A Nintendo egyértelművé tette a részvényesei számára, hogy nem érdeke PC-re fejleszteni. Pedig a Square Enix példája is jól mutatja, lenne igény néhány korábbi klasszikust ezen a platformon is meghonosítani.
"Tisztában vagyunk azzal, hogy sok fogyasztó játszik PC-s játékokkal, de úgy véljük, az integrált hardver-szoftverüzlet a legjobb módja annak, hogy biztosítsuk a meglepetéseket és az új játékélményeket" - fogalmazott Tatsumi Kimishima, a kiotói vállalat elnöke.
Persze most, hogy a Nintendo Switchet viszik mint a cukrot, érthető a lépés, hogy minden játékost az új konzoljuk felé húzzanak, azonban az elmúlt pénzügyi év során a cég három sikeres mobiljátékot is készített. És nem véletlenül választották ezt a platformot: ezek a címek olyan számokat produkáltak, amiket PC-n nagyon nehéz lenne elérni, így mobilon sokkal kifizetődőbb megismertetni az új játékosokat a Nintendo felhozatalával.
Még a kiváló designer-veterán, Shigeru Miyamoto sem tartja annyira jövedelmező platformnak a PC-t, mint mások. Elmondása szerint az idei E3-on sem volt olyan sok PC-re szakosodott kiállító, mint a múltban. Egy ilyen környezetben pedig a Nintendo nagyobb figyelmet kapott a saját konzoljával.