E3 2017: Kétezer oldalas a Detroit forgatókönyve

  • Írta: fojesz
  • 2017. június 15.
  • Hír
Link másolása
A jó öreg David Cage előszeretettel használja fokmérőnek a játékai forgatókönyvét, most éppen a Detroit: Become Human 2000 oldalas szkriptjével bizonygatta, hogy mennyire összetett lesz az új cím sztorija.

A Detroit: Become Humannel szintet lépne a sztorimesélésben a Quantic Dream, a fejlesztőcsapat egyik játéka sem rendelkezett annyira szerteágazó történettel, mint az androidok lázadását bemutató alkotás. David Cage úgy fogalmazott, hogy "mondatonként változhat" meg a sztori a tetteinktől függően, ezzel magyarázható az is, hogy a forgatókönyv 2000 oldalasra hízott.

Cage szerint csak a szkript egy éven át készült, utána újabb egy esztendőt vett igénybe a motion capture, most pedig a játék polírozásánál tartanak - ezért sem kapott még megjelenési dátumot a Detroit. Az ígéretek alapján megéri várni a címre, Cage azt mondta, ők nem trükközni fognak: komplett sztoriszálak maradhatnak ki attól függően, hogy hogyan játszunk, bizonyos mellékszereplőket akár azonnal elveszíthetünk, és ugye az sem kizárt, hogy a főszereplők valamelyike hal meg idő előtt - ennek is meglesznek a következményei, de a játék ekkor sem ér véget.

A PS4-exkluzív Detroitban három játszható karaktert kapunk, mindegyikük egy android. Kara az őt készítő gyárból szökött meg, míg Connor épp az olyan deviáns példányokra vadászik, mint amilyen Kara is. A harmadik szereplő Markus, ő az idei E3-on mutatkozott be, és az androidlázas vezetője lesz.

A korábbi infók alapján a Detroit 8-10 órás végigjátszást ígér.

11.
11.
FiveSalmon69
A heavy rain nálam kimaradt, de a beyond: two souls-ból kiindulva nem lehet rossz.

#8 Ezek a játékok olyanok mint ha nagyon komoly, extrákkal megáldott telltale games-es játékok lennének. Nem csak a döntéseink számítanak, hanem a reflexek és a pontosság is. A Beyondba legalábbis sokszor kellett hadonászni a kontrollerrel :D.

Egyébként sok játékra ráfogják, hogy filmszerű, de kevés képes arra, hogy a szemeid a képernyőre tapassza, és még a játékélmény is valami teljesen újat nyújtson.
10.
10.
dcba
#8: Ossze sem lehet hasonlitani a Fallouttal, ez egy story orientalt jatek, lenyegeben inkabb egy film. Vannak benne reszek ahol effektive te iranyitod a karaktert, de leginkabb videokbol all es dontesekbol es ez 8-10 oraban boven eleg.

AMugy sztem alkalmankent jo, h kijonnek ilyesmivel is, nem kell mindig RPG Openworld, millio mellekszalas fejlodos jatek, kell a valtozatossag.

Nekem pl mar a Fallout es tarsai openworld rgpk azok amikkel tele a padlas, abszolut megutaltam az openworld jatekokat.
9.
9.
Mortis
#8: ja, ez ilyen narratíva hajtotta 'játék' - gyakorlatilag egy hosszúra nyújtott film az interakció és választás illúziójával.
8.
8.
jolvokq
A 8-10 óra az kevés nekem a fallout egy részébe van 100 feletti óra és még mindíg van mit csinálni akkor ebbe a játékba ezek szerint egy mellék szál sincs csak story megy? nem játszottam vele mivel nincs ps em csak pc kár hogy nem jelenik meg pc re :(
7.
7.
KRAT0S
#6: Annyi angol tudásom van hogy a játékot végig vigyem,az előzőek is gond nélkül mentek, rengeteg szót megértek.
De mivel nem mindent ezért csak jobb lenne egy felirat.
6.
6.
dcba
#3: Bakker ne is mondd, emlekszem amikor a Heavy Rain megjelent egy szot nem tudtam angolul es ott anyaztam, h kimarad nekem ez az allat jatek. Szerencsere azota jobban megy az angol es gond nelkul ki tudtam jatszani, de nagyon veled erzek, mert rettento kitolas ez annak aki nem tud semmilyen idegen nyelvet.

Ellenben tudtommal a Beyond kijott magyarul, igy van esely, h ez is kijon. En szurkolok :D
5.
5.
dcba
#1: 8-10 ora a vegjatszas ami alatt valahogy vegig viszed a jatek (feltehetoleg elveszitesz par fontos karaktert es maximum egy kozep jo befejezes sikerul), aztan johetnek a kulonbozo sztoriszalak, amikor is mashogy dontesz es lehet mas tortenetet kapsz, aztan az achievementekrol mar nem is beszelek, igy konnyu szerrel siman bele lehet tenni akar 30-40 orat is es meg mindig nem untad meg. En a Heavy Rain-nel rengeteget szorakoztam, ahogy a kulonbozo donteseknek neztem meg a vegkifejletet es allitolag ez a jatek 10x osszetettebb lesz, igy szerintem nincs mi miatt aggodni.
3.
3.
KRAT0S
Magyar feliratot is kérünk hozzá :)
2.
2.
doma002
" "mondatonként változhat" meg a sztori a tetteinktől függően, ezzel magyarázható az is, hogy a forgatókönyv 2000 oldalasra hízott."

Itt a Gamekapcson olvastam, hogy a Beyond Two Souls is 2000 oldalas forgatókönyvvel rendelkezett és abban nem volt ennyire szerteágazó a sztori.
1.
1.
xICEMANx
8-10 óra?... még a 20 is kevés lenne b.meg.... Nemhogy 8-10. Mire belejön az ember addigra vége... Az elején az a 2000 oldalas mesekönyv elég becsapós... 8-10 óra, jólvan akkor.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...