Problémák a PC-s BioShock: The Collectionnel

A Steam-felhasználók értékelései szerint komoly technikai problémák vannak a BioShock: The Collection PC-s portjával. Úgy látszik, az eredeti kiadások hibáit nem sikerült orvosolni, ráadásul teljesítménygondok is előfordulnak.
  • Írta: zoenn

Kommentek

#27
hujujj.. hujujj..
#25
#23: Van konzolom is és valszeg nem lennék ennyire elragadtatva, ha teszem azt csak oda jelent volna meg, megvettem volna és kapnék egy olyan állapotot, amit olvasok netszerte.
#24
#23: Ha már megvan valamelyik konzolra akkor nem érdemes megvenni.
PC-re ingyen volt szerintem elég sokunknak.
Eddig nem találkoztam semmi hibával... Mondjuk nekem a régivel se volt gondom
#22
Nekem akkor mákom van, mivel cirka 3 óra után semmi problémám vele. Nem lett annyival szebb ez tény, de ingyen kaptam (mint sokan mások) így nem igazán érdekel. :-) Úgy is érett már egy újra, hát újrázom a Remastereddel.
#21
Mit kell ezen csodalkozni? Tiszta sor hogy penzlenyulas celjabol keszult, minimalis erofeszitesel, a meg nagyobb haszon remenyeben....zabaljatok!
#20
Korabban is volt valamelyik jateknal hogy PS4-en nativan ment asszem 1080p-ben, XO-n meg talan 720p vagy 900p, aztan a PS4 szenvedett, leesett a frame-rate, szoval jobban jart volna ha nem eroltetik ra a nagyobb felbontast. Most nem jut eszembe a game neve.
#19
#7: De jó, hogy nem vettem meg :)
#18
#13: Én inkább azt tudnám elképzelni, hogy a MS development kitje jobb, mint a Sonyé. Szoftveresen az Xbox mindig stabilan a PS előtt volt, legyen az OS vagy az online rendszer minősége, plusz valószínűleg a MS-nak több a tapasztalata x86-tal is. Az a 9% órajelkülönbség a gyakorlatban, ha 100%-ban realizálódik az fps számban, az sem tudná azt eredményezni, hogy az Xbox elvan, a PS meg szenved. Itt arról 30/60fps-nél alig 3/6fps különbségről beszélnénk figyelmen kívül hagyva, hogy a PS-nek alapból gyorsabb a memóriája.
#16
#15: Ha érdekel, hogy konzolon miért nincs sokszor AF...
http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2015-vs-texture-filtering-on-console
#14
Aranyszabály, hogy nem szabad ilyen remastereket megvenni PC-n. Nyilvánvaló hogy azért hozzák ki mert nincs játék az új konzolokra, talán ha 6, nagyon durva túlzással 10, az összes többi remaster meg indie divathullám hulladék ami új, minden más kb. remaster. Ami annyit jelent hogy megcsinálják a konzolos portot, majd ahelyett hogy foglalkoznának ugyanígy a PC-vel, konzolról portolják vissza PC-re a remaster-t, mert szarnak bele, olcsóbb.

Nem tudom olyan hd remix / remaster játékot mondani aminek ne lenne jobb az eredetije.
#13
#10: Épp elég, ott van pl. az Assassins Creed Unity. Ps4-en jobban szenved a játék, mint xbox one-on a CPU miatt. Több Unreal Engine-es játék szenved lassú menet közbeni betöltéstől, ehez jön még a gyenge CPU, ráadásként rossz portolás. Ne gondold, hogy a Ps4-et mondom le. Sőt nekem is van Ps4, de gyakran így van.
#11
Mikor fogom már azt hallani h a PS verzió sikerült rosszul :s
#10
#9: Azért annyival nem gyengébb. Pontosan ugyanaz a CPU valamivel alacsonyabb órajelen. Plusz még mindig egy előző generáció eleji játékról beszélünk, aminél képrejtvény a különbségek keresése az eredeti és a remastered között.
#9
#7: Valószínűleg a gyengébb processzor miatt, szenvedhet a Ps4. Más játékoknál is előfordult, hogy a gyengébb processzor miatt a Xbox one-on volt a jobb. Bár ezek régebbi játékok, megpróbálhatták volna jobban optimizálni.
#8
új játékok --> régi játékok szépen újra kiadva --> régi játékok újra kadása, ráadásul az is szarul.
Mi jön ezután?