értem... Azzal tisztában vagyok, hogy kidolgozottság, komplexitás tekintetében többet képes adni, csak ha már egyszer képesek voltak egy gauss ágyú megépítésére, miért kellett hátralépni újra a csúzli és bunkós bot felé ? Miért nem lehetett mondjuk célként egy olyan kitűzni, hogy uram bocsáss meg, csináljanak egy Witcher 2-t például, már akkor is "magzana" a rajongótábor... :DDD
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...