GDC 2017: Engine-t váltott a felújított System Shock

Miután 1,3 millió dollárt kalapozott össze a Kickstarteren a Nightdive Studios, a csapat már javában dolgozik azon, hogy modernizálja klasszikus System Shockot. A korábbi motort az Unreal Engine 4-re cserélték.

A játék rendezője, Jason Fader az idei Game Developers Conference-en megerősítette, hogy a Unity Engine-t lecserélték az Unreal Engine 4-re, ami szerinte sokkal jobban passzol egy konzolos FPS-hez. A döntést többhetes kutatómunka előzte meg, végül a cross-platform támogatás, a tartalomgyártó eszközök és a jobb teljesítmény miatt döntöttek az Epic technológiája mellett.

A Nightdive kiadott egy új videót is a System Shock remake-jéről - bár a csapat szerint inkább a "reboot" kifejezés a helytálló. Ez már az új technológiával készült.

A megjelenés 2018 közepén vagy végén várható.

Képek:

4 komment - szólj hozzá!