Unreal 3.0 a Medal of Honor további részei alatt

Úgy tűnik, a Medal of Honor-sorozat ismét engine-váltáson esik túl - a jövőre megjelenő Airbornet is hajtó Renderware motort ezúttal az Unreal 3.0 váltja fel.
  • Írta: fojesz

Kommentek

#10
a medal of honor pacific assault csupán azért jobb mert van egyy megszokott csapat és azzal kell az egéstet átélni a csapat remélem megmarad az ujj részben is ha nem is ugyanazokkal az emberekkel de legyen egy csapat+a cod2 ben ha máá szana széjjel lőtték a fejedet akkor csak behúzódc egy kavics mögé kiliheged magad oszt
kész
itt meg ha szerencséd van jimmy a felcser odaér és ha pedig odaér de későn akkor belehalunk a sérülésbe
#9
fojeszModerátor
Végülis már az is az EA tulajdona a Crysis után, nem? :)
#8
Crytek motornak jobban örülnék.
#7
dr3l, láttál videókat az UT2007-ről? Ha igen, akkor tudhatod, hogy HATALMAS területeket tud megjeleníteni az UE3. ;) A gépigénnyel sem lesznek nagy gondok szerintem. :)

Az EA pedig megvásárolta az UE3-at, de ez nem jelenti azt, hogy csak ezzel adnak ki játékokat. ;) Megmarad a Renderware több játéknál, csak kiegészítik az UE3 képességeivel. Ezt Mark Rein mondta, utána lehet nézni a FiringSquad oldalán. :)
#6
Ja, annyi moh van, hogy már nem is tudom melyik melyik. :P
#5
fojeszModerátor
Egyelőre kár arról a medal of honorról beszélni, mivel állítólag jóval az airborne után lesz.
#4
És akkor most lőttek, a fél világot látod, meg a 9 nkm-nyi bejárható területnek? Gondolom azért az unreal 3 hoz atomgép kell, és főleg akkor, ha még ekkoranagy bejárható területet akarunk látni. :(
#3
Na ez már garancia arra hogy a látvánnyal nem lesz gondunk!
#1
Ez jó, a CNN már most tudja, hogy az EA milyen motort tesz a jövőbeni játékai alá.
#1
Egyértelmű a jövő vezető grafikus motorjának kiléte.