Star Wars: Battlefront II - multiplayer részletek

  • Írta: Shifty
  • 2017. április 23.
  • Hír
Link másolása
Bár még mindig nem tisztázott, hogy kap-e szezonbérletet a múlt héten hivatalosan is bejelentett Star Wars: Battlefront II, de az már körvonalazódik, pontosan milyen változásokra számíthatunk majd a multiplayer mód kapcsán.

A múlt héten hivatalosan is bemutatott Star Wars: Battlefront II kapcsán a DICE és az Electronic Arts is úgy nyilatkozott, hogy az első részt ért kritikák figyelembevételével és a rajongói visszajelzések alapján készül. Ennek folyományaként kezdetben úgy tűnt, a kiadó és a stúdió elengedi a szezonbérletet, de pár napja kiderült, annyira bizonytalan, milyen üzleti modellt kap a játék, hogy az EA már árnyaltabban nyilatkozik az ügyben.

Ezzel szemben a multiplayer módról kiderült információk kapcsán nincs bizonytalanság, és úgy tűnik, a DICE tényleg odafigyelt a visszajelzésekre. Többek között kiderült, hogy a járművek vagy a hősök aktiválásának módja megváltozik, eltűnik a kissé idegesítő ikonos, felszedős rendszer. Az viszont egyelőre tisztázatlan, mit kapunk helyette, miközben a speciális fegyverek esetében megmarad a mechanika. 

A folytatás is dedikált szerverekkel indul majd el és eltűnik a Star Card-rendszer, aminek a helyét az osztályrendszer veszi át. Dennis Brannvall szerint ez nem nyújt majd akkora szabadságot, mint a kártyás megoldás, de választott hősünk testreszabásában így is sokkal több lehetőségünk lesz. A fegyverek kapcsán pedig kiderült, hogy az újratöltés és a lehűlés egyfajta kombinációjára számíthatunk, jelentsen ez bármit is. A mordályok kapcsán egyébként is komolyabb változásokat eszközöl a DICE, így jó eséllyel eltűnik az árkádos élmény. A csapat ígérete szerint sokkal célravezetőbb lesz célkeresztet használva célozni, ráadásul a sugárvetők forgatása se lesz olyan egyszerű.

Ami a fejlődési rendszert illeti, azon is kozmetikázik egy nagyot a svéd fejlesztőcsapat. Egyrészt nemcsak a karakterosztályok, de a járművek és a hősök is egyéni fejlődési fát kapnak, ami lehetővé teszi, hogy saját stílusunkhoz igazítsuk őket. Illetve az így szerzett képességek és megszerezhető speciális kütyük komoly kihatással lesznek a játékmenetre is.

Végezetül pedig Christian Johannesen játéktervező azt is elárulta, hogy a Battlefront II 80 dollárért kínált Elite Trooper Deluxe Editionjéhez adott bónusz tartalmak a játék során is feloldhatóak lesznek, beleértve a megerősített (Heavy, Officer, Assault, Specialist) osztályok képességeit is.

A Star Wars: Battlefront II november 17-én jelenik meg PC-re, PS4-re és Xbox One-ra, az Origin/EA Access-előfizetők azonban már november 9-én kipróbálhatják a címet.

1.
1.
PrimYaz00
Én azt is hallottam, hogy megint film"hűek" akarnak lenn, de ha a rebelek nem kapnak normális földi járműveket, akkor csak a klónháborúnak lesz értelme, nem értem miért olyan kurva nehéz 1 kis fantáziát vinni bele, mint pl a régi battlefrontoknál... Ez vonatkozik az új trilogiára is, mert az új trailerben is a snowspeedert helyettesítő gépek is csak vmi bányász hajók, igen a lázadóknak 1 nyert háború után sem sikerült 1 tankot se gyártani :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...