Ilyen lett volna a Sleeping Dogs 2

  • Írta: fojesz
  • 2016. november 23.
  • Pletyka
Link másolása
Kiderült, hogy miként képzelték el a fejlesztők a Sleeping Dogs folytatását. A probléma csak az, hogy a pitchen nem jutottak túl a srácok, a tényleges munka sosem kezdődött el.

Nem sokkal azután, hogy a Sleeping Dogs boltokba került, a játékot fejlesztő United Front Games szerette volna elkészíteni a folytatást. A projektnek végül sosem adott zöld utat a Square Enix, a Waypoint viszont megszerezte azokat a dokumentumokat, amelyek azt a célt szolgálták, hogy meggyőzzék a kiadót.

Elég sok minden kiderült a készítők elképzeléseiről, és ezek alapján meglehetősen ambiciózus vállalkozás lett volna a Sleeping Dogs 2. Kezdjük például azzal, hogy a továbbra is nyitott világot használó akciójáték története két szálon futott volna, két különböző főszereplővel. Wei Shent és korrupt társát, Henry Fanget irányíthattuk, így két különböző szemszögből élhettük volna át a különböző eseményeket. Ez valószínűleg az újrajátszhatóságon is segített volna, ugyanis szó sincs arról, hogy a váltások lineárisan követték egymást, a jelenetek egy részéről lemaradtunk volna az első végigjátszás során.

A játékba ráadásul kooperatív módot is terveztek, ennek részeként pedig procedurális küldetések is tervben voltak, amelyeket a host játékos kampányállása alapján generált volna le a program. Valahol a kooperáció címszó alá pattintható be a "masszívan single player" koncepció is: eszerint a játékostábor felhőbe töltött mentései alapvetően befolyásolták volna a játék világát, így például azt, hogy az egyes kerületekben mennyire terjedt el a bűnözés.

2013 elején még menőnek számított a mobilos integrálás, úgyhogy aligha meglepő, hogy ilyen irányú tervei is voltak a csapatnak: az önállóan is futtatható, free-to-play társalkalmazásban a helyi rendőrséget irányíthattuk volna, ha pedig összekapcsoljuk azt a játékkal, aktívan is segíthettük volna a rendőrség munkáját például rendőrségi helikopterek behívásával.

A projekt fejlesztésébe végül sosem vághatott bele ténylegesen az azóta bezárt fejlesztőcsapat, ami nem meglepő, a Sleeping Dogs eladásai nem feleltek meg a Square Enix eladásainak. A játék egyébként hamarosan ingyenesen tölthető az Xbox One-tulajok számára.

13.
13.
NECROSMOKE
Meg alszanak egh parat, aztan kiadjak azt is. Ezzel nem zarult le a SD sztori.
11.
11.
markoci555
Jól hangzott ez a kettős szál.
10.
10.
Norbiii
#7: Szia! :)

Nézd, az utóbbi években kevés olyan játék volt, ami komolyabban, hosszú órákra lekötött volna, inkább olyanokkal játszottam, amik nem sztorisak, és nem túl időigényesek, mint pl a Fifa, és a partik. A GTA V, kétszer is megvolt, és csak kb 1 hónapja toltam ki, 1 évig húztam. Nem igazán kötöttek le így a videojátékok! Aztán jött a Beyond, Heavy rain, UC1, UC3, The Last of US amely alkotásokkal nagyon elvoltam.

Kérdésedre válaszolva, nem sokat játszottam a Sleeping Dogs-al, pedig ott volt, de amikor elkezdtem volna igazán, akkor vették meg a Ps3-at, és így lett Ps4! :)
9.
9.
Yanez
#8: Ha azt vesszük, hogy volt már olyan akció, ahol a SD aprópénz volt (én is ekkor vettem meg), akkor inkább ne. Bár az való igaz, hogy vannak akik lemaradtak 1-2 nagy akcióról.
8.
8.
Hunszi
Remélem a Sony is beteszi valamikor a pluszba...ahogy az MS
7.
7.
#5: Norbiii a végén kiderül, hogy azért többnyire mindenbe belekóstolgatsz Márió ide vagy oda.
Egy ilyen kaliberű játék amúgy neked mennyi így időben, most ha így próbáról beszélünk?
4-5? Csak érdekel annyi az egész te hogyan látod.
Ettől függetlenül nálam teljesen kimaradt és bár nagyon szeretném egy ideje pótolni még mindig nem volt rá időm, viszont sajnálom aki várta.
De sajnos ez a nagy helyzet, ha nem felel meg akkor vége :)
5.
5.
Norbiii
Egy darabig játszottam vele, nem volt egy rossz játék, jó lett volna a folytatás...
2.
2.
crytek
Nagyon bizom benne, hogy ha a SE már leszarja és nem akar semmit ezzel a game-el eladja a jogokat. Ebben bőven van potenciál hiszen ebből a típusból van a GTA 5 meg a WD azt satu.
1.
1.
Macifasz
Kár érte. Mivel annó a True Crime sorozat részeként kezdte ez a project (egy részével játszottam, és a rémálmaiban ne jöjjön többet elő), így nem különösebben érdekelt. Még azután se, hogy kivált a True Crimeból, és önálló játékként Sleeping Dogsra keresztelték. Viszont pont egy olyan időszakban jelent meg, amikor számomra semmi olyan nem volt a piacon, ami túlzottan érdekelt volna, így leültem elé és nulla elvárással vágtam neki. Aminek azóta is örülök, mert személetlenül tetszett. Jó karakterek, jó történet, remek és könnyen használható harcrendszer...minden megvolt benne, amit szeretek. :-) Nem is olyan rég toltam újra, és szomorú vagyok, hogy semmi nem lesz a folytatásból. :-(
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...