The Division - így lesz túlélőjáték belőle

  • Írta: fojesz
  • 2016. november 8.
  • Hír
Link másolása
Befejezte a kritikus hibák kijavítását a Ubisoft, most már jöhetnek a The Division friss tartalmai is. A Survival címet viselő DLC télen érkezik majd, és komplett túlélősdit varázsol a játékból.

A sztorit már ismerjük: a Ubisoft úgy gondolta, ráférne némi polírozás a The Divisionre, ezért soron kívüli hibajavításba kezdett, ezzel együtt pedig elhalasztotta az új DLC-k érkezését. A Survivalnek például a nyáron kellett volna megjelennie, ehhez képest csak a télen fog, a Last Stand pedig valamikor a jövő év elején várható.

A Survival egy opcionális, PvE-ben és PvP-ben is játszható túlélőmóddal bővíti ki a játékot, amelyben 24 játékosnak kell... izé, túlélnie. A túlélősdi helyszíne ugyanúgy New York, a játékosoknak pedig az a feladatuk, hogy megfertőzött karakterükkel eljussanak a Dark Zone-ba, és ellenszert szerezzenek a betegségükre.

Mindenki egyetlen pisztollyal és kezdő felszereléssel indul majd, a játékosok dolgát pedig nemcsak az ellenséges frakciók nehezítik, hanem a zord időjárás és az alapvető fiziológiai szükségletek is. Innunk kell, különben csökken az éberségünk és rosszabbul fogunk látni. Együnk, mert lassabban regenerálódunk, és gyűjtsünk gyógyszereket, mert azzal korlátozottan, de mérsékelhetők a fertőzés tünetei. A legjobb, hogy most már az sem mindegy, milyen kabátot vagy sálat viselünk, mert nem mindegyik melegít fel rendesen, ha pedig nem melegedünk fel rendesen, akkor megfagyunk, és meghalunk. Így megy ez.

Szerencsére a lakásokba is bevackolhatjuk magunkat és a meggyújtott hordók mellé is beállhatunk, hogy rendbe hozzuk magunkat. Innentől már könnyű elképzelni, hogyan zajlik a játékmenet: két óránk van arra, hogy a lehető legjobb cuccokat kaparjuk össze és megszerezzük az ellenszert, különben vége a játéknak. Ha PvP-ben játszunk, a többi játékos külön veszélyt jelent ránk, de PvE-ben sem leszünk egyszerű helyzetben, hiszen az értékes kiegészítők és erőforrások ritkák, óriási lesz a verseny értük.

Azok a PC-sek, akik november 3. előtt vásároltak szezonbérletet a játékhoz, már most nyúzhatják az új játékmódot a tesztszervereken, a többiek az 1.5-ös frissítéssel együtt számíthatnak az újdonságra. Kivéve a PS4-esek: nekik egy hónapot kell várniuk rá.

12.
12.
almaspite
#11: Én kipróbáltam nekem tetszik. Szerintem balence is rendben van. Mondjuk én egyedül voltam. Kapásból kiesett 4 ügynök. Megöltek őket vagy halálra fagytak. Én majd nem bejutottam a dark zonába. De elkapott egy clearer csapat és körbevetek, meghaltam. Persze + 3 baráttal bent biztos sokkal könnyebb, de egyenlőre csak egyedül próbáltam.
11.
11.
s4jtqkac
Egészen jól helyrepofozták az 1.4-el a dolgokat az tuti. A survival koncepciója nekem nagyon tetszik, bár remélem a sickness és a cold effectet kicsit feljebb csavarják mire élesben megjelenik a dolog, mert így egy kicsit túl könnyü.
10.
10.
almaspite
#9: Szerintem ameddig nem jön ki holnap warframere a war within addig én is teszek vele egy próbát.

Azt elfelejtettem írni, hogy a 1.4 újra balencolta a játékot. Könnyebb lett, de élvezhetőbb. Most már, hogy nem egy tized másodperc alatt darál be egy mob és nem olyan könnyű kihalni ha hátulról bejön egy shotgunos.
9.
9.
shooter1234
Én kipróbáltam a survivalt, nekem annyira nem jött be, szerintem az underground jobb volt. Lehet azért, mert alapból nem kedvelem a survival játékokat. A survival elemek jól működnek, azzal nincs gond, de relatíve sok ideig tart egy ilyen kör és a nagyobb gond, hogy sok időt kell gyűjtögetéssel és kraftolással tölteni. Az elején, mikor kezdjük a játékot, akkor az alap játékterületen fogunk mászkálni és később bemehetünk a DZ -be, miután lekraftoltuk az első vírusszűrőt (én a dz -ben haltam meg az antivírus közelében). De nem árt jól felszerelkezni, mivel ha megszereztük a cuccot és lehívtuk a helikoptert, akkor fognak bemutatkozni az új frakció tagjai, a hunterek, akik elvileg valami nagyon erős npc -k. Ha a vége felé meghalsz, lehet nem nagyon lesz már kedved újrakezdeni, mivel halál után teljes reset lesz, a megszerzett cuccaid nélkül kezded meg a második és a többi körödet a survivalban, ami szerintem baromi nagy időhúzás. Legalább a craftolt dolgokat és a megszerzett materialokat meghagyhatná a játék, ha a lootolt tárgyakat nem is. De van aki ezt szereti.
5.
5.
shatterhand
#4: Season pass most hogyan mukodik? Azutan ingyenesek amit kiadnak vagy csak kedvezmenyes?
4.
4.
almaspite
Eddigi ismeretem alapján ebbe a játékba fogalmam sincs ez mennyire fog működni. Az underground is egy kis idő alatt nagyon monotonná vált. Ugyan azok mapoknak a folyamatosan ismétlése. Vannak egyedi mapok is de érdekes modon a játék azokat a random generátorba nagyon ritkán dobja be. Továbbá valaki ízig-vérig állította, hogy a steamnek hogy lehetne valós adatai egy uplayes játékról. Hát én se tudom pontosan, de az a steamchar tükrözi a valóságot az biztos. Junius környékén még minden mellék base és a fő base opperate is telli volt játékossal, most szinte teljesen üresek (Szobaton és Vasárnap néztem).

Eddig a season pass számomra nem nagyon érte meg. Remélem most változni fog a véleményem. Mindent meg lehet szerezni season pass nélkül is. Az underground gearből mindent meg lehetett szerezni a dlc nélkül is. Nem azt mondom, hogy ez baj, de a pénzemért ne egy végtelen loop-ot kapjak már.

Nagyon sokat javított 1.4 patch. Nekem csak egy nagy kérdésem van... mi az istenért kelet várni ennyit? Nem lehetett volna megcsinálni nyár elején. Végén még sokkal több játékos maradt volna. Természetesen még mindig van glitch és bug is. A hackerek eddig elkerültek. Engem a glitcherek találtak meg ameddig lehetett használni az egy millió feletti sebzést.
1.
1.
GODL1KE
kutyát sem érdekli :D látom
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...