Igazi 4K-s élmény várható az Xbox Scorpiótól

Nem ez az első alkalom, hogy a Microsoft hangsúlyozza, a jövő évre időzített, jelenleg Scorpio kódnéven futó erősebb Xbox One bizony natív 4K megjelenítésére is képes lesz.
  • Írta: Shifty

Kommentek

#185
#184: Így van ahogy mondod! Ha azt a pénzt amit ilyen fölösleges és ráadásúl hazug marketingre eltapsoltak értelmes dolgokra(fejlesztés,optimalizálás stb.) kóltötték volba akkor most nem itt tartanánk. De hát ugye a birkáknak(tisztelet a kivételnek)manapság bármilyen szart el lehet adni jó marketinggel tehát minek vesződnének ilyennel. Jó példa erre az MS: nincs egy normális játékuk ebben a genben csak a bevállt sorozataik újabb rókabőrei de hazug marketingre már annyit eltapsoltak amiből már egy halom játékot lehetett volna fejleszteni! De hát minek amikor majd kiadunk egy új gépet és lehazudjuk a csillagokat is az égről aztán úgyis veszik mint a cukrot! Ja amielött még megvádolnak,hogy ps fanboy vagyok a sony se sokkal jobb. Max.annyiban,hogy legalább törekednek játékokat fejleszteni. De hát minek is törjék magukat amikor ez a generáció messze a legtöbb pénzt hozza nekik! Sokan elfelejtik,hogy a cégek azt csinálják amit el lehet adni! Itt van pl.:az új cod. Folyamatosan ment a fika de amikor megjelent mégis vették mint a cukrot. Ha a kutya se vette volna meg és hatalmas bukta lett volna az acti nem csinált volna több ilyen részt de hát nem az lett így jövőre kapjuk majd a következőt.... Hát így megy ez...
#183
#181: Ezzel alapvetően egyetértek. Én mindíg azt mondom hogy nagyon kényes egyensúly van egy konzol tervezésénél hogy meddig lehet elmenni vele az árral a teljesítmény növelésével. Mert van egy pont, ahol már hiába jobb, kevesebben veszik meg. És most mindenki azt mondja miért nem Pro, meg Skorpió jött "rögtön". Mert ez , 2012-ben szerintem 700-800 dolláros árat jelentett volna, és még lehet alá is becsültem. És hiába a nagyobb teljesítmény, ha nem vették volna ennyien. Kiváncsi vagyok hogy ki az aki CSAK ezért nem vett konzolt, és ha erősebb vett volna....
#182
#179: Értem mit mit mondasz, de azért a játékosok nem valami afriaki faluból a civilizációba csöppenő valakik akik rácsodálkoznak a dolgokra. Annyi technikai ismeret azért van az emberekben hogy mindíg jobbat várnak ahogy fejlődik a világ. Vagy ahardverek is topognának egy helyben hogy a felhasználó nehogy megtudja hogy van jobb? Nekem ez egy kicsit nyakatekert logikának tűnik. Annak idején amikor állati jól elvoltunk a C64-el, és kijött az Amiga, mindenki jobb grafikát is várt, mert tudtuk hogy lehetséges. És nem azért mert valaki "sutyiban" kijött valami jobb grafikájú cuccal, és rácsodálkoztunk hogy jééé, ilyet is lehet??? És csak utána kellett a jobb....
#181
#180: Szóval a lényeg az, hogy vegyük pl a sony-t. Össze kell rakniuk egy olyan gépet, amire a fejlesztők azt mondják, igen ja, hát erre már úgy tudunk újabb, jobb dolgokat csinálni, nagyjából úgy ahogy elképzeltük. Plusz akkor még feleljenek meg a felhasználók által támasztott igényeknek is. Jajj ne ám melegedjen, meg jajj zajos se legyen, meg 4k-ba akarok ám játszani, de azért óccsó is legyen. Kényelmes legyen szép legyen, soha ne menjen tönkre. Háááááát.
Én csodának tartom egyáltalán azt, hogy még van cég aki foglalkozik mondjuk konzol gyártással.
#180
#177: Nekem ha sorrendet kellene állítanom, hogy mi okozza leginkább a fejlődési szakaszt az nagyjából így nézne ki:
Játékfejlesztők, felhasználók, hardvergyártók.
A logikám ebben a következő. A játékfejlesztőket legjobban a hardverek korlátozzák be. Amilyen artistok ma vannak, olyan látványt tudnának elénk pakolni, hogy megzavarodnánk (néha igy is). Sok esetben kell lefele faragniuk mindenből, legyen az textura részletesség vagy modell polygon szám, vagy felbontás csökkentés, hogy élvezhető sebességet csikarjanak ki. És elvileg ezt le is kommunikálják pár fejlesztő céggel, hogy merre mennének, mik legyenek az iránymutató elvek a készülőben lévő új dolgokkal kapcsolatosan.
Aztán jönnek a júzerek. Telhetetlenek vagyunk, mindig szebbet jobbat akarunk.
Aztán vannak a hardvergyártók. Legyen konzol vagy akármi. Mindkét félnek meg kell felelniük, plusz meg is kell élni valamiből. Nehéz dolog ez. Szerintem.
#179
#171: quake-es hasonlatot akkor kicsit megfogalmazom másképp. Te azt írtabb lentebb, hogy az emberek igénye generálja azt , hogy a játék fejlesztők egyre látványosabb játékokat, a hardver fejlesztők pedig egyre erősebb hardvereket gyártsanak. Ha jól értettem.
De ha te mint felhasználó soha életedben nem láttál szebbet, akkor nincs igényed szebbre, mert nem tudod milyen a szebb. Nem is a nincs igényed, de nem várod el. Tudom kicsit kisarkított, de én így látom. Valakinek aki felnő a világ háta mögött, és csak szekeret látott egész életében, nincs igénye ferrarira. Jobban kisarkítva. De ha egyszer életében látja, hogy van ferrari is a világon (szebb grafika), akkor máris csettint egyet, hogy neki is kell egy ilyen.
#178
#177: Számomra egy kicsit árnyalt a kép, amit az MS és a Sony csinált, az inkább az hogy a jócskán poros előző genes konzolok után próbálta az embereket meggyőzni hogy PC nélül is megkapják majd a minőséget. Ezzel egyetértek. De a "grafikaversenyt" ( mármint hogy a játékoknál egyre inkább ez lett a fontos szerintem nem ők nyomták. Csak egy 360 és PS3 mellett a PC már nagyon durván látványos volt, ezt nem ők erőltették, ezért győzködték az embereket, hogy most majd konzolon is ez lesz. ( Egyébként nem ez van most is ? "eddig hasonló élményben csak azoknak volt részük, akik több ezer dollárt költöttek high-end PC-re, de jövőre a konzolos tábor a nappaliban a kanapén ülve is megtapasztalhatja ugyanezen látványt" ) Nem az MS erőlteti hogy legyen szebb a grafika, mert jön a Skorpió, hanem már VAN szebb grafika PC-n, és azt igérik hogy most majd konzolon is elérhető lesz....
#176
#175: A lényeg hogy a hozzászólások legalább 80-90 százaléka arról szól hogy milyen a látvány, hol szebb, hol fut jobban, és a maradék a játékmenetről, AI, stb.... És máshol is hasonló az arány. Csoda ha ezek után frissítik a konzolokat? Én se azt mondom hogy ez a tuti irány, de szerintem nem az MS és a Sony jelölte ki.....
#174
#173: Persze a COD-nál benne van a "hate" faktor is, és persze lehetne az engine frissebb, de én nem látom a grafikán azt hogy ennyi elégedetlenek kéne lenni. És ez csak példa volt -ha esetleg nem is a legjobb- de szinte nincs olyan cím ahol nem lenne valaki részéről problémázás hogy ronda, nem nagy szám , stb... Ne mond hogy nem így van.Még olyanon is volt matek hogy nvidia kártyán szebben lobog az ember haja. Volt akinek a Forza H 3 se volt elég jó....
#172
NorbiiiModerátor
#171: "Termeszetesen lehet azon vitatkozni hogy mi mit generál, de a hozzászólások alapján az csapódott le bennem, hogy az embereknek semmi sem elég szép"

Hát hallod delphijos, ezzel a mondattal úgy, de úgy egyetértek, én is így látom! :)
#171
#164: Termeszetesen lehet azon vitatkozni hogy mi mit generál, de a hozzászólások alapján az csapódott le bennem, hogy az embereknek semmi sem elég szép. És a Division-nél is persze az átverés kapta a hangsúlyt de RENGETEGEN szidták a grafikát. De nem vitázni akarok, csak látom a kommenteket mindenhol. Azt meg hogy az emberek megelégednének Q3 grafikaval és csak azért akarnak jobbat mert van jobb azt nem tudom hova tenni.
#170
NorbiiiModerátor
#165: Amíg nem jöttem fel a Gamekapocsra, jóformán azt sem tudtam, hogy mi az az fps! XDD