Így fut az új Zelda Wii U-n és Switchen

Link másolása
Megérkezett a régóta várt The Legend of Zelda: Breath of the Wild, mely fenomenálisra sikerült. A Digital Foundry technikailag is górcső alá vette a játékot, így ez lett az első komolyabb switch-es cím, melyet kielemeztek.

Megjelent végre az új Zelda, mely a Nintendo Switch első és egyben a Wii U utolsó nagyobb first-party címe. A Digital Foundry letesztelte mindkét platformon a játékot, tapasztalataikat pedig videóban is megosztották.

Wii U-n a Zelda 720p-ben fut, míg Switchen dokkolt állapotban 900p-re is képes a konzol. Meglepő módon a két változat között ezen kívül nincs számottevő grafikai különbség. Csak kinagyított képeken fedezhetjük fel például, hogy az anizotropikus szűrés gyengébb az előző generációs gépen.

Mindkét gépen 30 fps-re van lockolva a játék, azonban mind Switchen, mind pedig Wii U-n vannak kisebb-nagyobb framerate-problémák: a pusztában kalandozva véletlenszerű helyeken a 20 fps-re is leeshet a sebesség, igaz, csak pár másodpercre.

A Nintendo Switch legnagyobb újítása, hogy asztali és kézikonzolként is használhatjuk, azaz magunkkal vihetjük játékainkat. A két változatot összehasonlítva a felbontás a legnagyobb különbség, mivel az asztali változat 900p-ben fut, míg kézikonzolra váltva 720p-ben élvezhetjük Link új kalandjait. Ez azonban nem feltűnő, mivel kis kijelzőn így is tűéles marad a játék.

A fentebb említett framerate-problémák kizárólag dokkolt állapotban keserítik meg a játékos életét - a hordozható változat stabilan tartja a 30 fps-t.

70.
70.
Harrison_Wells
sajnos a nehézség kockát NAGYON elgurították - egyes részei nehezebbek mint a Dark Szólsz 3
A fegyverek eltörnek 3 komolyabb ütés után (!), a dobható bomba semmire se jó, mert arrébb rúgják (!), ráadásul a fegyvervétel/fejlesztés sokba van. Még egy ellenfelet is nehéz kinyírni, nemhogy egy mechanikus őrt !
a map viszont hatalmas. És lehet a pajzson csúszni is :D lovaglás is jól néz ki.
69.
69.
Cimbye
#67 Azért balkezesként örültem neki, hogy van egy ilyen karakter is...de hát úgy tűnik sokakat zavart és a kissebbség bekaphatja. Játékmenet szempontjából nem tökmindegy, hogy milyen kezes?

Nekem csak jó volt látni...na mindegy :D
67.
67.
Cimbye
#64 Szerintem meg pont Link egyediségének ártottak ezzel
63.
63.
Cimbye
Csak engem zavar, hogy Link jobbkezes lett? Nem véletlen lett balkezes anno, a nevéből adódóan...
62.
62.
Schwag
#60: Szoval neked a Zeldaban a RtCW tetszik? Erdekes megkozelites...hm...
UI.: Imadom azt a gameet :^)
60.
60.
user101
#58: Return To Castle Wolfenstein, természetesen legalább "RealRTCW"-vel, mert úgy még kegyetlenebb... Átlagos pálya 30-50 visszatöltés! A "Forrest" ami a legdurbvább, 100+ :))) Arról nem is beszélve, hogy lehet benne nácizombikat irtani !!!

HELL YEAH ! :)))
58.
58.
Schwag
Varom a napot amikor vegre arrol is szo lesz itt hogy miert is jo egy jatek. :')
53.
53.
Skygameboy
#52: Azt azért hozzá tenném ez elöző komenthez ,hogy sose voltam nagy zeldás kb eddig egyik része se tetszett( túl, lassú ,túl mese ) ezért valószínű a fanok jobban értékelik. Nekik jó játékot hozzá !!
52.
52.
Skygameboy
Tegnap én is kitudtam próbálni havernál a játékot és így visszagondolva a tesztek eredményére hatalmas WTF.?? Ebben a játékban a harc szánalmas. A droppok sem olyan ritkák és sokszor zavaró. Viszont a grafika nekem tetszik és a zenét is eltalálták .
29.
29.
zozo76hun
#22: ahhoz kepest hogy hetente egyszer cserelek akksit az xbox kontrollerebe, ha rendesen hajtom, rezgessel termeszetesen (annelkul nincs is ertelme).
27.
27.
zozo76hun
de azert tegyuk hozza hogy a zelda nem egy bf1 mondjuk, tele robbanassal, leomlo epultekkel, 64 playerrel egyszerre, jarmuvekkel. szerintem ezt a zeldat az one-nak el kene vinnie siman 1080p-ben legalabb stabil 30fps-el.
11.
11.
TDavid22
Nézegetek gameplayeket de nekem a játékmenet nagyon hasonlít a fable 3-hoz (szerintem! és ez nem baj)...
Tévednék? Olyan valaki próbáljon meg rácáfolni aki mind a két játékkal játszott!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...